DeFotoblogger heeft gevraagd of ik vaker voor hun wil bloggen ,maar dan moet de inhoud uniek zijn en dus niet voorkomen op mijn eigen blog. Dan moet ik dus nog meer gaan schrijven.. Ik weet niet zo goed of ik dat moet doen, want dat vind ik eigenlijk wel erg jammer.
Super leuk dat je gevraagd bent Marit! Is toch een hele eer
Kan me wel voorstellen dat je het jammer vind dat je aparte posts moet schrijven die je niet op je eigen blog kunt zetten, maar je krijgt er waarschijnlijk wel een hele hoop extra lezers door. Of je het moet doen of niet hangt van jezelf af, vind je het leuk, heb je genoeg om te vertellen, etc.
Ik zou alle voordelen en nadelen naast elkaar zetten en dan een beslissing nemen. Je hoeft nu toch nog niet gelijk te antwoorden?
Das waar ik schrijf nu al voor Zoom.nl maar ik denk dat ik daarmee ga stoppen omdat ik de communicatie echt dramatisch vind. Ik wacht soms zo 2,5 maand op een antwoord op een mailtje waarover ik moet schrijven. Dat demotiveert ontzettend..
Wow, wat gaat het snel hier. Het is hier weer even windstil geweest, door de opstart met school, maar ik verwacht vandaag of morgen wel weer een post online te hebben.
Oh yeah, vanmorgen vroeg is de nieuwe HD voor m'n server binnen gekomen. Direct erin gepropt en de volumes laten opbouwen. Hij is net klaar en guess what?! AL M'N DATA IS TERUG
Erg druk nog steeds hier, heuze writersblock en flinke vermoeidheid te pakken gehad maar net toch ff een blog kunnen plaatsen, wilde in elk geval ff juichen voor Tazzey!!
Ik heb al een tijdje niet geblogd omdat ik het super druk heb bij mijn nieuwe baan en daarbuiten nu niet zoveel meemaak, althans, niet waar ik over wil bloggen. Dus het is even stil van mijn kant maar ik kom terug
hee iedereen mag ik mij ook melden ik wil namelijk gaan beginnen met bloggen maar wil ook gaan vloggen maar nou mijn vraag hoe hebben jullie dit allemaal gedaan en opgestart ? en waarom zijn jullie er mee begonnen ?
Vloggen kan heel leuk en interessant zijn, maar denk er wel aan dat je ook wel iets moet laten zien als je een beetje kijkers wilt trekken. Als jij alleen maar dagen laat zien waarin je naar school gaat en gaat paardrijden gaat dat op een gegeven moment eentonig worden
ja dat zal ik sowieso doen ik wil niet alltijd dingen over school en stal doen enzo en als ik ga shoppen of als ik in oktober naar de paardenmarkt ga dat wil ik ook allemaal gaan vloggen en kijk nu ook heel veel vlogs van andere om ideen op te doen enzo
xSaarSaar
Geplaatst: 18-09-14 18:21
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zoveel heb met de hele 'filmpjestrend', ik lees liever een leuk geschreven artikel. Daarentegen zijn er enorm veel mensen die juist weer veel liever filmpjes kijken, dus er zal vast wel markt zijn voor je vlogs!
Gisteren heb ik ook weer een nieuwe post geplaatst: Mom jeans, yoga en bezemstelen De laatste tijd begin ik foto's maken en bewerken, steeds leuker en leuker te vinden en heb ik ook een beetje 'mijn stijl' wat meer gevonden, terwijl ik er eigenlijk altijd al wel een beetje met fotografie aangerommeld heb. Nu had ik het idee om een soort '52 portretten project' te beginnen waarbij ik iedere week van iemand anders een portret schiet en dit plaats. Denken jullie dat zo'n idee aanslaat? Tot nu toe ben ik eigenlijk nog steeds te schijterig om aan vreemden te vragen of ik een foto mag maken, dus wat dat betreft wordt het sowieso een uitdaging.