Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 22:33

Als aanvulling op mijn eerdere bericht. Mocht je als dame zijnde nog op zoek zijn naar een leuke kerel van 36 zo iets, dan stuur maar een pb. :) omgeving Brabant.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 22:58

_Mir schreef:
Als aanvulling op mijn eerdere bericht. Mocht je als dame zijnde nog op zoek zijn naar een leuke kerel van 36 zo iets, dan stuur maar een pb. :) omgeving Brabant.

Moet je zelf omgeving brabant wonen? Haha ben wel benieuwd :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 20:51

MoniekJ schreef:
_Mir schreef:

Moet je zelf omgeving brabant wonen? Haha ben wel benieuwd :)

Nou ik ben ook nog steeds nieuwschierig haha.

Steenbok12

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 20:54

Hier eindelijk een beetje geland na 4 maanden 'uit elkaar'. Nieuwe huis begint steeds meer te wennen en eigenlijk voel ik me best vrolijk. Zaterdag voor het eerst echt de kroeg in als vrijgezel. Dat was ontzettend leuk. Live band en paar vrijgezellen feesten. Buiten dat die groepen altijd sociaal zijn naar anderen ook sjans gehad die avond. Toch even gek om daar op in te gaan maar vond het wel leuk en ben er op in gegaan. Heb zowaar zelfs gekust en voel me al heel de week een puber van 16 :') misschien dat we nog een wijntje drinken binnenkort. Overigens totaal geen verwachtingen op relatie gebied maar dat maakt het juist voor nu ook wel fijn ongedwongen in het contact :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 11:22

Nou, dat is toch helemaal leuk en fijn!

Ik heb laatst een paar dates met twee verschillende mannen. Het was via via. Ik kende ze verder helemaal niet. Het waren praktisch blind dates.

De ene was totaaaal niet in mijn straatje qua aantrekkingskracht fysiek gezien. Het daar dus bij 1 date gelaten.

De andere paste iets beter bij mij, maar ook daar twijfel ik of ik hem aantrekkelijk vind. Dan is het antwoord eigenlijk nee, maar ik kan wel dom hard met hem lachen. Dus nouja. Er is een 2e date geweest, maar of er een 3e komt? Als het aan hem ligt wel.

Verder heb ik ook nog 1 date via een datingapp lopen. Daar een 2e date mee gehad en deze heeft wel "iets". We hebben goede chemie, goede gesprekken en ik vind hem op zijn minst ook fysiek aantrekkelijk. Daar gaat zeker nog een 3e date in zitten.

Verder ga ik voorlopig even niet meer daten tot op zn minst na juli, dus als dit niks word, dan staat het hier voorlopig even stil kwa daten en dat is helemaal prima.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 23:05

Hier ook een tijdje weer een hele fijne tinder date gehad. Fijne klik , zelfde denkwijze en fijne gesprekken. Afgelopen week sprak hij nog uit zich goed bij mij zich te voelen, dit was wederzijds. Gisteren uit het niets een heel bericht gehad dat we het "terug bij af" moeten noemen. Ik baal hier enorm van.. :( Ik geef hem tijd en alle ruimte maar ik hou er rekening mee dat het hier opnieuw stopt..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:30

Wat ingewikkeld die verschillende signalen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:35

Hoe lang is een tijdje? Op een gegeven moment mag je toch ook wel om uitleg vragen waarom dingen gaan zoals ze gaan?!?

Dat vind ik bijv niet gek na 3 maanden (semi) exclusief daten. Zoiets verwachten met een maand daten 4 a 5 dates is wel wat voorbarig. Imo.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 10:07

anvt_xx schreef:
Hier ook een tijdje weer een hele fijne tinder date gehad. Fijne klik , zelfde denkwijze en fijne gesprekken. Afgelopen week sprak hij nog uit zich goed bij mij zich te voelen, dit was wederzijds. Gisteren uit het niets een heel bericht gehad dat we het "terug bij af" moeten noemen. Ik baal hier enorm van.. :( Ik geef hem tijd en alle ruimte maar ik hou er rekening mee dat het hier opnieuw stopt..

Dit is toch al 6 maanden aan de gang? Want zoiets heeft hij eerder gedaan toch?
Ik zou er afscheid van nemen, dat werkt toch niet als je elke 3 maanden zo terug geworpen wordt?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 10:15

anvt_xx schreef:

Afscheid nemen, zelf het initiatief nemen en niet bij hem neer leggen. Je wordt gek van onzekerheid en dat is sowieso al vrij onaantrekkelijk.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 21:57

Ik denk dat jullie daar wel een punt hebben. Ik word heel gespannen om telkens zo heen & weer gegooid te worden. Dat is het niet waard en ook geen fijn vertrekpunt voor een relatie. Ik wil hem nog wel eens om uitleg te geven en hierin ook eerlijk te zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 22:25

anvt_xx schreef:
Ik denk dat jullie daar wel een punt hebben. Ik word heel gespannen om telkens zo heen & weer gegooid te worden. Dat is het niet waard en ook geen fijn vertrekpunt voor een relatie. Ik wil hem nog wel eens om uitleg te geven en hierin ook eerlijk te zijn.

Waarom zou je iemand die zo met jou omgaat, nog uitleg willen geven?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 07:37

Idd. Jij moet hem geen uitleg geven. Hij zou jou uitleg moeten geven met zijn gedrag :')

Als dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd met deze gozer, dan zou ik het ook afkappen. Na zo veel maanden daten/samen zijn weet hij echt wel wat hij wilt...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 07:59

En voor mij nog belangrijker, dus als aanvulling op bovenstaande posten, het is blijkbaar een man die niet weet wat hij wil. De eeuwige vrijgezel?
Dat kan ook op andere onderwerpen terugkomen en het leven kent moeilijke situaties. Wil je die tegemoet treden met zo'n man?
Mijn antwoord zou "nee" zijn. Ik denk dat hij je iedere keer als het er om gaat in de steek gaat laten.
Als het al zo moeilijk is zich aan jou te binden en voor een gezamenlijke toekomst te gaan dat droppen die gast.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 10:34

Pien, jij typt zo vaak wat ik denk. Dus ik kan alleen maar zeggen "wat Pien zegt".

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 10:58

Als een man niet duidelijk is in wat hij wil is het een NEE. En is het een NEE dan is het niet nodig om meer energie in deze meneer te steken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 11:22

Als hij elke 3 maanden van 100 naar 0 gaat breekt dat elke keer je vertrouwen steeds meer af. Je kan op zo iemand niet rekenen. En dit heeft hij 3 maanden geleden ook al gedaan. En dan na een half jaar via een app……….???

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 12:35

Dat geeft geen vertrouwen inderdaad. En je bent meer waard dan te laten spelen met jouw gevoelens toch? Je bent geen gebruiksartikel wat je even aan de kant legt en weer pakt als je het wilt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 12:36

Eens met wat hierboven wordt gezegd.

Ik had laatst ook een date, het was wel OK totdat hij op een bepaald moment, wrijvend over zijn buik, zei dat ie zo maar eens naar huis gaat omdat het eten slecht valt. Dus ik zei, goede informatie. Daarop zei hij dat hij wist dat sate altijd slecht valt. Euh, gast, waarom eet je dat dan voor een date uit? Daarna zoende hij me. Charmant hoor. Het hoeft geen Don Juan te zijn maar deze Groningse nuchterheid is ook geen sfeermaker hoor :o

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 12:49

Forumster je drukt je keurig en voorzichtig uit met je laatste zin _O- . Hahahahaha wat een hork......

Emmaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 15:30

Ik denk dat het leven zo veel mooier zou zijn als vrouwen zich zouden realiseren dat die ene loser met de emotionele capaciteit van een doperwt niet hun soulmate is en ook nooit gaat zijn.

Spoiler:
Disclaimer: dit is een algemene opmerking, ik noem niemand specifiek een loser

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 19:49

Hi! :wave:

Ik begeef me sinds kort ook weer op een datingapp, dit keer Happn. Maar eigenlijk zit ik nog helemaal vol van liefdesverdriet :+ Dus ik hoop hier vooral te kunnen lachen om jullie verhalen, en wanneer nodig opgepept te worden voor een date :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 20:26

Janine1990 schreef:
Hi! :wave:

Ik begeef me sinds kort ook weer op een datingapp, dit keer Happn. Maar eigenlijk zit ik nog helemaal vol van liefdesverdriet :+ Dus ik hoop hier vooral te kunnen lachen om jullie verhalen, en wanneer nodig opgepept te worden voor een date :P

Och neee is het toch niet meer goedgekomen met je collega?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 20:28

Alja schreef:
Och neee is het toch niet meer goedgekomen met je collega?

Hooguit ingewikkelder geworden... :(
Ik ontwijk hem nu vooral en zoek geen contact. Lang verhaal, wil ik best in PB delen hoor. Maar vergalt het leuke topic zo :P

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 20:35

Ik heb sinds lange tijd weer een leuk contact door Tinder. We hebben onze eerste date gepland volgende week zondag en tot nu toe heb ik er echt een heel goed gevoel over. In de gesprekken matchen we in ieder geval op een boel punten. Ik ben erg benieuwd :)