xPabloBokt schreef:Heeft er hier iemand ervaring met de dekenwasservice van Epplejeck? Ik wil mijn dekje graag laten wassen
Ja heb ik vorig jaar laten doen bij de EJ..
Prima service en netjes schoon.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thequeensmum schreef:Onlangs een mooi maar breekbaar item besteld voor mijn kerstdorp en dit wordt afgeleverd door DPD. Heeft de bezorger het over een 2 meter hoge schutting gegooid. Had op verzoek van DPD nog aangegeven dat het in de garage mocht.
Wonder boven wonder is het nog heel, maar wat als het in stukken was aangekomen, was dit dan voor mijn eigen rekening gekomen?
rien10 schreef:Waarom kopen mensen die in een Tiny House willen wonen niet gewoon een stacaravan?
RanjaRietje schreef:Nikass schreef:Wat, waar, hoe een feest vieren in de winter, voor 30 mensen waaronder mensen die slecht ter been zijn? Iemand ideeën? In eigen huis is geen optie.
Cafè afhuren, zaaltje, schuur van iemand en dan leuk aankleden, Dorpshuis
Mizora schreef:Stacaravans zijn zelden ontworpen voor permanent gebruik, laat staan op duurzaam permanent gebruik. Ze zijn vaak slecht geïsoleerd en hebben weinig geïntegreerde opslag. Daarnaast zijn het vaak platte daken, terwijl juist het puntje relatief veel ruimte en opslag biedt. Ook zijn veel tiny houses op wielen, en degene die dat niet zijn hebben meestal een wat afwijkende bouw.