Pandora2 schreef:![]()
Wie is er met onze variant aan de haal gegaan ?
Die persoon is ook kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Er staat dat het om 'n persoon uit India gaat. Die is allang vertrokken waarschijnlijk. Wellicht naar elders binnen de EU of al terug naar huis. Onze registratie van reizigers trekt op niks vergeleken met veel andere landen.
Huertecilla schreef:Hier ondertussen het vaccineren een ´georganisserde chaos´.
Nu vier verschillende vaccins met melk hun eigen leeftijdsgroepen![]()
Die verschillende vaccins komen ook nog eens voor de uitvoerende teams in niet voorspelbare hoeveelheid binnen.
Daarbíj wil niet iedereen een vaccinatie of niet elk vaccin.
Het systéém is goed; alles wordt keurig geregistreerd doch het aantal variabelen maakt het onoverzichtelijk.
Mijn leeftijdsgroep wordt met Janssen of AZ gevaccineerd. Als de levering daarvan op is, gaat men over op Pfizer.
Ik vandaag gebeld ; ´Wilt u vaccinatie´ "Ja, Pfizer.." ´Ok, wij bellen voor AZ; het is genoteerd.´
Citaat:Een man die eind maart in Brussel besmet bleek met de Indiase coronavariant blijkt spoorloos, meldt Het Laatste Nieuws. De gezondheidsdiensten proberen de man zo snel mogelijk te traceren. Dat hij de mutatie onder de leden had, kwam pas vorige week aan het licht. Het gaat om iemand uit India.
elnienjo schreef:Dit staat er op het AD live blog:Citaat:Een man die eind maart in Brussel besmet bleek met de Indiase coronavariant blijkt spoorloos, meldt Het Laatste Nieuws. De gezondheidsdiensten proberen de man zo snel mogelijk te traceren. Dat hij de mutatie onder de leden had, kwam pas vorige week aan het licht. Het gaat om iemand uit India.
Citaat:“Deze persoon is helaas niet door het contact center kunnen gecontacteerd worden, maar we zetten nu opnieuw alles op alles om die persoon vast te krijgen”, zegt Inge Neven, hoofd van de Brusselse gezondheidsinspectie. In 94 procent van de gevallen lukt het de contactopsporing om de besmette persoon te bereiken, maar dat blijkt hier niet het geval. Sinds donderdag proberen ze de man te pakken te krijgen. Het zou niet om een Indiër gaan.
Huertecilla schreef:Pandora2 schreef:Die met melk zou ik enkel aan de kleintjes geven. Tegenwoordig hoor je veel over lactose intolerantie bij volwassenen
![]()
![]()
Pandora2 schreef:Oh, dit staat er in onze krant
Citaat:“Deze persoon is helaas niet door het contact center kunnen gecontacteerd worden, maar we zetten nu opnieuw alles op alles om die persoon vast te krijgen”, zegt Inge Neven, hoofd van de Brusselse gezondheidsinspectie. In 94 procent van de gevallen lukt het de contactopsporing om de besmette persoon te bereiken, maar dat blijkt hier niet het geval. Sinds donderdag proberen ze de man te pakken te krijgen. Het zou niet om een Indiër gaan.
Sizzle schreef:Er zijn recentelijk 25 miljoen mensen naar de Ganges getrokken voor een ritueel.
Ik neem aan dat het geen verrassing is dat dit gevolgen had?
Sowieso sterven ook nog ieder jaar veel jonge mensen ook aan influenza longontstekingen in India.
Je kan dat zorgzsysteem gewoon niet vergelijken.
Sheran schreef:Swah schreef:Waarom zou je níet testen?
India is idd totaal niet te vergelijken qua zorg, hygiëne etc..
Omdat ik zwaar getriggerd word door die testen... Ik heb emetofobie en die keel is altijd reden tot paniek in de teststraat. Test afspreken is dus wel een nacht niet slapen en zeer veel stress.