Hij is wel schattig inderdaad, maarja ik vind Siem leuker
LYSANNO
Geplaatst: 28-06-11 19:38
Ik word wakker en loop naar beneden het eerste wat ik zie is boilesen met dé schaal staan in de NUsport!! Zo wil ik vaker wakker worden! Gewoon 4 héle pagina's met alleen maar Boilesen gepraat, hoe leuk!!
Ohja en hij zei: ''communikeren'' ipv ''communiceren''..
Geruchten rond Stekelenburg 'uit de lucht gegrepen' Uitgegeven: 2 juli 2011 11:58 Laatst gewijzigd: 2 juli 2011 12:15 AMSTERDAM - De geruchten die circuleren in de Italiaanse media dat Maarten Stekelenburg maandag zou worden gepresenteerd als keeper van AS Roma worden door diens zaakwaarnemer afgedaan als "uit de lucht gegrepen".
De Italiaanse krant Corriere dello Sport berichtte zaterdag op basis van bronnen binnen de Romeinse club dat de doelman van Ajax al een overeenkomst had gesloten met de Italiaanse formatie.
"Er is nog helemaal geen gesprek geweest, dus die berichten zijn zeer voorbarig", liet Rob Jansen tegenover NUsport weten.
Ja, Emmen weet ik ook Maar dit is gewoon bij 'n amateurclub, denk niet dat die de mogelijkheid hebben om 'n wedstrijd te laten filmen Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Daniels, Blind, Koppers, Janssen, Sulejmani, Sneijder, Özbiliz, De Jong, Ebecilio. #buiaja Mickey op 10? En Blindje cv
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Daniels, Blind, Koppers; Janssen, De Jong, Sneijder; Sulejmani, Ozbiliz, Ebecilio. #buiaja Dit wordt nu door iemand anders getweet, is logischer dan Mickey op 10 Jammer dat 't niet uitgezonden wordt, ben wel benieuwd naar Özbiliz als spits En ik vind Koppers 'n leuke speler, vind ik 'n beetje 'n soort van Kuijt. Niet qua spel, maar gewoon nooit opgeven en maar blijven rennen