Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niobe schreef:Maar dan wel beter geregeld dan in de VS als het even kan, daar kom je al op de sex offenders list als je alleen maar wederzijdse volwassen sex in het openbaar hebt gehad
Suzanne F. schreef:Ach er gebeuren wel vaker dingen waarvan je denkt dat ze alleen in films of soap-series kunnen voorkomen. Bijvoorbeeld dat moeders de ex-vriend van inwonende dochter neemt als nieuwe partner. En dan maar hopen dat het een happy family wordt zoals op TV.
Silly1972 schreef:Hoeft niet, ik las geloof ik gisteren een artikel over iemand die een ander niet te hulp schoot toen diegene aan het verdrinken was. Later vertelde die meneer dit aan 2 anderen en die hebben vervolgens contact gezocht met de politie.De geruchten zijn dus waar, dan vraag ik mij af waar die geruchten dan vandaan komen, want die hebben er dan duidelijk mee te maken.
furious schreef:Silly1972 schreef:De geruchten zijn dus waar, dan vraag ik mij af waar die geruchten dan vandaan komen, want die hebben er dan duidelijk mee te maken.
Ik heb deze hele vermissing gemist, maar hoe weet je dat er geruchten waren?