Nayomie schreef:Ik doe met je mee Mkango. Was een intensieve dag vandaag.
En ik erger me aan het feit dat ik morgen naar de kapper ga voor knippen en kleuren maar ik weet helemaal niet hoe ik mijn haar wil kleuren.
Bij twijfel atijd roze!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Nayomie schreef:Ik doe met je mee Mkango. Was een intensieve dag vandaag.
En ik erger me aan het feit dat ik morgen naar de kapper ga voor knippen en kleuren maar ik weet helemaal niet hoe ik mijn haar wil kleuren.
Bij twijfel atijd roze!
Nayomie schreef:En een mooie ombré waarbij je je eigen kleur laat overlopen in een donkerdere kleur? Dan heb je ook geen gedoe met uitgroei bijwerken en zo.Ik wilde dus eigenlijk pastel paars, maar die blijft maar 4 week zitten.Dus ben eigenlijk nog steeds ideeloos. En dan kun je stellen "waarom maak je dan en afspraak voor haar kleuren als je niet weet wat je wilt". Well, deze afspraak is voor me gemaakt gezien ik dat zelf niet zo snel zou doen. * Dat is zelfzorg en dat is niet mijn sterkste kant
Mkango schreef:Nayomie schreef:En een mooie ombré waarbij je je eigen kleur laat overlopen in een donkerdere kleur? Dan heb je ook geen gedoe met uitgroei bijwerken en zo.Ik wilde dus eigenlijk pastel paars, maar die blijft maar 4 week zitten.Dus ben eigenlijk nog steeds ideeloos. En dan kun je stellen "waarom maak je dan en afspraak voor haar kleuren als je niet weet wat je wilt". Well, deze afspraak is voor me gemaakt gezien ik dat zelf niet zo snel zou doen. * Dat is zelfzorg en dat is niet mijn sterkste kant
Ineke2 schreef:Examen mondeling Engels is achter de rug en de examinator heeft gezegd dat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn cijfer. Dus voor nu ben ik blij en opgelucht![]()
Wel ben ik nu helemaal gesloopt en ga ik ( nu al) slapen.
Zebrastreep schreef:Zie je wel! Ik denk dat we hetzelfde examen hebben gehad. Ik had die van Engels flink verpest en alsnog een 8 gehaald. Ik had een black-out omdat we geen papier erbij mochten![]()
Vrijdag mag ik nog een Nederlands mondeling examen doen , maar daar maak ik mij geen zorgen om het is al bijna voorbereid.
Ineke2 schreef:hagelslag schreef:Weglopen voor tuinwerkzaamheden was leuker.
Nu moet ik morgen hard aan 't werk in de tuin[ [url=m/ZYSfCM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuke foto![]()
Succes morgen, prima lenteweer toch?
MarlindeRooz schreef:Weer eens zin om een berg koolhydraten te vreten. Waarom heb ik in de avond altijd zulke drang om te eten.
Edit: houd mijn eten bij en heb genoeg en gezond gegeten.
black_kelpie schreef:MarlindeRooz schreef:Weer eens zin om een berg koolhydraten te vreten. Waarom heb ik in de avond altijd zulke drang om te eten.
Same. Mijn lijf schreeuwt om een 5-kazen pizza van New York Pizza. En daarna Ben & Jerry's.
*pakt een bakje kwark*
black_kelpie schreef:MarlindeRooz schreef:Weer eens zin om een berg koolhydraten te vreten. Waarom heb ik in de avond altijd zulke drang om te eten.
Same. Mijn lijf schreeuwt om een 5-kazen pizza van New York Pizza. En daarna Ben & Jerry's.
*pakt een bakje kwark*