Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Tsja waar denk je dat de GSM in NL hun hoesjes kopen... Ali. Ik ga gewoon niet belachelijk veel geld betalen in NL wat elders hetzelfde is maar veel goedkoper. Daarentegen komt mijn inrichting van Marktplaats en uit de Kringloop, behalve het bed en de TV.
hahahatsjoe schreef:Tsja waar denk je dat de GSM in NL hun hoesjes kopen... Ali. Ik ga gewoon niet belachelijk veel geld betalen in NL wat elders hetzelfde is maar veel goedkoper. Daarentegen komt mijn inrichting van Marktplaats en uit de Kringloop, behalve het bed en de TV.
nynke55 schreef:Dat kan ik me ergens wel voorstellen, want online frankeren is inderdaad € 6,75, maar in de tarievenfolder staat als eerste € 7,25 en dan online frankeren €6,75. Ik had laatst ook iemand die nog nooit online frankeren gedaan, was een heel gedoe om het verstuurd te krijgen.
nynke55 schreef:hahahatsjoe schreef:Tsja waar denk je dat de GSM in NL hun hoesjes kopen... Ali. Ik ga gewoon niet belachelijk veel geld betalen in NL wat elders hetzelfde is maar veel goedkoper. Daarentegen komt mijn inrichting van Marktplaats en uit de Kringloop, behalve het bed en de TV.
Dat denk ik toch niet, de hoesjes komen vast en zeker uit china, maar niet via ali. Hoewel er bedrijven zijn die dit wel doen, de dropshippers. Maar wat denk jij dat er met de maakindustrie in Nederland of Europa gebeurd als wij alles in China laten produceren. Dan kan je bijvoorbeeld wel zeggen dat dat niet jouw probleem is , maar daar krijgen wij allemaal mee te maken.
En dit is niet op jou als persoon gericht, maar op iedereen die zich aangesproken voelt, even ter informatie.
Vjestagirl schreef:Ik stel voor dat we een "bitchen op ali express en de snoeverige rijke mensen die daar niet kopen, maar ook op de arme mensen die daar wel kopen" topic maken, en hier verder gaan over marktplaats?