c_alsemgeest schreef:Ik vind ook dat ze pensioen moeten afschaffen en ieder zelf moet sparen...
Dus daar ga ik al scheef denk ik
ja maar daar moeten ze niet ineens nu mee komen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Schemerdier schreef:F1 en andere auto- en motorsporten zouden verboden moeten worden. Dat is toch niet meer van deze tijd. Of vind een milieuneutraal alternatief uit.
Skelteren?
Kinke schreef:ik vind dat veel ouders tegenwoordig alles om hun kind(eren) laten draaien. Alles moet leuk zijn. Kado's in overvloed, dure uitjes etc.etc. In het weekend 'moet' men gezellig samen uitgebreid en luxe ontbijten, 's middags moet er iets 'leuks' gedaan worden met de kinderen. Please, hou daar mee op.
Schemerdier schreef:F1 en andere auto- en motorsporten zouden verboden moeten worden. Dat is toch niet meer van deze tijd. Of vind een milieuneutraal alternatief uit.
purny schreef:Mars schreef:Ik vind die Maarten van der Weijden een arrogante aandachttrekker. Rot voor hem dat hij leukemie heeft gehad en knap wat hij qua sport allemaal gepresenteerd heeft. Hij melkt het allemaal uit en zijn hele houding geeft mij ‘kijk mij eens goed zijn’ vibes.
Aandachtsgeil.... ik vind het heel erg dat hij ziek is geweest maar het moet een keer klaar zijn met zijn dingen...
Schemerdier schreef:F1 en andere auto- en motorsporten zouden verboden moeten worden. Dat is toch niet meer van deze tijd. Of vind een milieuneutraal alternatief uit.
Roodvos schreef:Schemerdier schreef:F1 en andere auto- en motorsporten zouden verboden moeten worden. Dat is toch niet meer van deze tijd. Of vind een milieuneutraal alternatief uit.
Zoiets dan maar?
[ Afbeelding ]
Roodvos schreef:Schemerdier schreef:F1 en andere auto- en motorsporten zouden verboden moeten worden. Dat is toch niet meer van deze tijd. Of vind een milieuneutraal alternatief uit.
Dat bestaat al:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Formule_E
Hoewel je kunt betwisten of het wel zo milieuneutraal is als het hele circus alsnog rond de wereldbol vliegt en die auto's uiteraard ook uit materialen en onderdelen zijn opgebouwd waarvan je de duurzaamheid kan betwisten.
Zoiets dan maar?
[ Afbeelding ]