Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dalena schreef:Zit er wel suiker in de siroop? Zonder suiker komen ze niet.Wat te doen tegen wespen? Zelfgemaakte val met siroop werkt niet
Jessol schreef:De smaaksterkte van suiker is sterk gerelateerd aan de temperatuur. Hoe lager de temperatuur, hoe minder smaak de suiker geeft. Daarom zit er ook zo onmogelijk veel suiker in ijs.Waarom mijn smoothie met diepvriesfruit naar niets smaakt.
Kairos schreef:Ik heb op mijn kamer een kleine orchidee. Alleen was ik even vergeten dat die met dit weer toch wat meer water nodig hebben dan normaal.. Ik heb de verdorde bloempjes eraf gehaald, groeien er uiteindelijk weer bloempjes aan of is het einde verhaal?
Knert schreef:dalena schreef:Wat te doen tegen wespen? Zelfgemaakte val met siroop werkt niet
Niets. Een wesp is een nuttig dier.
Vaak reageren mensen er veel te hysterisch op. Oké ze zijn wat minder zachtaardig dan een hommel, maar als je gewoon doet zijn ze ook zo weer weg.
Roodvos schreef:dalena schreef:Zit er wel suiker in de siroop? Zonder suiker komen ze niet.Wat te doen tegen wespen? Zelfgemaakte val met siroop werkt niet
Beetje suikerwater in de val. Of bier.
karuna schreef:Grondwespen zijn agressieve rotzakken.![]()
Oke iemand enig idee wat dit plaatje betekend? Het zal vast geen 100% onthoofd mannetje zijn die van zich af plast lijkt me![]()
[ [url=m/vK0n7B.jpg]Afbeelding[/url] ]
karuna schreef:Ja dat lijkt logisch. Ik weet hoe een luchtbed werkt.maar het staat onder een verbod. Net als niet gebruiken bij aflandige wind. Opblazen lijkt me juist een must en geen verbod.