Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ceffyl schreef:jen schreef:Even een vraagje, ik heb eindelijk de doorverwijzing gekregen van de huisarts naar de gynaecoloog. Ik wil graag gesteriliseerd worden, ben ondertussen 34. Heb 2 april de eerste afspraak staan, wat kan ik van zo'n eerste gesprek gaan verwachten? Weet dat er hier al meerdere gesteriliseerd zijn dus alle tips en info is welkom
Ik ben 37 en bij mijn arts is het voor mijn 40ste niet bespreekbaarBen nu op een lichtere pil over omdat ik voorheen wel last had van stemmingswisselingen. Die zijn nu wel weg, maar ik slik al sinds mn 16de aaneengesloten de pil, ruim 20 jaar. Zou er ook wel eens vanaf willen.
Femke_Tweety schreef:Vooral als het aankomt op het niet willen redden van iedereen tijdens een pandemie.Ja, de menselijke bio-industrie is wel een beetje erg taboe vaak.
En in ongeveer 99,99% van àlle grote wereldproblematiek het eigenlijk onderliggende probleem...
Bambi1995 schreef:Met die sterilisatie is het ook gewoon zo, heb ik me laten vertellen door ervaring van iemand anders dat ze vroeg voor sterilisatie en de dokter zei geen sprake van en toen haar man naar de dokter ging voor de zelfde vraag was het; Ja is goed.
idinn schreef:Bambi1995 schreef:Met die sterilisatie is het ook gewoon zo, heb ik me laten vertellen door ervaring van iemand anders dat ze vroeg voor sterilisatie en de dokter zei geen sprake van en toen haar man naar de dokter ging voor de zelfde vraag was het; Ja is goed.
Ja als man kan je bij wijze van dezelfde dag nog geknipt worden. Maar een vrouw kan blijkbaar voor zichzelf geen keuzes maken