Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 15:15

Dat is het hem vaak ook hè. dat je iets leuks ziet dat je er best graag nog bij zou willen hebben. Maar alleen voor een echt leuk prijsje omdat je eigenlijk al genoeg hebt / voor dat bedrag liever iets koopt dat je ècht supergraag wilt hebben, en daar dan wel op wacht :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 17:51

Wat doen jullie als jullie een product ontvangen waaraan een gebrek blijkt te zitten die niet vermeld is? Gelijk melden via Vinted? Dit is denk ik namelijk helaas niet te maken.. -O-
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Justme_Lisaa op 02-08-23 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 17:54

Eerst de verkoper contacteren. Veel mensen zijn wel eerlijk en lossen het zelf netjes op. Indien niet kan je daarna nog vinted contacteren.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 18:03

Vervelend! Ik zou inderdaad ook eerst het proberen op te lossen met de verkopen. (:

Net weer wat pakketjes opgehaald en erg blij mee! :D

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 18:13

Ik heb net een berichtje gestuurd, dus ben benieuwd. Wel heel erg balen zeg dit..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 18:40

Tis amper te zien, ligt aan de prijs

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 18:50

Ik zou dat eventueel zelf even vast zetten maar eerst contact op nemen met de verkoper idd.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 20:20

Ik vind het ook niet goed zichtbaar. Wat was de prijs en de omschrijving van de staat?

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 20:39

Wilde net een jurkje kopen, maar kon het alleen thuis laten bezorgen omdat het onder DHL brievenbuspakketje valt, maar ga niet 5,30 betalen ipv 2,50.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:04

Moet je t morgenochtend nog eens proberen, dan heb je vaak meer opties.

Of diegene heeft alleen dhl aanstaan, maar meestal is dat niet zo.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 21:07

Ik heb net een shirt niet gekocht. Heel jammer maar shirt kostte €4 en verzenden zou 4,20 kosten. Kon ook met Homer maar dat hebben we niet op het eiland.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 04:55

Prijs maakt niet in in mijn ogen, ik koop iets waarbij staat dat de staat ‘heel goed’ is, dan verwacht ik het verder ook zonder gebreken. Dit doe ik juist zodat het mij geld bespaard, maar nu kost het me dat juist.
Ik kan hem wel dragen, maar stuk is stuk. Deze trui is dan niet representatief genoeg meer om naar m’n werk aan te trekken.
Verkoper wil nu dat ik het probleem meld via Vinted dus dat doe ik dan maar :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 07:06

Nee, heel goed is het zeker niet met zo’n beschadiging. Jammer zeg. Hopelijk komt er een oplossing voor.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 08:13

Wat jammer zeg! Zelf tref ik wel eens zoiets en als ik het dan echt heel goedkoop gekocht heb dan meld ik het wel even bij de verkoper zodat die beter op kan letten. Maar het is goed te repareren en nouja als de prijs an sich wel klopt, dan hou ik het gewoon.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 08:38

Ik probeer altijd te bundelen! Voel me zo schuldig als die mensen voor 1 shirtje van 3€ naar dat pakketpunt moeten en als dan die firma voor mijn ene shirtje naar de andere kant van het land moet rijden :+
Ik weet prima dat dat niet zo is maar zo voelt het :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 08:41

Oh dat heb ik ook hoor! Alleen soms hebben ze echt niks anders waar ik ook maar enigszins wat aan heb en dan is het toch pech :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 08:50

Justme_Lisaa schreef:
Prijs maakt niet in in mijn ogen, ik koop iets waarbij staat dat de staat ‘heel goed’ is, dan verwacht ik het verder ook zonder gebreken. Dit doe ik juist zodat het mij geld bespaard, maar nu kost het me dat juist.
Ik kan hem wel dragen, maar stuk is stuk. Deze trui is dan niet representatief genoeg meer om naar m’n werk aan te trekken.

Hallo zeg, tis toch alleen randje van de letter of ik moet het niet goed zien.

Zit er iemand boven op jouw borst te kijken hoe je shirt is.
Als dit shirt 3-4-7€ was zou ik het zo laten mij was niet opgevallen iig

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 09:08

Justme_Lisaa schreef:

Heel goed betekent niet zonder gebreken
Heel goed: Het artikel is een paar keer gedragen of gebruikt, maar ziet er nog geweldig uit. Er kunnen een paar kleine imperfecties zijn, maar die zijn duidelijk genoemd in de beschrijving en te zien op de foto’s.
Goed: Het artikel is vaak gedragen of gebruikt en er kunnen dan ook gebruikssporen op zitten. Die zijn duidelijk genoemd in de beschrijving en te zien op de foto’s.
Veelgebruikt: Het artikel heeft veel gebreken. Die zijn duidelijk genoemd in de beschrijving en te zien op de foto’s.

Voor mij zou het echt uitmaken wat de prijs is, voor een paar euro zou ik het laten zitten. En wie weet heeft ze zelf de trui zo gekocht, dit is niet echt iets wat door slijtage komt, maar meer een productiefout. En met wat steekjes aan de achterkant nog wel vast te zetten.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 09:17

Hier idem hoor… voor een paar euro mag je daar eigenlijk niet over vallen.
Als je best veel betaalde is het een ander verhaal.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 10:08

Nee. Dat snap ik, voor 3 euro zou ik er ook helemaal niet over vallen, want voor dat bedrag laat ik het gewoon los. Dat is logisch. Maar het was wel iets meer dan 3,-, maar na 3x kapotte kleding gekregen te hebben, zonder dat het tot een gewenste oplossing kan komen, is het soms eventjes genoeg :). Het is voor nu zeer netjes opgelost met deze verkoper :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 10:08

Justme_Lisaa schreef:

Helaas, dat is niet de omschrijving van 'heel goed' die Vinted voor ogen heeft zoals Esther al aangaf.
En om die reden zoek ik dus alleen op 'nieuw' of 'nieuw zonder kaartje'.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:12

Maar die trui is toch heel simpel te maken?
Zeker door een kleermaker.

En als je een dergelijke sportieve trui naar je werk aan kan is een dergelijk klein iets te overzien toch?

Ze had het moeten melden ja. En als je er bijv €30 voor betaald hebt zou ik ook balen en het opgelost willen zien.
Maar als je blij bent met de trui. Hij is verder netjes. Prijs was netjes. Zou ik even langs kleermaker gaan en laten maken voor paar euro

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:24

Ik denk dat het mij heel eerlijk als ik die trui zou verkopen niet eens zijn opgevallen :o Netjes dat ze het oplost, maar ik zou als verkoper aangeven dat je het via vinted laat lopen. Hij past immers prima in de beschrijving van ''heel goed''.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:29

Ja. Ik zou als verkoper ook zeggen stuur maar terug.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:32

Ik weet ook niet zeker of me dat was opgevallen als ik de verkoper was. Als het niet 'kiert' bij normaal gebruik, zonder dat je daar een vouw/kreukel maakt. Voor een hogere prijs zou ik het aankaarten, anders niet. Ik vind het minder erg dan een gat in de stof, een verwassen kleur, slijtage, etc.