Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 22:46

Nieuw stekkerblok aangesloten, ingeschakeld, klapt de automaat van die groep eruit. Kapot. Ik heb geen nieuwe automaat en er zit een vriezer achter die groep. Kon er wel bij vandaag hoor _-:(

xxxmh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 23:59

Dat ik wil slapen maar de buren hebben het erg gezellig met harde muziek en praten.. wekker gaat ook weer vroeg. Slaapkamer is bloedheet omdat ik nu verplicht m'n raam dicht moet doen en hoor het alsnog erdoor heen en kan m'n oordopjes nergens vinden...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 02:10

Nog steeds wakkerrrr

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 02:49

Dat ik blijkbaar m'n hele eigen risico moet betalen omdat ik 4 weken geleden 2 van m'n verstandkiezen heb laten trekken, als ik wist dat, dat zo duur was had ik ze wel laten zitten, had er geen eens last van :\

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 07:46

Zijn er nog meer mensen die veel problemen hebben bij bestellen van agradi? Ik krijg elke keer geen bevestiging emails binnen -O-
Zo zonde dat ze die website hebben veranderd. Sindsdien alleen maar problemen.
Volgende keer bestel ik wel ergens anders. Ik was een vaste klant maar dit is zo waardeloos

Lokii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 07:49

Ik erger mij aan mezelf. Het paardrijden lukt steeds niet en ik kom niet verder met mijn paard wat zeer frustrerend is aan beide kanten. Voor nu besloten niet meer te gaan rijden. Hopelijk vind ik dan het plezier weer terug in mijn paardje :(

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 07:49

TessaxQuincy schreef:
Dat ik blijkbaar m'n hele eigen risico moet betalen omdat ik 4 weken geleden 2 van m'n verstandkiezen heb laten trekken, als ik wist dat, dat zo duur was had ik ze wel laten zitten, had er geen eens last van :

Moeten de andere 2 ook nog? Zo ja, zou ik proberen het dit jaar te laten doen zodat je volgend jaar niet nog eens je eigen risico hoeft te betalen.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 07:51

Lokii schreef:
Ik erger mij aan mezelf. Het paardrijden lukt steeds niet en ik kom niet verder met mijn paard wat zeer frustrerend is aan beide kanten. Voor nu besloten niet meer te gaan rijden. Hopelijk vind ik dan het plezier weer terug in mijn paardje :(

Ach wat vervelend en heel herkenbaar. Misschien kan ik je ergens mee helpen/advies geven. Mag via pb hoor

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 07:57

Dat mijn broertje een klapband rijdt met mijn auto, geen verantwoordelijkheid hierin neemt en dat mijn ouders zeggen dat hij er niets aan kon doen. Sjongejonge. :roll:

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 08:12

deksel schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat ik blijkbaar m'n hele eigen risico moet betalen omdat ik 4 weken geleden 2 van m'n verstandkiezen heb laten trekken, als ik wist dat, dat zo duur was had ik ze wel laten zitten, had er geen eens last van :

Moeten de andere 2 ook nog? Zo ja, zou ik proberen het dit jaar te laten doen zodat je volgend jaar niet nog eens je eigen risico hoeft te betalen.

De andere twee moeten in oktober idd nog. Ik twijfelde al of het zo werkte dat als je eigen risico op was dat je dat dan niet meer voor die andere hoeft te betalen.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 08:16

De kat van de buren zat alweer op de schutting, ik heb mijn hond hem laten weg jagen.
Als die hier ooit per ongeluk in de tuin komt en de honden komen erbij zijn de gevolgen niet te overzien.
Hopelijk blijft die nu weg voor een tijdje.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 08:55

Vrachtwagen waar ik achterzat vandaag onderweg naar werk. Leek wel bang om in dat ding te rijden. Reed 50 op een 80 weg en bij elke buiging in de weg of tegenligende vrachtwagen haalde hij zijn voet van het gas. Duurde ook even voordat ik hem in kon halen...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 08:59

TessaxQuincy schreef:
De andere twee moeten in oktober idd nog. Ik twijfelde al of het zo werkte dat als je eigen risico op was dat je dat dan niet meer voor die andere hoeft te betalen.

Nee, als je eigen risico op is dan hoef je verder niets meer te betalen, zeker dit jaar nog laten doen dus :j

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 09:25

Ik droom al twee nachten over mijn overleden pony ;(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 09:42

TessaxQuincy schreef:

Waarom heb je ze laten trekken dan? Hier blijven ze mooi zitten hoor. Als ik er last van krijg dan zie ik het wel.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:05

Suzanne F. schreef:
TessaxQuincy schreef:

Waarom heb je ze laten trekken dan? Hier blijven ze mooi zitten hoor. Als ik er last van krijg dan zie ik het wel.

Soms word het ook aangeraden omdat de tandarts in de toekomst problemen ziet.

Ik heb ze al laten trekken toen ze net door waren met mijn 16.
Ook geen last van, maar de tandarts dacht dat het zwakkeren tanden waren en dat ik er wel snel gaatjes in zou krijgen. En trekken dan ook minder goed zou gaan. Althans zoiets was de uitleg, maar is langgeleden dus staat met niet precies woordelijk meer bij :P

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:07

Ik zoet motivatie en discipline om vijf mini boompjes door te zagen. Verplaatsen is geen optie, helaas!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:24

Bloemetje75 schreef:
Ivm niet verdragen van tomaat door dochter zoek ik een recept voor paella zonder tomaat via google… zucht ieder resultaat is met tomaat of tomatenblokjes…. Nou dan maar weer zelf verzinnen….

Dit soort vragen kan je heel goed aan ChatGPT stellen.
Dat heb ik even voor je gedaan, ik PB je het recept even.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:34

DuoPenotti schreef:
(knip)
Soms word het ook aangeraden omdat de tandarts in de toekomst problemen ziet.

Ik heb ze al laten trekken toen ze net door waren met mijn 16.
Ook geen last van, maar de tandarts dacht dat het zwakkeren tanden waren en dat ik er wel snel gaatjes in zou krijgen. En trekken dan ook minder goed zou gaan. Althans zoiets was de uitleg, maar is langgeleden dus staat met niet precies woordelijk meer bij :P

En het advies is om het ook vóór je 25/30ste? te doen omdat je kaakbot dan beter hersteld oid. Weet de exacte leeftijd niet meer. Maar ik zou inderdaad die andere twee ook zsm doen dan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:39

maralyn schreef:
Ik zoet motivatie en discipline om vijf mini boompjes door te zagen. Verplaatsen is geen optie, helaas!

Denk aan de spinnen die er anders in gaan wonen in het najaar, je wilt het vóór die tijd hebben geregeld.
Zie de motivatie maar te vinden in het najaar wanneer er een dikke NOPE in de weg zit

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:40

De boompjes weggeven aan iemand is ook geen optie?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:43

Suzanne F. schreef:
TessaxQuincy schreef:

Deze gedachte heeft mij dus mn gezonde, laatste kies gekost.
Ik had twee dwarsliggers en twee doorgekomen verstandskiezen, nooit een seconde last van gehad maar tandarts bleef zeuren dat beter was om ze eruit te laten halen. Na 4 jaar had ik de angsttandarts gevonden die mij onder narcose behandelde. Alle 4 eruit. Echter bleek van tevoren dat 1 van de dwarsliggers oplichtte op de 360 graden foto. Was helemaal vergaan, gatenkaas. Bizar. En omdat ik dus zo lang heb gewacht met eruit halen, heeft die gatenkaas tand mn gezonde kies geïnfecteerd aan de achterkant, net onder het tandvlees buitenste hoekje. Daar zat een gaatje. En toen viel ook nog de vulling eruit. Toen kreeg ik echt een zenuwinzinking.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:13

Dat is vervelend om te horen. Hier geen gaatjes of andere ellende. Ze blijven lekker zitten. Ik heb er maar 3 trouwens, eentje is er gewoon niet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:19

Ik zit met een schuin oog de herhaling van 'Waar gaat het over' te kijken en een deelnemer heet... Youandi. Ik dacht dus écht dat dat een verzonnen naam uit de Luizenmoeder was :oo Maar nee :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:34

Suzanne F. schreef:
TessaxQuincy schreef:

Mijn tandarts zag idd in de toekomst problemen. Boven in had ook al een gaatje, en die onderin lag helemaal overdwars en was de rest van m'n gebit schuin aan het drukken. Ook heb ik al jaren gevoelige tanden (ik kan amper zoetigheid eten) waarbij niks helpt. En ben ik dus aan het hopen dat de verstandkiezen weghalen gaat helpen. De tandarts blijft volhouden dat, dat een mijn leeftijd ligt.

Foaly schreef:
TessaxQuincy schreef:

Nee, als je eigen risico op is dan hoef je verder niets meer te betalen, zeker dit jaar nog laten doen dus :j

Dan laat ik ze zeker dit jaar nog doen! Mijn tandarts is er eigenlijk op tegen om er twee tegelijk te laten doen maar zoals de kaakchirurg zei gaat de rechterkant veel sneller zijn want dat is geen dwarsligger, en denk als ik er maar 1 doe dat ik voor de ander dit jaar niet meer aan de beurt kom.