Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:20

Dat ik opeens begin te stressen na de aanvaarding vanmiddag wat duidelijk geen paardenliefhebbers waren dat ze nu opeens flauw gaan doen in de vorm van bewust mensen van mijn stal krap en snel voorbij rijden of de paarden wat aan doen.....

Waarschijnlijk slaat mijn fantasie weer wat op hol maar opeens kwam dat in mij op :')

Fly_high

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:42

Weer een konijnen ergernis, Toos ff uit het oog verloren en nu is mijn bananenplant ineens wat kaal en oplaadkabel van mijn laptop ligt er in stukjes bij :') verdomme

Iemand zin in een gratis kerstmaaltijd...? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:43

Ruilen voor Mammoet die steeds z'n piesbak ondersteboven gooit en dan op z'n zus plast?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:46

Of voor een heel zielige Jack Russel die sinds vandaag 5 kiezen minder heeft en al de hele avond enorm aan het janken is omdat ze van de kaart is :')

Ze kijkt ons niet meer aan dus ze is toe aan een nieuwe roedel denk ik die haar niet zo beledigen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:54

Dibs op de hond!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 00:04

Urbanus schreef:
Ruilen voor Mammoet die steeds z'n piesbak ondersteboven gooit en dan op z'n zus plast?

How about no

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 00:16

Urbanus schreef:
Dibs op de hond!

:') :')

Maar uh flinke klus mammoet drollen scheppen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 00:44

Zat even te kijken naar een bijbaantje naast m'n full time werk. Ergens vakken vullen voor 1 of 2 avondjes ofzo..
Maar dan heb ik geen loonheffing natuurlijk en blijft er wel geteld €9 euro per uur van over :')
Snap wel dat mensen zwart wat bijverdienen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 01:45

Urbanus schreef:
Dibs op de hond!

Even serieus, jij bent volgens mij echt een fantastisch mens :') Vind t altijd een feest om jou in een topic te zien want dat staat garant voor gevatte opmerkingen en die vind ik altijd ge-wel-dig :+ Serieus waar moet maar echt gevat en/of sarcastisch waar kan *D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 05:49

Nee joh, ik lig echt zo vaak in bed me met terugwerkende kracht te schamen over wat ik overdag heb gezegd omdat mijn filter stuk is :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:06

Kookaburra schreef:
Geen oke voorgerecht op de menukaart, en als ze jou er naar vragen: 'nah, niet helemaal fit dus ik neem wat kleiners'?

Er staat helaas alleen brood met kruiden boter, bitterballen en dat soort dingen op helaas…

Castilja schreef:
Ik ben een moeilijke eter; mijn oplossing is soms twee voorgerechten nemen en dat op laten dienen tijdens ieders’ hoofdgerecht. Misschien is dat een optie?

Bij mij gaat het niet om het moeilijke eter zijn. Er zijn dus helaas geen goede voorgerechten.!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:17

Bel het restaurant even van te voren. Leg je probleem uit en ik denk dat ze dan wel een salade voor je kunnen maken. Ik heb hoop.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:19

Urbanus schreef:
Bel het restaurant even van te voren. Leg je probleem uit en ik denk dat ze dan wel een salade voor je kunnen maken. Ik heb hoop.

Super goed idee +:)+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:30

Nee joh. Appeltje, als het je puur en alleen gaat om de calorieën, lijkt me deze gedachtengang niet gezond. Je zou moeten kunnen genieten van uit eten gaan in plaats van je bezig houden met welk gerecht het minste calorieën bevat. Je gaat niet iedere dag uit eten met vrienden, geniet van hun gezelschap, geniet van goed en lekker eten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:50

Mijn vriend heeft vannacht de konijnen per ongeluk uit hun ren gelaten (wat ie in godsnaam 's nachts bij de konijnen moet is me een raadsel), en gelukkig zijn ze er allemaal nog. Maar m'n bloemen zijn allemaal foetsie :\.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:57

@Appeltje, voor nu - de rest van de dag heel rustig aan doen met eten zodat zo'n vleesgerecht wel in je calorieën past?

Voor later - heb je iemand om mee te praten over hoe je erin staat wat eten betreft? Het klinkt een beetje zorgwekkend meid

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:58

Ik voel spierpijn in mijn benen -O-

Dit gevoel heb ik echt niet gemist _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:01

Steeph schreef:
Nee joh. Appeltje, als het je puur en alleen gaat om de calorieën, lijkt me deze gedachtengang niet gezond. Je zou moeten kunnen genieten van uit eten gaan in plaats van je bezig houden met welk gerecht het minste calorieën bevat. Je gaat niet iedere dag uit eten met vrienden, geniet van hun gezelschap, geniet van goed en lekker eten.

Ze zou moeten kunnen, maar ze kan niet. Dat is echt niet opgelost met een supportive boktberichtje.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-22 08:03

Wind is vannacht gedraaid en nu ruikt het hier binnen naar de Peel die in de fik staat. Als je nu het raam open doet dan is het nog 10x erger. Maar geen NL-alert gehad.

Gelukkig ging de kat alarmen (go kat) anders hadden we er gewoon doorheen geslapen en rook nu mijn hele huis naar fikkend hout.

En in de PostNL app gezien dat er een boete binnenkomt. Echt zal wel weer van die ene keer zijn dat ik eens wat verder rij. Geen idee waar ik nu weer wat gedaan heb.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:40

Urbanus schreef:
Steeph schreef:

Ze zou moeten kunnen, maar ze kan niet. Dat is echt niet opgelost met een supportive boktberichtje.

Het is ook niet opgelost met een supportive Bokt-berichtje. Maar dat is smoesjes maken zoals "niet helemaal fit", of vooraf het restaurant bellen ook niet. Maar het begint wel bij realiseren dat je geen gezonde relatie hebt met voedsel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:42

Zere handen en gok dat het gewoon toch ook een weer dingetje is. En niet van onkruid wieden of rood vlees eten is. Maar kan niet, want reuma is niet erfelijk volgens huisarts.

Dan zullen het vast de kabouters zijn. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:57

Slecht slapen is geen hobby van mij.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:58

Steeph schreef:
Het is ook niet opgelost met een supportive Bokt-berichtje. Maar dat is smoesjes maken zoals "niet helemaal fit", of vooraf het restaurant bellen ook niet. Maar het begint wel bij realiseren dat je geen gezonde relatie hebt met voedsel.

Dat ben ik met je eens. Ik zou nu opteren voor een quick fix en daarna hulp zoeken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 09:24

Eigenlijk van gisteren: naar de bios gaan en 20 minuten reclames en trailers te zien krijgen. Hallo, als ik reclame wil zien zet ik de tv wel aan. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 09:50

Appeltje_1 schreef:
Ik ga morgen uiteten met vrienden. Super leuk, maar 1 probleem -O-
Ze hebben voornamelijk veel gerechten met vlees en veel calorieën. En geen salade oid. En ik voel me met wat dan ook extreem schuldig na eten. Als ik dan salade kan eten is dat al een stuk minder. Maar met deze gerechten weet ik nu al dat ik het echt niet chill ga vinden, maar goed, we gaan het proberen.

kun je niet gewoon de helft eten van je maaltijd = de helft van de kcal. En dan thuis extra groentjes? Wel zonde van je geld, maar heb je iig de gezelligheid en wsl een gebalanceerde maaltijd.

Ik heb zelf 2 jaar in een eetstoorniskliniek gezeten, en ik ben verdrietig over al die mensen die denken te weten "wat een gezonde relatie" met voedsel is. Daardoor ben ik echt van ana naar obees gegaan omdat alles constant maar leuk, lekker en genieten moest zijn. :+ .

Zolang mensen zich in fysieke en mentale gezondheid kunnen handhaven, moeten mensen gewoon doen waar ze zich comfortabel bij voelen... Als mensen liever een salade eten in een restaurant omdat ze zich dan beter over zichzelf voelen en ze zijn niet ondervoed zie ik weinig problemen. My 2 cents.