_San87_ schreef:Exitium schreef:Waar ik rij hangt er vanaf hoe snel ik rij. Als ik de maximumsnelheid aanhou dan rijd ik zoveel mogelijk rechts, maar ik rij ook regelmatig wat meer door en dan hangt het er vanaf of er sneller verkeer achter me zit. Als ik iemand aan zie komen die er voorbij wil en ik niets voor me heb ga ik naar rechts om diegene er voorbij te laten, maar als er niets achter me zit blijf ik niet zigzaggen
Dan rijd je niemand in de weg. Dat is dan ook meteen het punt, de meeste links- of middenbaanplakkers rijden wel iemand in de weg.
Klopt, en in die situatie spiegel ik ook veel vaker, meer dan dat ik bijvoorbeeld zelf al achter iemand rij en achterliggers toch niet voorbij kan laten. Ik zie het een beetje als richting aangeven bij een rotonde; als er iemand staat of aankomt geef ik richting aan, als er niemand anders is niet
.
maar jij je gelijk!
, want Pablobokt heeft gewoon gelijk, het is gevaarlijk, ook op een oprit/afrit van/naar de snelweg.

bject op de weg. Dat hoort hij in zijn gehoorapparaat via de navigatie op zijn mobiel. Met dat hij het zegt zie ik een aan flarden gereden vrachtwagenband op mijn rijbaan liggen. Op de rem, knippers aan en kleine zwaai en er gelukkig niet overheen (ik bracht de caravan naar zijn nieuwe baasjes, ik heb hem verkocht). Mijn hart zat in mijn keel. Geen vrachtwagen te zien met panne dus ik vermoed dat de band er al een poosje lag
maar dan moet het wel apart bij rijkswaterstaat gemeld worden anders blijft het liggen