MarliesV schreef:Poekkie schreef:Ik vraag je niet om uitleg he?![]()
Schelden is niet ok, dat heb ik in mijn eerste post al gezegd.
Maar beginnen rondleidingen geven op die moment vind ik van jou ook wel spelen met de grenzen. Iedereen is daar om jou gratis te helpen toch? Vreemden rondleiden is iets anders dan begeleiding geven.
Ik zou het echt heel raar vinden dat je als 'helper' daar wat van zegt. Dat er mensen komen aanwaaien zonder aankondiging, daar kan je niets aan doen. En dat je daar even tijd voor maakt, dat is een keuze.
Ik moet dus vrienden bij de deur laten staan, omdat jij aan het helpen bent? En vind dat ik dus niet 10 minuten aan wat anders mag besteden dan het klussen.
Als jij daar wat van zou zeggen, waren wij geen vrienden meer. Succes, doei, de groeten.
Maar goed, gierig is het niet![]()
Ik ben blij dat je het zo verwoord, want ik kreeg het gister niet goed uitgelegd.
Het is niet als of ik die vrienden gevraagd heb te komen vervolgens uren met ze heb geouwehoert en een ander maar het volledige werk heb laten doen.
Zeker niet, het was een situatie die spontaan ontstond, waar ik het beste van heb geprobeerd te maken zonder mensen te kwetsen, en in het beste van mijn kunnen, op een moment dat iedereen pauze had kunnen houden.
En los van dat, ik liep in die tijd rond met krukken door een finaal afgescheurde enkelband en een ontsteking daar over heen.
Ik mocht überhaupt niks doen behalve zitten met mijn poot in de lucht, aanwijzingen geven en zittend broodjes smeren en koffie zetten (alles was op zithoogte zodat ik er bij kon) dus ik was sowieso niet de werkende partij op dat moment, dus heel de uitbrander was... Onnodig.
Maar goed, dit heeft inderdaad niks met gierig te maken, dus wat mij betreft kunnen we dit onderwerp sluiten