Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 10:29

:(:) arme Lizzie..

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 10:29

Dat ik net stond te huilen met de dierenambulance hier, en me daarbij zo ongemakkelijk voelde.

Had een kooi laten plaatsen voor (de zoveelste) zwerver hier. Deze was plots flink gewond. Ik ben zelf eind vorig jaar mn kat verloren. En deze leek mij altijd te komen troosten. Was in eerste instantie niet duidelijk dat het een zwerver was. En waarom ik nou precies moest huilen…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 10:43

MarlindeRooz schreef:
De eeuwige rustige en nooit boze Marlinde stond net bijna op het punt om iemand helemaal de huid vol te schelden.

Was gelukkig druk bezig met Lizzy kalmeren die door haar valse rottweiler helemaal in paniek was… en nu niet meer langs hun huis durft. Waardoor ik zowat niet weg kan bij m’n huis…

Echt sterf en voed die poedersuiker hond op of doe hem een muilkorf om. Want ze kan hem niet houden waardoor hij haar meesleept naar hetgeen dat hij wil bijten. :n

Hij heeft mij al eens bijna te pakken gehad. Een vriendin ook al. “Doet hij anders nooit” zeggen ze dan.

En nu is Lizzy ook doodsbang.

Al een keer melding gemaakt bij de politie voor dossier opbouw.

Volgende keer pak die misschien een kind.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 10:44

Marcella schreef:
MarlindeRooz schreef:
De eeuwige rustige en nooit boze Marlinde stond net bijna op het punt om iemand helemaal de huid vol te schelden.

Was gelukkig druk bezig met Lizzy kalmeren die door haar valse rottweiler helemaal in paniek was… en nu niet meer langs hun huis durft. Waardoor ik zowat niet weg kan bij m’n huis…

Echt sterf en voed die poedersuiker hond op of doe hem een muilkorf om. Want ze kan hem niet houden waardoor hij haar meesleept naar hetgeen dat hij wil bijten. :n

Hij heeft mij al eens bijna te pakken gehad. Een vriendin ook al. “Doet hij anders nooit” zeggen ze dan.

Nee dankje. Dit soort mensen veranderen niet. Daarbij heb ik geen zin in gezeik. :+

Ik wacht wel tot het echt mis gaat. Tot die tijd doet de politie toch niks.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 10:47

De extreem droge lucht in huis. Als ik alleen al langs de koelkast loop knetter ik al.

En ja heb radiator bakjes hangen, maar dat schiet gewoon niet op.

En de ventilatie in de douche is niet normaal inderdaad. Morgen gaan ze afstellen. 8)7

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 11:08

MarlindeRooz schreef:

Oh ja een mega ergernis inderdaad! Ook als ze niet bijten is het mega irritant als mensen hun hond niet bijhouden..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 11:13

Mijn moeder staat met de onkruidbrander naast mijn huis. Word echt gek van het geluid.

Edit: het was mijn vader, en ik moest water pakken want hij had het pampasgras in de hens gestoken :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 11:51

Dat ik nog tot half 1 moet wachten om te lunchen...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 12:04

Aan het sprookje dat een Gordelroos inenting Dementie kan voorkomen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 12:13

Britta31 schreef:
Aan het sprookje dat een Gordelroos inenting Dementie kan voorkomen.

Er is meer onderzoek nodig maar het staat niet voor niets op deze site
https://www.alzheimer-nederland.nl/nieu ... gordelroos

het natuurlijk wel vaker dat een medicijn wat ergens voor bedoeld is werkt voor wat anders.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-25 12:15

Marcella schreef:
MarlindeRooz schreef:

Vind die laatste zin altijd zo'n dooddoener. Alsof een ander dier of een volwassene niet erg genoeg is :+

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 12:51

Bakker Leo staat inderdaad op de "binnenkort even helemaal losgaan met bestellen" lijst :')

Polarize, ik kan het je echt aanraden om de gastroscopie met roesje te nemen. Ik had heel veel spanning en daardoor een ziek hoge hartslag, met het roesje ging dat al heel snel naar beneden en ik weet oprecht helemaal niets meer van de hele scopie. Echt fantastisch! Geen nare ervaring zo gehad, zou het zo weer doen op deze manier

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 13:00

Deze hond bijt wel als hij de kans krijgt. Dat zie je meteen aan hoe hij doet.

Kwestie van tijd tot hij iemand of een hond te pakken krijgt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 13:29

Begin er toch echt aan te denken dat we 's werelds domste accountant hebben getroffen. Lezen mensen, LEZEN!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 14:04

dat je een afspraak maakt tussen 15.00 en 17.00 en dat ze zouden bellen als ze eraan kwamen.
En dan wordt je gebeld om 13.40 dat ze voor je deur staan.

Sorry meneer, kun u even een uur wachten..... We doen ons best om zo snel mogelijk thuis te zijn. |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 15:33

Mijn moeder is weer opgenomen. -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 15:41

Jeetje Marcella, sterkte en ik hoop beterschap voor je moeder!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 15:41

Vergeten dat de cv ketel onderhoud zou krijgen was gelukkig wel thuis maar wilde me omkleden, kon ik het snel weer aantrekken

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 15:42

Marcella schreef:
Mijn moeder is weer opgenomen. -O-

Sterkte.

Ik zit te wachten op een telefoontje. De doktersassistentr zei om 14.15u "ik bel je zo." Het zal druk zijn, want zit er nog op te wachten. Houd angstvallig mn telefoon in de gaten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 15:49

Ik zat wéér voor niks te wachten in Teams op een overleg.... Leidinggevende stuurt de verzetting naar de algemene mailbox van mijn afdeling en mijn enige andere collega heeft het geweigerd en dan verdwijnt de mail gelijk. Dus die heb ik niet gezien.

Dit is al eens eerder gebeurd, toen ik heb ik haar gevraagd of ze die mails door wilde sturen naar mij voor ze er antwoord op gaf. Toen flipte ze helemaal, want hoe durfde ik haar daarop aan te spreken.

Ze snapt het volgens mij gewoon niet, dat is niet erg, maar zeg dat gewoon...

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 15:51

Mijn pc monitor die uit valt als de games die ik speel te zwaar zijn, niet eens m'n hele pc maar echt alleen het scherm |o

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 16:58

Gisteravond belde mijn tante uit Amerika mij op met de mededeling dat ze haar Facebook kwijt was. Toen ik haar uitlegde dat ze naar de app store moest vertelde ze mij dat ze niet wist hoe het werkte en dat ze dat niet had (Tante is niet zo digitaal aangelegd)
Ik had haar het advies gegeven om dan naar de buren te lopen en te vragen of ze haar daar konden helpen.

Krijg ik vervolgens een berichtje: Zeg haar niet of een buurman of buurvrouw haar kan helpen om haar telefoon te maken, ik heb geen Iphone.

Waarschijnlijk een dochter van haar die dat neer heeft gezet. Nu ben ik in staat om te zeggen dat mijn neus niet 6000 km ver kan ruiken dat ze geen Iphone hebben...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 17:02

De bezorger van dpd vanmiddag. Er kwamen twee pakketjes binnen, een klein doosje en een schildersezel. Die schildersezel is volledig hout en bijna 2m hoog, loodzwaar. Had het nog amper stevig vast en de bezorger ging er alweer vandoor. Die van postnl blijven altijd even staan en vragen of het alleen lukt met zo'n groot/zwaar pakket :+

En ik mag beide pakketen morgen pas openen :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 17:04

Chanicha gefeliciteerd.

Marcella sterkte voorje moeder.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 17:05

Dat ik 2 eieren niet kan vinden in de bol-app… first world problems maar kan me zo vastbijten in zoiets :Y) }:0