Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ook met de moralistische berichten uit andere landen (ja ontsmettingsmiddel, ja afstand, ja mondkapjes, kijk hun eens goed bezig) waar de besmettingen óók stijgen... Hoe dan
Cer schreef:lenaa_tje schreef:Hond uitlaten hoeft niet op 5 km vanuit huis, dat is dan ook al een ‘onnodige’ verplaatsing.
Zo streng is het nooit geweest en dat verwacht in dus ook niet.
Ik verwacht het ook niet, maar het zou misschien voor een maand niet verkeerd zijn... Iedereen op zn eigen plek blijven.. ?
Cer schreef:lenaa_tje schreef:Hond uitlaten hoeft niet op 5 km vanuit huis, dat is dan ook al een ‘onnodige’ verplaatsing.
Zo streng is het nooit geweest en dat verwacht in dus ook niet.
Ik verwacht het ook niet, maar het zou misschien voor een maand niet verkeerd zijn... Iedereen op zn eigen plek blijven.. ?
purny schreef:Ik ben dan denk ik ook wel verwend aangezien ik alleen verre reizen maak...
purny schreef:Ik ben er dan 1 nachtje in eigen stad weggeweest, maar had niet het vakantiegevoel. Misschien als ik langer was geweest of in een vakantiepark wel.
Ik wil altijd veel zien in een andere omgeving
Tancreda4 schreef:purny schreef:Ik ben er dan 1 nachtje in eigen stad weggeweest, maar had niet het vakantiegevoel. Misschien als ik langer was geweest of in een vakantiepark wel.
Ik wil altijd veel zien in een andere omgeving
Had je dat gevoel wel gehad als je 1 nacht naar Turkije was geweest?
SusanH schreef:O boze mensen aan de telefoon bij een hotel. Wat erg. Alsof uit eten het aller aller belangrijkste is. Gisteravond bij nieuwsuur een covid verpleegafdeling. Verpleegkundige vertelde dat mensen boos worden als je ze belt dat familielid naar een ander ziekenhuis wordt verplaatst. Ze heeft zelfs meegemaakt dat een familielid werd opgehaald. Is later wel weer terug gebracht omdat het niet ging. Ik snap dat boos worden niet. Het heeft geen zin. We zitten allemaal in dezelfde oliebol. Niemand kiest hiervoor. We moeten elkaar helpen om er doorheen te komen.
__Sannne schreef:SusanH schreef:O boze mensen aan de telefoon bij een hotel. Wat erg. Alsof uit eten het aller aller belangrijkste is. Gisteravond bij nieuwsuur een covid verpleegafdeling. Verpleegkundige vertelde dat mensen boos worden als je ze belt dat familielid naar een ander ziekenhuis wordt verplaatst. Ze heeft zelfs meegemaakt dat een familielid werd opgehaald. Is later wel weer terug gebracht omdat het niet ging. Ik snap dat boos worden niet. Het heeft geen zin. We zitten allemaal in dezelfde oliebol. Niemand kiest hiervoor. We moeten elkaar helpen om er doorheen te komen.
Ik werkte in Maart nog in een hotel. Ik was aan het werk toen de eerste sluiting van de Horeca werd aangekondigd. Dit was toen om 6 uur ofzo? Tussen 18:03 en 18:20 heb ik 8 boze gasten aan de telefoon gehad die wilden weten of wij ook dichtgingen.![]()
Wat betreft boze mensen omdat hun familielid verplaatst wordt; ik las op de NOS dat er zelfs verpleegkundigen in hun gezicht waren gespuugd. Als je zulk gedrag vertoont mag van mij je familielid met bed en al de deur uit worden gerold en succes ermee.
purny schreef:Loretta schreef:
Na de formatie als de VVD weer de grootste is krijgen al die groepen die jij noemt de rekening voor het redden van KLM en
Schiphol.
die mensen die bij KLM werken hebben zelf ook een grote opoffering gedaan hoor.
purny schreef:Wat betreft boze mensen omdat hun familielid verplaatst wordt; ik las op de NOS dat er zelfs verpleegkundigen in hun gezicht waren gespuugd. Als je zulk gedrag vertoont mag van mij je familielid met bed en al de deur uit worden gerold en succes ermee.
Loretta schreef:purny schreef:Wat betreft boze mensen omdat hun familielid verplaatst wordt; ik las op de NOS dat er zelfs verpleegkundigen in hun gezicht waren gespuugd. Als je zulk gedrag vertoont mag van mij je familielid met bed en al de deur uit worden gerold en succes ermee.
Bedoel je nu te zeggen dat als jouw familie zich misdraagt dat ze jou daarvoor het ziekenhuis uit mogen trappen.
Sizzle schreef:Ik kwam afgelopen zaterdag best een hoop nederlandse auto‘s tegen bij de Zwitserse snelweg richting zuid. Ik hoopte vooral die die niet Italie gaan besmetten dat ook al weer aardig stijgend is en inmiddels ook weer redelijk strikte regels heeft.