Waarschijnlijk slaat mijn fantasie weer wat op hol maar opeens kwam dat in mij op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kookaburra schreef:Geen oke voorgerecht op de menukaart, en als ze jou er naar vragen: 'nah, niet helemaal fit dus ik neem wat kleiners'?
Castilja schreef:Ik ben een moeilijke eter; mijn oplossing is soms twee voorgerechten nemen en dat op laten dienen tijdens ieders’ hoofdgerecht. Misschien is dat een optie?
Steeph schreef:Nee joh. Appeltje, als het je puur en alleen gaat om de calorieën, lijkt me deze gedachtengang niet gezond. Je zou moeten kunnen genieten van uit eten gaan in plaats van je bezig houden met welk gerecht het minste calorieën bevat. Je gaat niet iedere dag uit eten met vrienden, geniet van hun gezelschap, geniet van goed en lekker eten.
Urbanus schreef:Steeph schreef:Nee joh. Appeltje, als het je puur en alleen gaat om de calorieën, lijkt me deze gedachtengang niet gezond. Je zou moeten kunnen genieten van uit eten gaan in plaats van je bezig houden met welk gerecht het minste calorieën bevat. Je gaat niet iedere dag uit eten met vrienden, geniet van hun gezelschap, geniet van goed en lekker eten.
Ze zou moeten kunnen, maar ze kan niet. Dat is echt niet opgelost met een supportive boktberichtje.
Steeph schreef:Het is ook niet opgelost met een supportive Bokt-berichtje. Maar dat is smoesjes maken zoals "niet helemaal fit", of vooraf het restaurant bellen ook niet. Maar het begint wel bij realiseren dat je geen gezonde relatie hebt met voedsel.
Appeltje_1 schreef:Ik ga morgen uiteten met vrienden. Super leuk, maar 1 probleem![]()
Ze hebben voornamelijk veel gerechten met vlees en veel calorieën. En geen salade oid. En ik voel me met wat dan ook extreem schuldig na eten. Als ik dan salade kan eten is dat al een stuk minder. Maar met deze gerechten weet ik nu al dat ik het echt niet chill ga vinden, maar goed, we gaan het proberen.