Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steeph schreef:Ik begin hem stiekem een beetje te knijpen. Twee van mijn collegas zijn met het nieuwe jaar minder uren gaan werken (bij elkaar 3 dagen per week minder). Eén [***] heeft haar vertrek aangekondigd en zal per april wat anders gaan doen. We waren met 8 FTE, dat wordt straks minder dan 6,5 FTE voor dezelfde hoeveelheid [***] en een groot project opkomst...
Er staan nog geen vacatures uit. Er is nog niks gedaan aan taakoverdracht.
Captain schreef:Steeph schreef:Ik begin hem stiekem een beetje te knijpen. Twee van mijn collegas zijn met het nieuwe jaar minder uren gaan werken (bij elkaar 3 dagen per week minder). Eén collega heeft haar vertrek aangekondigd en zal per april wat anders gaan doen. We waren met 8 FTE, dat wordt straks minder dan 6,5 FTE voor dezelfde hoeveelheid werk en een groot project opkomst...
I feel you.. wij zijn van 8fte naar 3fte gegaan.Werk loopt vertraging op van +6 maanden en nieuwe werknemers zullen pas vanaf mei binnen kunnen komen..
Captain schreef:Steeph schreef:Ik begin hem stiekem een beetje te knijpen. Twee van mijn collegas zijn met het nieuwe jaar minder uren gaan werken (bij elkaar 3 dagen per week minder). Eén collega heeft haar vertrek aangekondigd en zal per april wat anders gaan doen. We waren met 8 FTE, dat wordt straks minder dan 6,5 FTE voor dezelfde hoeveelheid werk en een groot project opkomst...
I feel you.. wij zijn van 8fte naar 3fte gegaan.Werk loopt vertraging op van +6 maanden en nieuwe werknemers zullen pas vanaf mei binnen kunnen komen..
Zebrastreep schreef:Mijn moeder die nu al zeurt over mijn nieuwe werk en het aantal uren
Al 10x gezegd dat er echt potentie in zit naar een vast contract maar flexwerken de manier is om daar naartoe te werken.
Ben al blij dat ik vaste uren heb nu en ook betaald krijg als ik ziek ben. En ik mag ook gewoon meer werken maar dit bedrijf is veel strenger met het aantal uren en de wettelijke regels waar mijn werk nu laks aan heeft.
Werk dan 22 uur in de week waarbij ik 4 uur per uur heel veel verdien en dus eerst ook niet meer nodig is heb dan een mooi bedrag bij elkaar en nog lekker veel vrije tijd en kan nog sparen.
hagelslag schreef:Oudere vrouw in het zwembad van het revalidatie centrum.
Ik zwem al 15 minuten op baan 5.
Ze komt net het zwembad binnen en besluit op "mijn" baan te gaan zwemmen want die is dicht bij de kant.
En dan raar tegen mij gaan doen, ja zwem je links of rechts.
Eh im zwem op baan 5. Maar als u hier zo graag wilt omdat het dichtbij de kant is, dan hoeft u alleen vriendelijk te vragen.
Waarop ik uiteraard heb gewacht totdat ze vroeg of ik een andere baan zou kunnen nemen
Opvoeden de mensen die denken dat hun handicap voor de mijne gaat.
Alleen dat ik jong ben en in hun ogen al fit, betekend niet dat in dit ook ben
Cayenne schreef:hagelslag schreef:Oudere vrouw in het zwembad van het revalidatie centrum.
Ik zwem al 15 minuten op baan 5.
Ze komt net het zwembad binnen en besluit op "mijn" baan te gaan zwemmen want die is dicht bij de kant.
En dan raar tegen mij gaan doen, ja zwem je links of rechts.
Eh im zwem op baan 5. Maar als u hier zo graag wilt omdat het dichtbij de kant is, dan hoeft u alleen vriendelijk te vragen.
Waarop ik uiteraard heb gewacht totdat ze vroeg of ik een andere baan zou kunnen nemen
Opvoeden de mensen die denken dat hun handicap voor de mijne gaat.
Alleen dat ik jong ben en in hun ogen al fit, betekend niet dat in dit ook ben
Precies hierom ben ik gestopt met baantjeszwemmen
Mensen kunnen gewoon geen rekening met elkaar houden. Ouderen die midden in het zwembad gaan staan kleppen en de rest moet er maar omheen zwemmen.
Of dwars door de baan van een ander zwemmen terwijl die aan een rugslag bezig is ofzo. *botsing*
Echt niet te doen gewoon.