Maar eerst aan jezelf denken he?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ah ok. Lastige situatie.
Maar eerst aan jezelf denken he?
Castilja schreef:Dat ik morgen 's ochtends van 09:00-10:30 les heb en dan weer van 17:00-18:30, terwijl ik in een andere stad woon. Ze zijn enorm streng op aanwezigheid maar ik ga echt niet 6,5 uur op school hangen om een danslesje te volgen.
Anoniem schreef:Castilja schreef:Dat ik morgen 's ochtends van 09:00-10:30 les heb en dan weer van 17:00-18:30, terwijl ik in een andere stad woon. Ze zijn enorm streng op aanwezigheid maar ik ga echt niet 6,5 uur op school hangen om een danslesje te volgen.
Met 6.5 uur heb je dan toch tijd zat om naar huis te gaan en dan later in de middag weer terug?
Castilja schreef:Ik reis een uur van deur tot deur, blijf bezig.
Castilja schreef:Nou te gek dat je het te doen vindt, maar ik weiger.Ik heb normaal iedere dag les van 09:00-18:00 dus reis me heel wat af, die 'tijd die het me kost' besteed ik liever aan andere dingen. Maar goed ik zie morgen wel even, wie weet is er iets te regelen. En anders ben ik 1 keer niet bij een les, ga je ook niet dood van
Nayomie schreef:Rooster binnen. Gelukkig zon meedenkende school... lessen constant tot 16.30. Fijn dat ze rekening houden met mensen die op zichzelf wonen en langere reistijden hebben.