Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 15:37

MarcoBorsato schreef:
Dat mijn huisjood sambal aan het maken is en ik dus boven zit met de ramen open. Sorry maar sommige dingen moet je niet zelf willen maken.

Lekker toch sambal hahaha, maak ik ook van madame janette. Nu ik er aan denk, ik moet nog peper halen pffff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 15:41

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 15:48

Ruzie, mijn vriend wilt mij terug maar in een screenshot die ik kreeg van zijn vriend, zei hij letterlijk dat die het al uit wou maken, er geen zin in had en nu de tijd niet was voor een lange relatie??

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 15:54

fotolijstje schreef:
Ruzie, mijn vriend wilt mij terug maar in een screenshot die ik kreeg van zijn vriend, zei hij letterlijk dat die het al uit wou maken, er geen zin in had en nu de tijd niet was voor een lange relatie??

Als ik je een tip mag geven , letterlijk en figuurlijk afstand nemen. Tenzij je zin hebt om dit nog maanden te gaan doen. Uit is uit , en niet steeds aan en dan weer uit. Daar breek je je eigen hart alleen maar mee en kost heel veel energie en dat is het niet waard. Ik zeg altijd maar als je iets of iemand niet leuk meer vindt waarom dan blijven?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 16:18

Mijn shetje die het zo goed deed met mennen en nu weer een nieuwe streek heeft verzonnen. En nu dus twijfel aan mezelf of ik er wel goed aan doe om hem nog in te spannen..

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 16:25

fotolijstje schreef:

Denk goed na wat jij wilt en of je hem überhaupt nog wilt met zulk gedrag. Er zijn ZOVEEL leuke én lekkere personen op deze wereld, daar zal vast iemand tussen zitten voor jou die je veel minder gezeik oplevert. Relatiestruggles zijn nooit leuk, sterkte :knuffel:.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 17:35

fotolijstje schreef:

Had laatst ook al op je gereageerd en ik ben nog steeds van mening dat je hem links moet laten liggen. Het is het niet waard. Geniet lekker van je leven, je bent nog jong!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 17:35

Ik ben begin dit jaar over mijn linker voet heen gereden tijdens het werken in een distributiecentrum. Omdat ik sowieso vocht vast houd en er vocht tussen die botten zit blijf ik last houden. Zeker met veel schakelen. Laat ik dus 40 minuten vertraging hebben op de A2 en ik dus de handgeschakelde auto bij me hebben. Au au au 8)7

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:16

Jorex schreef:
Mijn shetje die het zo goed deed met mennen en nu weer een nieuwe streek heeft verzonnen. En nu dus twijfel aan mezelf of ik er wel goed aan doe om hem nog in te spannen..

Ik weet niet of je al les hebt, maar mocht je dit nog niet hebben is het misschien een idee om iemand mee te laten kijken?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:33

Een week zonder keuken. Nuja, kotbaas zei dat hij voor een 'tijdelijke oplossing' zou zorgen maar dat is dus niet gebeurd. Fijn joh, had vandaag at least nog spaghetti willen koken. Hij zegt nu dat hij 'zal kijken wat hij kan doen' maar ik geloof er niet veel van.

Als kers op de taart is er ook net een stuk van mijn sodastream afgebroken waardoor deze bijna niet meer werkt. _-:(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:40

DezeNaam schreef:
Een week zonder keuken. Nuja, kotbaas zei dat hij voor een 'tijdelijke oplossing' zou zorgen maar dat is dus niet gebeurd. Fijn joh, had vandaag at least nog spaghetti willen koken. Hij zegt nu dat hij 'zal kijken wat hij kan doen' maar ik geloof er niet veel van.

Als kers op de taart is er ook net een stuk van mijn sodastream afgebroken waardoor deze bijna niet meer werkt. _-:(

Je zou zo een draagbaar inductieplaatjr kunnen nemen? In elk geval een tijdelijke oplossing… wel heel vervelend…

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:47

Dat ik mij blijkbaar heel erg in iemand vergist heb... wat kunnen mensen toch ineens heel anders zijn!! Bahbah

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 19:27

Compleet verrot zijn van meer dan 3 uur auto rijden. Totaal niet meer gewend.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 19:33

Ik wil eigenlijk een liedje. Een versie hierop: https://m.youtube.com/watch?v=60ro2PAfk5Q

Maar dan met de tekst: Zet die klere herrie nou eens af! + het gewone refrein :j en dat knalhard aanzetten als de buren weer eens hun muziek te hard hebben aanstaan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 19:42

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de regels in de OP.
Laatst bijgewerkt door Sica op 09-10-21 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de boktregels.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 19:48

Waar zit die fleurtjeuh??

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 19:50

Mijn schoonzus die lastig doet over het vrijgezellenfeest van mijn man :roll:

Hij heeft geen vrijgezellenfeest gehad vanwege de maatregelen, dus dat doen ze nu als nog. Super leuk en als afsluiting gaan ze bij mijn zwager savonds bbq.
Mijn schoonzus zou dan naar mij toe komen en dan zouden wij ook wat leuks doen met de kinderen en savonds ergens gaan eten. Ondertussen heeft de jongste nu een wedstrijd en moet de oudste werken tijdens etenstijd en op alles wat ik aandraag om te gaan doen is het antwoord: Nee of: Lijkt mij niet verstandig of: Laten we dat maar niet doen.
Ze heeft gewoon zelf besloten niet uit haar huis weg te gaan en daar te blijven en mee te bbqen met het vrijgezellenfeest van mijn man...
Wat ik trouwens heel vervelend voor mijn man vind want daar horen geen vrouwen en kinderen bij.

En Ondertussen zegt ze wel: Ja, wij kunnen gewoon thuis blijven, vinden ze vast niet vervelend, maar ja, dan blijf jij alleen.
Maar alles wat ik daarna aandraagt is ook niet goed.
Wees gewoon eerlijk, zeg gewoon: Joh, ik heb er geen zin in, zoek jij het maar zelf uit wat je doet.
Ga niet doen als of je het vervelend vind dat ik alleen zit, als je toch niet bereid bent er iets aan te veranderen... >;) :roll:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 19:57

chanicha schreef:
Waar zit die fleurtjeuh??

Ik heb speciaal een flowchart gemaakt voor de duidelijkheid.
Anders worden het verhalen over dat bolletje links bovenin :P

Afbeelding

Spoiler:
en hoe is het mogelijk.. ik heb 2x dezelfde typfout gemaakt...
Sorry voor de mensen die daar ongelukkig van worden. Ik lijd met jullie mee

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:00

Oooooooohhhhh :r :oo
Nooit geweten!
Dank je voor de moeite +:)+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:03

fleurtjeuh schreef:
en hoe is het mogelijk.. ik heb 2x dezelfde typfout gemaakt...
Sorry voor de mensen die daar ongelukkig van worden. Ik lijd met jullie mee

Ik zat al te zoeken, maar kon slechts één keer 'genergeerd' vinden. Bleek dat je die andere spelfout bedoelde :o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:05

Die tv reclame van Zalando pre-owned:
Heb je die tas nog? Nee ik heb hem verkocht.
150 euro laatste bod! Ik heb hem niet meer!
Verspil dan niet mijn tijd

... ??

Zal vast aan mij liggen dat ik die logica of de grap van die reclame niet snap :x maar ik vind hem zo dom

Fleurtjeuh: als je die 3e typvoud hardop uitspreekt dan klikt hij imo nog best leuk :') doet mij denken aan die kok uit the muppets. Genergeerd!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:09

He kak een 3e ^) :x
Dat komt omdat ik altijd ge neger d in mn hoofd uitspreek, klemtoon op neger.
Vraag me niet waarom, maar t is nou eenmaal zo. En dan ga ik er dus van uit dat dat houdt is dat het dus met r is :x

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:11

Oh kak, net op het Hart van Nederland: Nibud heeft berekend dat de gemiddelde alleenstaande in de bijstand 71 euro tekort gaat komen per maand door dat gedoe met het gas.
Insert scheldwoorden

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:19

Wow dat is echt heel veel… -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 20:20

Telpeva schreef:
Die tv reclame van Zalando pre-owned:
Heb je die tas nog? Nee ik heb hem verkocht.
150 euro laatste bod! Ik heb hem niet meer!
Verspil dan niet mijn tijd

... ??

Zal vast aan mij liggen dat ik die logica of de grap van die reclame niet snap :x maar ik vind hem zo dom

Fleurtjeuh: als je die 3e typvoud hardop uitspreekt dan klikt hij imo nog best leuk :') doet mij denken aan die kok uit the muppets. Genergeerd!

Ik vind het ook een achterlijke reclame. Snap m ook niet.