Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:53

MarryAnneR schreef:
Aan de dure Ariats van dochterlief die er nu dus uitzien als een gatenkaas.
Contact opgenomen met Ariat, blijkt dat ze een jaar garantie geven. Je raadt het al. 13 maanden oud

Ik koop elke 8 maanden ong nieuwe, dan zijn ze af. Maar ik loop er wel 7 dagen in de week op en het zijn de enige fijne schoenen die ik tot nu toe heb kunnen vinden. Ik snap je ergernis...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:54

Marocje schreef:
Idd. Leenauto is altijd leeg, zit genoeg in tot een tankstation iig.

Hier is het altijd volle tank en je tankt hem weer af als je hem terug brengt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:59

Caira schreef:
MarryAnneR schreef:
Contact opgenomen met Ariat, blijkt dat ze een jaar garantie geven. Je raadt het al. 13 maanden oud

Ik koop elke 8 maanden ong nieuwe, dan zijn ze af. Maar ik loop er wel 7 dagen in de week op en het zijn de enige fijne schoenen die ik tot nu toe heb kunnen vinden. Ik snap je ergernis...

ik doe wel 2 tot 3 jaar met Ariat schoenen :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:01

Caira schreef:
Marocje schreef:
Idd. Leenauto is altijd leeg, zit genoeg in tot een tankstation iig.

Hier is het altijd volle tank en je tankt hem weer af als je hem terug brengt.

Hier ook, je krijgt hem vol mee en je levert hem vol in.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:35

luuntje schreef:
Marcella, juridisch loket bellen ivm je (niet) werk kan altijd.
Opkomen voor jezelf is belangrijk.

Ik erger mij aan mijn lijf. Waarom krijg ik buikpijn na het eten van een banaan.

Opkomen is inderdaad belangrijk, maar contract verlenging vind ik ook belangrijk.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-20 15:00

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:
Garage die me een leenauto met een lege tank mee wil geven en ook nog raar gaat doen als ik daarvoor terug naar binnen kom.. rare gang van zaken als je het mij vraagt

Waar ik mijn auto altijd heenbreng mag je best een leenauto mee , maar de benzine moet je dan wel betalen. Ik vindt het aan de ene kant ook wel weer normaal als je al een gratis auto mee krijgt. Ik heb nog geen jaar mijn rijbewijs dus vond het al fijn dat ik überhaupt één mee kon krijgen. Tank was ook aardig leeg ik heb er voor 7,50 diesel ingedaan.

Ik had met de eigenaar aan de telefoon afgesproken dat ik hem vol zou meekrijgen en vol terug zou brengen, dus ik stond raar te kijken toen hij leeg was. Maar het is netjes opgelost :)

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:02

Aan mezelf. Niks lukt meer naar behoren, ik baal van mezelf, ik ben echt boos op mezelf.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:07

xPabloBokt schreef:
Garage die me een leenauto met een lege tank mee wil geven en ook nog raar gaat doen als ik daarvoor terug naar binnen kom.. rare gang van zaken als je het mij vraagt

Het is de bedoeling dat je zelf de brandstof betaalt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-20 15:08

Dat is ook afgesproken, ik heb alleen met hem afgesproken dat ik hem vol meekrijg en vol terug breng. En de auto was nog uitgeleend en vanochtend pas terug gekomen, dus die persoon heeft gewoon niet getankt. En dát is niet mijn probleem.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:12

Normale gang van zaken dat je een leen auto van de garage met volle tank meekrijgt en hem ook weer vol terug aflevert.
Dus ik geef je gelijk hoor Pablobokt

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:20

Caira schreef:
MarryAnneR schreef:

Nu ben ik niet voor 1 gat te vangen. Op dit moment heb ik contact met Ariat. Kreeg een banketstaaf mailtje terug dat dit kwam door slecht onderhoud. Uitdroging.
Nu mag je veel zeggen maar het onderhoud van alle spullen is in handen van deze onderbetaalde wandelende portemonnee groom. Ik dus. Niets zo fijn als heerlijk harnachement en schoenen poetsen. (Nee ik adopteer geen extra kinderen). Heerlijk om mijn hoofd leeg te maken.
Even wat voorbeelden meegestuurd van ariatgebruikers die er blijkbaar allemaal maar kort mee doen.
Ze gaan er toch iets mee doen hoor. Soms heeft het zin

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:26

Dat was dus blijkbaar ook afgesproken. Niet netjes van de vorige klant. Gelukkig wel opgelost voor jou.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:28

Oh wat goed! Ik heb mijn Ariats al 2 jaar (gebruik ze ong. 2x per week) en ik onderhoud ze echt heel slecht ( :o ) en bij mij doen ze het nog gewoon gelukkig. Misschien toch maar wat vaker poetsen als ik dit lees :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:35

Ik ben thuis, hoor mijn brievenbus klepperen en ik ga eens kijken wat er zojuist binnen is gekomen: een briefje van postnl: wij hebben u gemist! uw pakketje is bezorgd bij de buren.
Ik naar buiten om het pakketje af te halen, en toen stond die postnl bus zelfs nog gewoon hier voor de deur he :') mijn buurvrouw doet open, verbaasd: huh maar dat is hier echt net 1 minuut geleden bezorgd! was je gewoon thuis dan :')
Ehm, ja :') Hij heeft bij mij niet eens aangebeld.
En toen maakte de bezorger snel dat hij weg kwam.

Waarom worden mensen die geen zin hebben om te bezorgen, bezorger :o?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:37

Telpeva schreef:
Ik ben thuis, hoor mijn brievenbus klepperen en ik ga eens kijken wat er zojuist binnen is gekomen: een briefje van postnl: wij hebben u gemist! uw pakketje is bezorgd bij de buren.
Ik naar buiten om het pakketje af te halen, en toen stond die postnl bus zelfs nog gewoon hier voor de deur he :') mijn buurvrouw doet open, verbaasd: huh maar dat is hier echt net 1 minuut geleden bezorgd! was je gewoon thuis dan :')
Ehm, ja :') Hij heeft bij mij niet eens aangebeld.
En toen maakte de bezorger snel dat hij weg kwam.

Waarom worden mensen die geen zin hebben om te bezorgen, bezorger :o?

Lekker makkelijk werk beetje de hele dag rondrijden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:52

Princess_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Het is de bedoeling dat je zelf de brandstof betaalt.

Maar dan is vol tot vol toch gewoon de meest eerlijke manier? :+
Ik heb weleens bij een cheapy verhuurder gehad dat de policy halfvol tot halfvol was (uiteraard in de hoop dat je hem gewoon volgooit). Gelukkig ben ik technisch en uitgenast genoeg om uit te rekenen hoeveel brandstof erbij moest om hem ook precies halfvol weer in te leveren. :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:01

Dat het bijna lijkt alsof sommige mensen hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gehaald. Ik hoop dat een theorie toets elke x-jaar vlug verplicht wordt. Jezus mina >;)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:04

xPabloBokt schreef:
Dat is ook afgesproken, ik heb alleen met hem afgesproken dat ik hem vol meekrijg en vol terug breng. En de auto was nog uitgeleend en vanochtend pas terug gekomen, dus die persoon heeft gewoon niet getankt. En dát is niet mijn probleem.

Dat maakt het indd anders, afspraak is afspraak. Gelukkig is 't opgelost.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:22

Pff ik ben aan t werk en mijn vriend komt kansloos tegenover mij zitten. Ga wat doen gast.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:28

Het lijkt wel alsof organisatie weet wanneer ik afspraken om zet om ervoor te zorgen dat zij langs kunnen komen. Had elke week vast op donderdag, maar dat moest gewijzigd. Ik aangegeven welke dagen kon,maar zij zeiden alleen vrijdag ochtend mogelijk. Oké, dan met veel moeite andere afspraak verzet. Word ik nu gebeld dat het vast woensdag middag wordt.

3 keer raden naar welke dag die andere afspraak nu verzet was?
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 27-10-20 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:33

Marcella succes met je werk.

Mywishmax ben je niet boos geworden?

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:03

Dat ik het zo mega koud heb. Niet normaal :brr:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:23

Rottige tyfus buurvrouw met haar harde dreunmuziek. Dit gaat een hele lange tweede lockdown worden. Elke keer weer luisteren naar het gedreun. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:01

Dat ik het zo moeilijk vind om met de Alzheimer van mijn moeder om te gaan.Ik wil haar heel graag zien,maar ook weer niet.Het is niet mijn moeder die daar zit.Ze ziet er wel uit als mijn moeder,maar ze is het niet.Ik voel mij nu rot,net alsof ik mijn moeder in de steek laat.Ze zal het zelf niet merken omdat ze mij al vergeten is.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:06

Marije_1997 schreef:
Dat ik dacht een baan te hebben en volgende week te beginnen, maar dst blijkt toch niet zo te zijn. Volgende week hoor ik pas meer. Mooi poedersuiker want financieel word het wel steeds moeilijker.

Dus als iemand in zuid friesland/drenthe/kop overrijsel nog foto's wil. Heb sowieso komende 2 weken tijd.

Huh, fotos? Je had toch een baan in de transportsector? Dat ging toch zo makkelijk want je had keuze uit meerdere bedrijven en ging daarom weg bij dat andere bedrijf omdat jij vond dat je te weinig salaris kreeg? ( En omdat je onslagen was..)