Gerald Marshall, een penpal van mij, is 11 juli jarig! We willen proberen hem echt jarig te laten voelen. Dus wie een kaartje zou willen sturen: suuuupperbedankt! Hier (op FB) kun je zijn adres vinden: https://www.facebook.com/events/1524480 ... t&source=1
Anoniem
Geplaatst: 24-06-14 12:02
Ik zag het voorbij komen! Het gaat goed of niet tussen jullie? Had hij niet een bijzonder verhaal oid? En dan zou hij binnen 5 dagen toch echt wel verstuurd moeten worden denk ik?
Klopt, hij zit op Texas DR, maar onschuldig (echt). Inmiddels alweer 13 jaar Penpallen gaat onwijs leuk tussen ons, hij is heel open en eerlijk en een makkelijke prater.
Ik denk dat het wel op tijd komt als je het uiterlijk een week van tevoren opstuurt Maar iets eerder is helemaal prima, natuurlijk.
Ohja! Oeh bah. Ik zal voor hem bidden en veel kaartjes sturen!
noukso
Geplaatst: 24-06-14 17:03
Ik heb een brief gekregen Hij schreef meerdere brieven. Doet hij wel vaker. Wanneer hij geen geld heeft of nog geen postzegels kan kopen schrijft hij een paar dagen brieven.
Hij schreef of ik jpay wil gebruiken. Snap alleen nog niet helemaal wat dit is. Misschien toch even naar kijken. Ik ben in ieder geval blij dat de brieven toch nog aangekomen zijn.
Mavelle
Geplaatst: 24-06-14 21:23
Noukso jpay is ideaal! Voor vragen kan je altijd een pb sturen!
Rianne11_42
Geplaatst: 25-06-14 09:44
pimaude schreef:
Ohja! Oeh bah. Ik zal voor hem bidden en veel kaartjes sturen!
Thanks! Superlief, weet zeker dat-ie het zal waarderen
noukso
Geplaatst: 27-06-14 15:35
Mavelle schreef:
Noukso jpay is ideaal! Voor vragen kan je altijd een pb sturen!
Ik heb je pb gestuurd
Targaryen
Geplaatst: 27-06-14 16:53
Ik heb vandaag random een paar inmates van WAP geplukt en een kaartje gestuurd. Bij eentje m'n adres erbij gezet, ben benieuwd
Gaat goed met ze 1 is vrijgekomen 1 heb ik in april bezocht mn nederlandse pp ook dit jaar bezocht en die wil ik binnenkort weer bezoeken Die levenslang zit heb ik nog nooit bezocht maar ik heb wel een formulier opgestuurt gekregen dus mocht ik goedgekeurd worden ga ik ook zeker langs...
Ik wil in dit topic nog even deze site aanraden voor als er mensen zijn die eraan denken om bv boeken te sturen naar hun Penpal hier bestel ik altijd en ze hebben vrijwel altijd koopjes ertussen zitten en je kan het makkelijk met paypal betalen
Ik heb eindelijk weer post!! Een onwijs lieve tekening, een foto van een van zijn projecten en het afleverbonnetje van het boek, die hij niet mocht ontvangen! ;o dus hij moest het doneren aan een bibliotheek .
shilady
Geplaatst: 01-07-14 14:59
Marlijn wat jammer Wat was de rede dat hij het niet mocht ontvangen? Lieve tekening Ik denk dat hij wel echt heel erg blij gaat zijn als hij je met het bezoek ziet
Mocht niet volgens de regels ofzoo.. Hij vraagt nu of zijn moeder het wil bestellen bij amazon zodat hij het alsnog kon lezen. hij voelde zich echt heel l*llig erover, maar hij kan er ook niets aan doen!
En haha hij vroeg me voor een date! Gekkie. Ik ga iig proberen nog wat te kunnen sparen al ik alle schoolrekeningen straks heb betaal. Let's see! Ik ga wel de stoute schoenen aantrekken en vragen of ik bij zijn mama of adopted-ouders kan slapen, ghehe.
shilady
Geplaatst: 01-07-14 16:14
Ja veel instellingen willen alleen dat je bij de door hun goedgekeurde bedrijven besteld Met Amazon of Barnes and nobles speel je altijd op safe
leuk is dat he! Maarja je kan zoiezo wel keertje iets leuks doen als hij vrij is
Wat jammer Marlijn! Had je het zelf gekocht en opgestuurd?
Ik had laatst ook een boek besteld via Amazon, was het pakje kwijtgeraakt! Ff contact opgenomen en ze hebben een nieuwe opgestuurd nu, dus hij zal hem hopelijk een dezer dagen krijgen!