Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:19

Mijn 13-jarige hond moet morgen onder het mes en ik ben stiknerveus -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:21

Echt he… mjah Levi mijn eerste pony die gaf op een strandrit tijdens een flinke galop opeens een handstandbok :+ Gelukkig kon ik blijven zitten, maar ik vroeg aan degene die naast mij reed waarom hij dat deed? Hij bokte namelijk nooit zonder reden.
Zegt ze droog “ Ja der hing een jackfrutsel in zijn staart”.

Oo :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:30

Heb ooit een hond formaat Shetland pony aan mijn stijgelbeugel gehad hangend en pony die gewoon door stapte alsof er niks aan de hand was.

Maar ook ooit een hond die in zijn staart hing die vliegles kreeg zonder te raken. Dier had echt een engel op zijn schouder.

Jack Russell die onder buik van mijn fjord schoot. En het maar net kon na vertellen. En de baas die een hartverzakking kreeg.

Heb gisteren avond zitten slapen op de bank ongeveer 2 uur. Naar bed gegaan en 1 uur wakker gelegen. Zal er niet over hebben hoe ik mij voel.

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:37

Ik probeer de vakbond te bereiken.
Via chat sturen me ze door naar een andere pagina die geen chatfunctie heeft.
Dan maar via mail.Krijg ik een bericht terug dat mijn mail niet bezorgd kon worden omdat hun postvak-in vol zit.
En ik wil het zwart op wit hebben,niet via telefoon.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:38

M'n vriend had gisteren een soort van 'verrassing' en hij wilde niet zeggen wat het was want 'ik zou het wel zien als hij mij ophaalde van het station'. Hij had ook het eten geregeld, dus ik hoopte stiekem dat we bij mijn favoriete restaurant gingen eten O:)
Uiteindelijk gingen we gelijk door om bij zijn ouders te eten....
Ik was lichtelijk teleurgesteld want dit kon hij ook gewoon vertellen en ik had al mega zin in sushi :') |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:45

Afgelopen week donderdag heb ik een ingegroeide teennagel laten verwijderen, er staat zo tussen de 2 en 5 dagen voor dat je weer een beetje moet kunnen lopen na zoiets. Natuurlijk behoor ik niet tot de groep die snel weer kan lopen, stel je voor.
Ik moet zo ergens naartoe en die stomme teen doet zeer en ik kan nog amper lopen, dus ik ga zo de openbare ruimte in met mijn veel te vrolijke tuinklompen want dat is het enige waar ik mijn voet in krijg

Dus mochten jullie iemand voorbij zien strompelen met deze dingen aan, zwaai even en doe even net alsof ik niet compleet voor joker loop ok
https://www.bol.com/nl/p/gardenwear-dam ... androidapp

-

De meest bizarre hondeneigenaar die ik tegen ben gekomen was eentje die mij kwam vertellen dat haar rottweiler lief is en dat ik niet bang hoefde te zijn dat die zou bijten. Nadat ik met de scooter een noodstop had moeten maken om die hond te ontwijken, omdat dat kalf midden op de weg gericht op mij af denderde en ik hem anders vol! had aangereden, en bij vervolgens bij mij op schoot wou komen zitten om te knuffelen. Ook goeiemorgen.

Wat ik het ergste vind is dat ik die hond daarna nooit meer heb gezien, ik hoop echt voor hem dat het mens hier toevallig eenmalig was en het dier elders nog leeft. Niet dat hij een rijdende auto heeft willen knuffelen ofzo, of een andere scooter of motor die misschien niet op tijd een noodstop kon maken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 12:45

Even 500 kilo op mijn kleine teen gehad 8)7

Maar de paarden zijn verzorgd

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 12:56

DHL, pakket is terug gekomen met de bezorger... Wat is dit voor onzin.
Dus het pakket zat in de bus, maar is nooit bezorgd.
Hopelijk komt die nog wel, want het is een kado voor mijn goede vriend.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 13:50

Zieke cavia ;( over 2 uurtjes naar de dierenarts..

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 13:52

black_kelpie schreef:

Aaah heel veel sterkte! Wat heeft hij

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 14:16

Fly_high schreef:
Wat een gedoe zeg MWM, heel onprofessioneel lijkt me :

Mijn ergernis na een dagje strand met mijn paard, onopgevoede labra-f*cking-doodles en hun eigenaren. Wat mij betreft mogen al die schijtmormels een spuitje :evaw: nog nooit eentje gezien dat niet vervelend was.

En dat het bij mensen niet opkomt om hun strontirritante goldenmaltborderschnoodle ff aan een lijn te houden als die voor geen meter luistert :')

Dat onprofessionele gevoel kreeg ik dus ook. :=

Wat balen zeg! Maar het was verder wel heel gaaf hoorde ik! Maar ik deel jouw mening wel haha

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 14:53

Update over de kerk:

Mevrouw stond net weer aan de deur. Of ik er over nagedacht had, dus gezegd dat ik dat zeker had gedaan en ook al bericht had gedaan dat ik uitgeschreven wou worden.

Zegt ze: Zelfs mensen in de schuldsanering betalen aan de kerk hoor >;) :r

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:11

Daphne__ schreef:
Update over de kerk:

Mevrouw stond net weer aan de deur. Of ik er over nagedacht had, dus gezegd dat ik dat zeker had gedaan en ook al bericht had gedaan dat ik uitgeschreven wou worden.

De rijken halen geld weg bij de armen. Nog een reden om je lidmaatschap op te zeggen.....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:18

Daphne__ schreef:
Update over de kerk:

Dat kan niet, want die hebben vaak geen beschikking over hun eigen geld.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:22

De brutaliteit is wel heel erg…

Heel veel sterkte Black kelpie, beterschap voor je hond!

Succes en sterkte bij de dierenarts Spikkelfire.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:23

Brutale mensen hebben de halve wereld. :+

Had broedeieren op marktplaats gezet. Wordt ik gebeld ja kan ik de haan komen halen. _O-

Niet gevraagd maar zal ook wel gratis moeten zijn. Alsof kipfilet ook gratis is. :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:32

Marcella schreef:
Daphne__ schreef:
Update over de kerk:

Dat kan niet, want die hebben vaak geen beschikking over hun eigen geld.

Zal wel afgeschooid worden van het boodschappen geld wat die mensen krijgen >;)

Ze brengen enveloppen rond, daar moet je het geld in doen en dan halen ze dat na een paar dagen weer op.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:34

Die kans is ook, maar dat zou ik ronduit schandelijk vinden. :o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:40

Daphne__ schreef:
Update over de kerk:

:') :') :')
Die spoort niet joh!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 16:05

Telpeva schreef:
Daphne__ schreef:
Update over de kerk:

:') :') :')
Die spoort niet joh!

Ja, het voelde een beetje als omgekeerde Jehova getuige. Deze vrouw doet juist keihard haar best om mensen bij de kerk weg te jagen :')

Ik snap best dat de kerk geld nodig heeft voor onderhoud etc en als je elke zondag gaat, dan is het netjes als je wat geeft als je dat kunt missen.. Maar om zo aan de deur te komen en de manier waarop ik aangesproken werd :=

Ik ben christelijk opgevoed, maar mijn geloof stelt weinig meer voor.. Toch was definitief afscheid nemen van de kerk nog wel een stap. Maar dit heeft me overtuigd :Y)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 16:08

Hieperdi schreef:
black_kelpie schreef:

Aaah heel veel sterkte! Wat heeft hij

Dank je! Ze heeft een baarmoederontsteking gehad, is hersteld op antibiotica maar voor de zekerheid gaat ie er toch uit. Ze loopt er nog bij als een jonge hond maar ze is het niet, dus ik vind het erg spannend.

Ineke2 schreef:
Heel veel sterkte Black kelpie, beterschap voor je hond!

Dank je :*

Daphne__ schreef:
Update over de kerk:

Wauw... }:0

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 16:10

Dan werk je je tijdens je stage het licht uit de ogen, je bedrijfsbegeleiders beoordelen je met een 9, het team waar je voor ontwikkeld hebt schreeuwt al jaren om een doorontwikkeld product van het proof of concept dat ik heb opgeleverd....

Maar de directeur moet nog even kijken of een nieuwe developer wel echt nodig is :+

Ik snap er niks meer van.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 17:06

JudithGigi schreef:
Dan werk je je tijdens je stage het licht uit de ogen, je bedrijfsbegeleiders beoordelen je met een 9, het team waar je voor ontwikkeld hebt schreeuwt al jaren om een doorontwikkeld product van het proof of concept dat ik heb opgeleverd....

Maar de directeur moet nog even kijken of een nieuwe developer wel echt nodig is :+

VERTALING: Ik zoek wel iemand maar heb nu al besloten dat die persoon snapt dat zij eigenlijk niks mag verdienen.

Lekker verder kijken.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 17:11

Cowboy55 schreef:
JudithGigi schreef:

VERTALING: Ik zoek wel iemand maar heb nu al besloten dat die persoon snapt dat zij eigenlijk niks mag verdienen.

Lekker verder kijken.

Sterker nog: Jullie op de werkvloer zoeken misschien iemand, maar ik als directeur niet!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 17:22

Wachten op gegevens voor een zoommeeting die over... kijkt op de klok ... negen minuten begint. En de gegevens zouden dit weekend worden gestuurd :7