Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lotthje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 15:29

Ik ben zo ontzettend ambitieus en ondernemend maar kan nooit iets wat ik heel graag zou willen voor elkaar krijgen, of het is gewoon (financieel) niet mogelijk. Wordt langzamerhand een beetje frustrerend.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 16:29

Dat ik zo'n sukkel ben, net wou ik een beetje grondwerk doen met m'n jaarling, lukt er amper iets.
Ik zou al beter alles verkopen, inc paarden :(

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 18:53

Heerlijke buitenrit in normaliter rustig natuur gebied, heb ik zeker een groep of tien van ruim meer dan 3 personen die overduidelijk niet uit zelfde gezin kwamen en die waarschijnlijk schijt aan corona hebben want ook 1.5m afstand houden was er niet bij. Blijkbaar zijn zij er immuun voor ofzo. Sukkels.... Jammer dat ze in natuurgebieden eigenlijk niet kunnen controleren. Maar ook bij de parkeerplaats was het (te) druk. Terwijl ik gisteren zowat een kanon kon afschieten zo rustig... Pffff

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:49

Dat ik een spier in mijn duim verrekt heb ofzo? Geen idee hoe :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:07

Echt 0 productiviteit vandaag... naja, morgen weer een dag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 22:55

Dat de wind smerig koud was op de moestuin. :brr:

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 23:55

Buikpijn :(

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 00:07

Dat One K en Equitheme precies dezelfde cap hebben(letterlijk precies hetzelfde alleen logo is anders) en ik bijna de dure van de twee had gekozen :=

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 02:50

Klaarwakker op dit tijdstip. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 06:56

Gister pijn in mijn arm , leek weg tot ik na het douchen een beweging maakte met de handdoek :7 . Ben gewend aan pijn in de elleboog en pols en vingers etc , maar mijn bovenarm is nieuw en afwisselend :') :7

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 08:27

Vlogstertjes die je gaan pb-en omdat je een maand terug iets op bokt schreef wat ze niet aan staat :=

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 08:42

Dat ik 2 online bestellingen heb gedaan, maar ik daar gek van wordt zo’n drukte bij PostNL is. Waarom bestel ik dan ook in deze tijd :') . En het stomme is, het is helemaal niet perse nodig. Kon makkelijk wachten, maar wilde het echt graag hebben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 08:44

Mars schreef:
Vlogstertjes die je gaan pb-en omdat je een maand terug iets op bokt schreef wat ze niet aan staat :=

Hahaha, sommige vlogstertjes hebben het een beetje hoog in de bol. Niet zoveel kunnen maar wel een hoop praatjes hebben. Lekker laten gaan Mars!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 08:47

Mars schreef:
Hahahahahaha, neeeeeee. :')

Vorig jaar was er een collega met wie ik het tótaal niet kon vinden (deels ook de reden dat ik hier in eerste instantie weg was gegaan), maar nu ik hier weer zit (weliswaar niet als werknemer) en we in in onze bubbel in deze semi-lockdown zitten, dacht ik: geef het nog een tweede kans, misschien valt het wel mee, dus nodigde ik hem uit om bij mij te komen eten. Niet dus. Wat een waardeloze eikel is die kneus. Mij een beetje bekritiseren op mijn werkhouding, terwijl hij zelf aartslui is, tenzij de baas kijkt, en altijd ofwel dronken is ofwel een kater heeft, en durft te zeggen dat ik niets om de paarden geef. Joh, is goed hoor vriend. Ga maar weer lekker aan je bier en laat je persoonlijkheisanalyse van mij lekker achterwege. :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 08:47

Ik erger me aan mijn lijf: spierpijn van het schilderen/sauzen. Ik word oud -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 08:55

Adelaide71 schreef:
Mars schreef:

Hahaha, sommige vlogstertjes hebben het een beetje hoog in de bol. Niet zoveel kunnen maar wel een hoop praatjes hebben. Lekker laten gaan Mars!

Hoog in de bol is het precies ja. Begreep ik ook al van wat mensen die hier in De buurt bij dr oude instructeur lesten.

Maar dat je jezelf hier door de zoekfunctie gaat halen om te kijken of iemand iets schrijft wat je niet aan staat en diegene vervolgens pb’s gaan sturen met dat ik me ‘achterlijk gedraag voor mijn leeftijd’ vind ik wel weer next level. :=

Richt je dan gewoon op je duizenden Pennymeisjes die alleen maar ooh en aaah roepen bij alles wat je doet. Hoef je ook niet van streek te raken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:04

Nou dat Mars! :D

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:46

Mars schreef:

Tja, ik vind dat als je niet tegen kritiek kan ook geen filmpjes op YouTube moet gaan posten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:56

Op je eigen YT reacties weghalen die je niet aanstaan, oké moet je zelf weten. Maar op andere plekken gaan zoeken of iemand iets over je schrijft wat je niet bevalt en daar dan pb’s over sturen... Dan is hoog in de bol nog zacht uitgedrukt.

Overigens stond mijn bericht gewoon hier in het ergernissentopic dus tja, wat verwacht je. Het gaat over ergernissen :P

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:47

Beroerd voelen door de lidl cola (bubbeltjes buik), maar wel lekkere trek hebben in gekookt/gebakken ei en zak paprika chips alleen niet meer in huis. En nu heel fout kerst chocolade aan het snoepen (bij gebrek aan het andere). :')

Bummer dat ik niet naar de winkels ga. :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:49

Marcella schreef:
Beroerd voelen door de lidl cola (bubbeltjes buik), maar wel lekkere trek hebben in gekookt/gebakken ei en zak paprika chips alleen niet meer in huis. En nu heel fout kerst chocolade aan het snoepen (bij gebrek aan het andere). :')

Eens per week naar de winkel kan toch wel?
Nu heb ik maagzweer en is afwisselend en gezond voedsel heel belangrijk. Die pijn gun ik ook niemand.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:57

Mijd de winkels liefst nog zo lang mogelijk zeker ook omdat ik risico groep behoor (chronische bronchitis & hyper gevoelig voor luchtweg infectie). Verse groente verbouw ik zelf op de moestuin en dat begin ook langzaam aan op gang te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:06

Marcella schreef:

Paprika chips. <3 Naast kaas echt het enige dat ik mis aan Nederland soms... gelukkig heeft de lokale Poolse winkel in Bristol ze ook. (Alleen zit ik daar nu niet. :') )

Is er niemand die even een 'craving run' voor je kan doen naar de winkels?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:12

Zou niet weten wie met daarbij nog steeds geen cent gehad van WW uitkering dus ook blut (vriendenkring voornamelijk ouderen). :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:45

Marcella schreef:
Zou niet weten wie met daarbij nog steeds geen cent gehad van WW uitkering dus ook blut (vriendenkring voornamelijk ouderen). :')

Ik heb een vriend in jou woonplaats als je weer geld hebt kan ik vragen of hij voor je naar de winkel wil