Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:09

Alles gaat een beetje mis en raar hier vandaag. Had ineens geen internet meer dus achteraan gebeld. Nu doet ie het eindelijk wel weer maar kan m'n Chromecast niet bedienen want de gegevens waar ik normaal mee verbind zijn ineens veranderd. Lekkere terugkoppeling ook dat je zoiets even meld, wachtwoord klopt ook niet meer dus weer achteraan bellen..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:36

Ik begin hem stiekem een beetje te knijpen. Twee van mijn collegas zijn met het nieuwe jaar minder uren gaan werken (bij elkaar 3 dagen per week minder). Eén collega heeft haar vertrek aangekondigd en zal per april wat anders gaan doen. We waren met 8 FTE, dat wordt straks minder dan 6,5 FTE voor dezelfde hoeveelheid werk en een groot project opkomst...

Er staan nog geen vacatures uit. Er is nog niks gedaan aan taakoverdracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:49

Echt de 1e dag dat ik me weer een beetje normaal voel en gelijk overdonderd worden door stress. Zit gewoon te trillen op de bank van alle stress en al het vage gedoe van letterlijk elke situatie waar ik momenteel in zit (niet alleen de 2 dingen die ik hier gepost heb hoor). Even een normaal dagje zou zo fijn zijn :?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:58

Steeph schreef:
Ik begin hem stiekem een beetje te knijpen. Twee van mijn collegas zijn met het nieuwe jaar minder uren gaan werken (bij elkaar 3 dagen per week minder). Eén [***] heeft haar vertrek aangekondigd en zal per april wat anders gaan doen. We waren met 8 FTE, dat wordt straks minder dan 6,5 FTE voor dezelfde hoeveelheid [***] en een groot project opkomst...

I feel you.. wij zijn van 8fte naar 3fte gegaan. -O- [***] loopt vertraging op van +6 maanden en nieuwe werknemers zullen pas vanaf mei binnen kunnen komen..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 15:01

Captain schreef:
Steeph schreef:
Ik begin hem stiekem een beetje te knijpen. Twee van mijn collegas zijn met het nieuwe jaar minder uren gaan werken (bij elkaar 3 dagen per week minder). Eén collega heeft haar vertrek aangekondigd en zal per april wat anders gaan doen. We waren met 8 FTE, dat wordt straks minder dan 6,5 FTE voor dezelfde hoeveelheid werk en een groot project opkomst...

I feel you.. wij zijn van 8fte naar 3fte gegaan. -O- Werk loopt vertraging op van +6 maanden en nieuwe werknemers zullen pas vanaf mei binnen kunnen komen..

Waarom niet eerder?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:03

Captain schreef:
Steeph schreef:

I feel you.. wij zijn van 8fte naar 3fte gegaan. -O- Werk loopt vertraging op van +6 maanden en nieuwe werknemers zullen pas vanaf mei binnen kunnen komen..

Oh, ook bah :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:21

Zenuwpijn die maar niet wil ophoepelen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:25

Mijn moeder die nu al zeurt over mijn nieuwe werk en het aantal uren

Al 10x gezegd dat er echt potentie in zit naar een vast contract maar flexwerken de manier is om daar naartoe te werken.

Ben al blij dat ik vaste uren heb nu en ook betaald krijg als ik ziek ben. En ik mag ook gewoon meer werken maar dit bedrijf is veel strenger met het aantal uren en de wettelijke regels waar mijn werk nu laks aan heeft.

Werk dan 22 uur in de week waarbij ik 4 uur per uur heel veel verdien en dus eerst ook niet meer nodig is heb dan een mooi bedrag bij elkaar en nog lekker veel vrije tijd en kan nog sparen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:32

Oudere vrouw in het zwembad van het revalidatie centrum.

Ik zwem al 15 minuten op baan 5.
Ze komt net het zwembad binnen en besluit op "mijn" baan te gaan zwemmen want die is dicht bij de kant.
En dan raar tegen mij gaan doen, ja zwem je links of rechts.

Eh im zwem op baan 5. Maar als u hier zo graag wilt omdat het dichtbij de kant is, dan hoeft u alleen vriendelijk te vragen.

Waarop ik uiteraard heb gewacht totdat ze vroeg of ik een andere baan zou kunnen nemen ~~}>
Opvoeden de mensen die denken dat hun handicap voor de mijne gaat.
Alleen dat ik jong ben en in hun ogen al fit, betekend niet dat in dit ook ben

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 20:00

Zebrastreep schreef:
Mijn moeder die nu al zeurt over mijn nieuwe werk en het aantal uren

Al 10x gezegd dat er echt potentie in zit naar een vast contract maar flexwerken de manier is om daar naartoe te werken.

Ben al blij dat ik vaste uren heb nu en ook betaald krijg als ik ziek ben. En ik mag ook gewoon meer werken maar dit bedrijf is veel strenger met het aantal uren en de wettelijke regels waar mijn werk nu laks aan heeft.

Werk dan 22 uur in de week waarbij ik 4 uur per uur heel veel verdien en dus eerst ook niet meer nodig is heb dan een mooi bedrag bij elkaar en nog lekker veel vrije tijd en kan nog sparen.

Dat klinkt juist als iets heel positiefs. Laat je maar niet van de wijs brengen. Als het voor jou goed voelt, dan is het goed :)

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:45

Dat het nummer mijn kleine presidentje niet te vinden is op Spotify :(

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:54

Kimberley_ schreef:

Vanmorgen op de radio zeiden de dat hij vrijdag officieel ingezongen wordt dus zal daarna er wel op komen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:07

Ik ben moe, ik wil naar bed, maar de hond moet nog uit en die kan vanwege haar leeftijd geen hele lange nachten meer aan. Dus ik moet nog zo’n 1,5 uur wachten.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:08

netjuh6 schreef:
Kimberley_ schreef:

Vanmorgen op de radio zeiden de dat hij vrijdag officieel ingezongen wordt dus zal daarna er wel op komen.

Dankje!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:09

De benzineprijs |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:23

Dat ik enge series niet eng vind maar ik krijg er toch nachtmerries van. Dus nu kijk ik iets wetend dat ik vannacht ook ga dromen over dit onderwerp. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:23

Morgen tentamen arbeidsovereenkomstenrecht. Zie er tegenop.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:42

hagelslag schreef:

Ze komt net het zwembad binnen en besluit op "mijn" baan te gaan zwemmen want die is dicht bij de kant.

Eh im zwem op baan 5. Maar als u hier zo graag wilt omdat het dichtbij de kant is, dan hoeft u alleen vriendelijk te vragen.

Waarop ik uiteraard heb gewacht totdat ze vroeg of ik een andere baan zou kunnen nemen ~~}>

Precies hierom ben ik gestopt met baantjeszwemmen :=
Mensen kunnen gewoon geen rekening met elkaar houden. Ouderen die midden in het zwembad gaan staan kleppen en de rest moet er maar omheen zwemmen.
Of dwars door de baan van een ander zwemmen terwijl die aan een rugslag bezig is ofzo. *botsing*
Echt niet te doen gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 23:03

Zit te wachten op de volgende aflevering van married at first sight van volgende week, normaal staat die er tegen 9 uur wel op nu niks. Nou dan had ik beter m'n avond anders kunnen besteden, had ik net ff zin in :roll:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 23:38

Captain schreef:
Steeph schreef:

Ik voel jullie pijn. Wij komen 8 FTE te kort as we speak en zal alleen maar oplopen. Nieuw personeel is bijna niet aan te komen en veel rennen weer gillend weg vanwege de hoge werkdruk.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 07:41

Cayenne schreef:
hagelslag schreef:

Precies hierom ben ik gestopt met baantjeszwemmen :=
Mensen kunnen gewoon geen rekening met elkaar houden. Ouderen die midden in het zwembad gaan staan kleppen en de rest moet er maar omheen zwemmen.
Of dwars door de baan van een ander zwemmen terwijl die aan een rugslag bezig is ofzo. *botsing*
Echt niet te doen gewoon.

Helaas moet ik momenteel echt wel even zwemmen....
In het zwembad waar ik voor de operatie heb gezwommen hield iedereen goed rekening met elkaar.

Hier waar ze allemaal revalideren, hebben de meeste een ik ben zielig ik mag eerst instelling.

Want ja, ik ben ook zo jong en zij oud. Dus ik mankeer niks en moet maar aan de kant

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 07:49

Voor het eerst in tijden echt heerlijk geslapen maar was voor half 6 alweer wakker |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:14

O maar dat mankeer niks is bij ook bekend hoor. Want ja ben nog zo jong dan kan je gewoon nog niks mankeren dus niet aanstellen. -O-

O dit is dan alleen op de moestuin. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:16

Bezorging met Budbee duurt paasei :\.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 10:01

Marcella schreef:
O maar dat mankeer niks is bij ook bekend hoor. Want ja ben nog zo jong dan kan je gewoon nog niks mankeren dus niet aanstellen. -O-

O dit is dan alleen op de moestuin. -O-

Ja echt he :')
Maar jij bent nog zo jong :wow: Herkenbaar :')
Sterkte Hagelslag :knuffel: