Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TessaxQuincy schreef:Dat ik blijkbaar m'n hele eigen risico moet betalen omdat ik 4 weken geleden 2 van m'n verstandkiezen heb laten trekken, als ik wist dat, dat zo duur was had ik ze wel laten zitten, had er geen eens last van
Lokii schreef:Ik erger mij aan mezelf. Het paardrijden lukt steeds niet en ik kom niet verder met mijn paard wat zeer frustrerend is aan beide kanten. Voor nu besloten niet meer te gaan rijden. Hopelijk vind ik dan het plezier weer terug in mijn paardje
deksel schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik blijkbaar m'n hele eigen risico moet betalen omdat ik 4 weken geleden 2 van m'n verstandkiezen heb laten trekken, als ik wist dat, dat zo duur was had ik ze wel laten zitten, had er geen eens last van
Moeten de andere 2 ook nog? Zo ja, zou ik proberen het dit jaar te laten doen zodat je volgend jaar niet nog eens je eigen risico hoeft te betalen.
TessaxQuincy schreef:Dat ik blijkbaar m'n hele eigen risico moet betalen omdat ik 4 weken geleden 2 van m'n verstandkiezen heb laten trekken, als ik wist dat, dat zo duur was had ik ze wel laten zitten, had er geen eens last van
Suzanne F. schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik blijkbaar m'n hele eigen risico moet betalen omdat ik 4 weken geleden 2 van m'n verstandkiezen heb laten trekken, als ik wist dat, dat zo duur was had ik ze wel laten zitten, had er geen eens last van
Waarom heb je ze laten trekken dan? Hier blijven ze mooi zitten hoor. Als ik er last van krijg dan zie ik het wel.
Bloemetje75 schreef:Ivm niet verdragen van tomaat door dochter zoek ik een recept voor paella zonder tomaat via google… zucht ieder resultaat is met tomaat of tomatenblokjes…. Nou dan maar weer zelf verzinnen….
DuoPenotti schreef:(knip)
Soms word het ook aangeraden omdat de tandarts in de toekomst problemen ziet.
Ik heb ze al laten trekken toen ze net door waren met mijn 16.
Ook geen last van, maar de tandarts dacht dat het zwakkeren tanden waren en dat ik er wel snel gaatjes in zou krijgen. En trekken dan ook minder goed zou gaan. Althans zoiets was de uitleg, maar is langgeleden dus staat met niet precies woordelijk meer bij
maralyn schreef:Ik zoet motivatie en discipline om vijf mini boompjes door te zagen. Verplaatsen is geen optie, helaas!
Suzanne F. schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik blijkbaar m'n hele eigen risico moet betalen omdat ik 4 weken geleden 2 van m'n verstandkiezen heb laten trekken, als ik wist dat, dat zo duur was had ik ze wel laten zitten, had er geen eens last van
Waarom heb je ze laten trekken dan? Hier blijven ze mooi zitten hoor. Als ik er last van krijg dan zie ik het wel.
Foaly schreef:TessaxQuincy schreef:De andere twee moeten in oktober idd nog. Ik twijfelde al of het zo werkte dat als je eigen risico op was dat je dat dan niet meer voor die andere hoeft te betalen.
Nee, als je eigen risico op is dan hoef je verder niets meer te betalen, zeker dit jaar nog laten doen dus