Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Wat een gedoe zeg MWM, heel onprofessioneel lijkt me
Mijn ergernis na een dagje strand met mijn paard, onopgevoede labra-f*cking-doodles en hun eigenaren. Wat mij betreft mogen al die schijtmormels een spuitjenog nooit eentje gezien dat niet vervelend was.
En dat het bij mensen niet opkomt om hun strontirritante goldenmaltborderschnoodle ff aan een lijn te houden als die voor geen meter luistert
Daphne__ schreef:Update over de kerk:
Mevrouw stond net weer aan de deur. Of ik er over nagedacht had, dus gezegd dat ik dat zeker had gedaan en ook al bericht had gedaan dat ik uitgeschreven wou worden.
Zegt ze: Zelfs mensen in de schuldsanering betalen aan de kerk hoor![]()
Mevrouw stond net weer aan de deur. Of ik er over nagedacht had, dus gezegd dat ik dat zeker had gedaan en ook al bericht had gedaan dat ik uitgeschreven wou worden.
Marcella schreef:Daphne__ schreef:Update over de kerk:
Dat kan niet, want die hebben vaak geen beschikking over hun eigen geld.
Telpeva schreef:Daphne__ schreef:Update over de kerk:
![]()
![]()
![]()
Die spoort niet joh!
Hieperdi schreef:black_kelpie schreef:Mijn 13-jarige hond moet morgen onder het mes en ik ben stiknerveus
Aaah heel veel sterkte! Wat heeft hij
Ineke2 schreef:Heel veel sterkte Black kelpie, beterschap voor je hond!
JudithGigi schreef:Dan werk je je tijdens je stage het licht uit de ogen, je bedrijfsbegeleiders beoordelen je met een 9, het team waar je voor ontwikkeld hebt schreeuwt al jaren om een doorontwikkeld product van het proof of concept dat ik heb opgeleverd....
Maar de directeur moet nog even kijken of een nieuwe developer wel echt nodig is![]()
Ik snap er niks meer van.
Cowboy55 schreef:JudithGigi schreef:Dan werk je je tijdens je stage het licht uit de ogen, je bedrijfsbegeleiders beoordelen je met een 9, het team waar je voor ontwikkeld hebt schreeuwt al jaren om een doorontwikkeld product van het proof of concept dat ik heb opgeleverd....
Maar de directeur moet nog even kijken of een nieuwe developer wel echt nodig is![]()
Ik snap er niks meer van.
VERTALING: Ik zoek wel iemand maar heb nu al besloten dat die persoon snapt dat zij eigenlijk niks mag verdienen.
Lekker verder kijken.