Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anvt_xx schreef:Hier ook een tijdje weer een hele fijne tinder date gehad. Fijne klik , zelfde denkwijze en fijne gesprekken. Afgelopen week sprak hij nog uit zich goed bij mij zich te voelen, dit was wederzijds. Gisteren uit het niets een heel bericht gehad dat we het "terug bij af" moeten noemen. Ik baal hier enorm van..Ik geef hem tijd en alle ruimte maar ik hou er rekening mee dat het hier opnieuw stopt..
anvt_xx schreef:Hier ook een tijdje weer een hele fijne tinder date gehad. Fijne klik , zelfde denkwijze en fijne gesprekken. Afgelopen week sprak hij nog uit zich goed bij mij zich te voelen, dit was wederzijds. Gisteren uit het niets een heel bericht gehad dat we het "terug bij af" moeten noemen. Ik baal hier enorm van..Ik geef hem tijd en alle ruimte maar ik hou er rekening mee dat het hier opnieuw stopt..
anvt_xx schreef:Ik denk dat jullie daar wel een punt hebben. Ik word heel gespannen om telkens zo heen & weer gegooid te worden. Dat is het niet waard en ook geen fijn vertrekpunt voor een relatie. Ik wil hem nog wel eens om uitleg te geven en hierin ook eerlijk te zijn.
Janine1990 schreef:Hi!![]()
Ik begeef me sinds kort ook weer op een datingapp, dit keer Happn. Maar eigenlijk zit ik nog helemaal vol van liefdesverdrietDus ik hoop hier vooral te kunnen lachen om jullie verhalen, en wanneer nodig opgepept te worden voor een date