Ik zou geen refund vragen en het gewoon zonder dat ene kleurtje doen. In principe heb je al 50% korting gehad nu.
Skessa_
Geplaatst: 06-05-14 18:32
Jamaar ik had gezegd dat t een cadeautje was
Ik kan er btw niks aan doen dat ze zo slecht verpakken. Zit enkel zo'n wit iets dikker papiertje om, verder niets.
Yv_
Geplaatst: 06-05-14 18:46
Ik vind het een lastig verhaal.
Ik bedoel: het is een nepperd en hij was niet zo duur, dus zou ik zelf niet heel moeilijk doen. Maarrrrrr.... als het de echte was geweest zou ik ABSOLUUT echt nevernooit akkoord gaan als ik tot 2x toe zó mijn palette zou krijgen ... Dus ja... Ik vind het lastig. Aan de ene kant levert zij gewoon geen product naar behoren. Punt. Maar ik denk dat ik het er maar bij zou laten, omdat ik geen zin zou hebben in die moeizame communicatie. Ik weet niet zo goed wat ik zou doen... Nu gaat het om een oogschaduwpalette waar de kleurtjes afzonderlijk van elkaar te gebruiken zijn. Maar idd, wat als het een cadeautje is? sorry, maar ik ga een kapot palette echt niet weggeven... Dus kom je weer op dat punt dat het niet naar behoren geleverd is..
Poco: dat is wel zo, maar wel voor een kapot product. Met een kledingstuk waar een gat in zit ga je toch ook terug naar de winkel lijkt me? (althans, als je niet zo stom ben als mij en het vergeet )
Ik vind voor beide iets te zeggen.. Ik snap je redenering Yv, maar een kledingstuk met een gat is niet bruikbaar, hiervan is 90% wel bruikbaar. Maar idd, zoiets geef je niet cadeau. Lastiglastig.
Ik heb toen een ook een palette besteld via Ebay en die zat idd heel goed in bubbeltjes plastic verpakt en is ook heel aangekomen. Vind het sowieso raar dat ze zoiets breekbaars ook niet in iets van bubbeltjes plastic verpakken. Ik ben benieuwd Skessa, hoop dat je tot een oplossing kan komen met de seller.
Nu al binnen! Kwaliteit is voor die prijs wel prima, dun materiaal maar niet alsof het snel gaat scheuren oid. De gespjes van de schouderband lijken alleen wel erg fragieldus daar ga ik zelf even wat anders voor zoeken.
De foto's in de link zijn ook heel duidelijk.
Belsje
Geplaatst: 07-05-14 21:37
Heeft er iemand toevallig al eens een namaakversie van een tangle teezer gevonden? Ik heb een haarwerk, dus ik moet zo'n ding hebben alleen zou ik graag in elke handtas zo eentje stoppen en dat is best een prijzig verhaal dan ... Overhevelen vergeet ik vaak en dan zit ik dus zonder borstel/kam. Zo'n haarwerk kan je met de meeste doorsnee borstels best niet bewerken ...
Mooie tas!
Ik wacht nog op: - topje met eifeltoren - tablet covertje in lime groen
Als er iemand animo heeft voor een S4 hoesje, laat me iets weten. Ik heb deze besteld (http://www.ebay.com/itm/190995499819?_t ... EBIDX%3AIT), maar deze heeft geen magneetsluiting ... Dom van mezelf, voor mij daardoor niet bruikbaar, maar iemand anders heeft daar misschien niet zo'n behoefte aan.
Ja hier dus ook die van maart, en nog geen reactie van de verkoper op mijn bericht.. dus als ik morgen nog niks heb dan moet ik voor het eerst een geschil starten
Ik vind het wel een mooie! Maar ik zou er zeker geen vijf sterren voor geven ... Was het een dure? *wil ik ook wel*
Skessa_
Geplaatst: 08-05-14 11:02
Nee niet duur, $ 5,75. Maar zou m dus nie daar kopen
Air
Geplaatst: 08-05-14 16:43
Jemig! Als je losse oogschaduw wilde had je dat wel besteld W7 heeft als het goed is ook een dupe nude palette.
Berichtje terug van de seller, die een onderzoek gaat instellen waar mijn pakketje is.. Duurt alleen 5 dagen, en zondag is de laatste dag dat ik een geschil kan starten. Maar goed ik heb wel eerdere goede ervaringen met de seller dus ik heb denk ik maar geduld.