Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:33

Met wie was het huilen/lachen, huilen van het lachen? Met spierbundel man, fwb of iemand anders ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:58

Nou lf, dus nog steeds niks wijzer met fwb ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:14

Pffff LF, dat schiet ook niet helemaal op dan.

Ikke niet snap. Vorige week een leuke date gehad, picknicken. Enorm gelachen maar verder niks. Afgesproken via de app dat er een tweede date komt. Daarna 1 dag gezellig gekletst enzo. En vandaag complete radiostilte. Ik bedoel, zeg dan eerlijk dat je geen tweede date wil...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:16

Welke date was dat storm? 1 vam die 2 waar je tussen twijfelde?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:20

Nee, picknick met iemand anders. Heb 'm een appje gestuurd en hij speelt nu pure onschuld. Maar ik hoor al 2 dagen weinig of niks. Hij zegt dat hij alle aandacht aan zijn zoon wilde geven, snap ik ook volledig, maar 1 appje was al leuk geweest.

Die saaie van vorige week heb ikzelf afgezegd en die andere, tja, ik weet het niet. Het is net of de spanning nu al weg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:22

Oh das niet best..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:33

Ik ga nooit meer daten... al die stomme gevoelens die ervan komen.. al het verdriet...

Oftewel.. ik voel me nog erg verward door wat er vrijdag is gebeurd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 18:16

Niet de boel laten verpesten door 1 lamme zak hooi he Olympia! Dikke knuffel! Bak ijs, fles wijn, jankfilm.. tijd voor jezelf.. en gewoon weer vol goede moed beetje swipen :(:)

En evt. in de toekomst gewoon eerder duidelijkheid eisen. Bijna half jaar daten is (mijn mening althans) echt niet nodig als je gevoel helemaal goed zit. Zulke twijfelkonten lekker laten waaien.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 18:22

Het lamg daten/beestje geen naam geven was ook deels bij mij hoor. Ik heb in het verleden dingen meegemaakt en wilde het gewon een keer anders doen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 18:53

Olympia knuffel. Maar ik heb van dichtbij meegemaakt bij vrienden wat ieks kan opleveren. Man heeft zo ongeveer 5 keer aan nee ik voel toch te weinig (maar was eigenlijk doodsbang en gigantische bindingsangst) alles bij elkaar heeft hij bijna een jaar zo geklooid zij maar de klappen krijgen door wel niet wel niet enz maar nu een jaar laterna de laatste ok dan zijn ze mega hecht. Was bij hem dus geen ik voel niks maar angst dat hij niet durfde toegeven

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:01

Ik heb mijn date van gister maar even verteld dat er van mijn kant verder niks in zit, hij vond het wel heel jammer, maar zag het wel een beetje aankomen geloof ik.
Vind ik toch altijd een nadeel van het daten hoor, iemand teleurstellen :=

Snap dat je er wat ontdaan van bent Olympia! Wat hierboven gezegd werd; chocola, ijs, wijn en een jankfilm met vriendinnen doet wonderen!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:05

Huilen en lachen en lachen van het huilen was in de club met de groep (incl fwb). Fwb had alleen niets door want was even met vriendin van vriendin weggelopen, hij zag het pas achteraf.

Sja niks wijzer idd met fwb, mijn eigen domme schuld. Ik stop nu geloof ik maar weer even met klagen.

Storm, balen van de radiostilte dat is niet leuk. Enige wat je kan doen is afwachten of nog wat vragen.

Olympia, ahh knuffel!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 22:27

Mag ik hier mee praten? Vandaag de app geïnstalleerd en ik vind het wel vermakelijk, maar vraag me af hoeveel mensen daar serieus geïnteresseerd zijn in een relatie :=

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:20

Welkom :j

En ja, t zal je verbazen.. er zitten er best een aantal tussen die wel wat serieus zoeken :P

Ach Yvankaxx, hoort erbij hoor... kunnen ze omgekeerd ook doen. Vooral als je elkaar nog niet zo goed kent, zou ik daar geen moeite mee hebben..

LF, ik vind jou en je FWB maar een raar verhaal :')

Olympia... :(:) komt wel goed :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:26

Cer is ook zo hoor, ben zelf ook al veel te vaak gekwetst/teleurgesteld.

Broer van stapjongen wordt er niet beter op :roll: Laat gerust 8 uren tussen een reactie op een appje zitten terwijl hij wel steeds online is, daar kan ik echt niet tegen hé := Heb gevraagd hoelaat hij morgen klaar is met school, ik moet tot half 3 en dacht als hij ook rond die tijd klaar is dan kunnen we wat drinken in het campus café. Moet denk ik al blij zijn als ik voor dinsdag half 3 reactie heb :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:29

Daarom heb ik die laatst gezien tijd uitstaan, ik wil niet zien dat iemand steeds online is en niet reageert, werkt perfect moet ik zeggen :+
Andersom vind ik het ook geen verplichting om meteen te moeten reageren, soms ben je even online met iemand anders in gesprek of iets aan het regelen..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:42

Jaa klopt, hij heeft zijn laatst gezien ook uit staan, maar zag in de chat dat hij online is steeds :+ Daarom heb ik hem gearchiveerd, zie ik het niet steeds staan.
Ik reageer ook niet altijd meteen op iemand, maar op zo'n manier kun je geen gesprek voeren met iemand.. ik probeer wel vragen te stellen, en hij zegt ook wel dat hij met me wil praten enzo, maar ik merk er niks van zegmaar.

Nouja heb een ander op whatsapp die wel moeite doet me te leren kennen en die ook bij me op school zit, ga ik met hem wel wat drinken morgen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:51

Daar zou ik wel snel klaar mee zijn dan..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:21

Wederom wat mindere verhalen hier, niet leuk. Wat betreft het na 5/6 maanden uitmaken, iets waar veel mensen toch wel een mening over lijken te hebben. Misschien gek, ik snap het an sich wel. Juist de eerste 3/4 maanden zijn intens(ief) en zit je beide nog op een wolk.

Hier vorige zomer precies hetzelfde, paar maanden met iemand bezig en er toen toch achter gekomen dat het hem niet ging worden. Al had ik wel vanaf het begin wel een lichte twijfel, dat wel.

Wat betreft daten, tja. Elkaar het weekend weer gezien, was wederom leuk. Maar toch. Ik weet het niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:27

Enig idee waar dat aan kan liggen Ailill? Want je vind m eigenlijk meer dan leuk?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:37

Nee. En al zou ik er een reden voor kunnen bedenken, dan nog denk ik dat het bij mij ligt. Kan nu roepen dat ie jonger is, iets kort dan ik ben of anderen redenen.

Ergens ben ik denk ik bang om weer een aantal jaren weg te gooien. Ergens wil ik me nog niet binden. Ergens, heel veer weg, zit er toch nog een klein stukje gevoel voor mijn ex.

Ergens ben ik gewoon een moeilijk persoon.

Ooit zal ik de ware vinden.

Ergens.

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:39

Ailill, maar dan is hij het dus gewoon net niet, anders had je die bezwaren ook niet.. Tenminste, daar ben ik van overtuigd :j

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:40

Dat is wel lastig ... maar dan denk ik inderdaad nog steeds dat het niet de ware is... anders had ie alles weggevaagd vermoed ik..

Maar t kan ook zo zijn dat je het niet meer wil proberen, ik herken dat van mezelf...
Maar jij bent daar echt nog te jong voor :j

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:53

Ailill schreef:
Nee. En al zou ik er een reden voor kunnen bedenken, dan nog denk ik dat het bij mij ligt. Kan nu roepen dat ie jonger is, iets kort dan ik ben of anderen redenen.

Ergens ben ik denk ik bang om weer een aantal jaren weg te gooien. Ergens wil ik me nog niet binden. Ergens, heel veer weg, zit er toch nog een klein stukje gevoel voor mijn ex.

Ergens ben ik gewoon een moeilijk persoon.

Ooit zal ik de ware vinden.

Ergens.

:')

Heel herkenbaar! The struggle continues :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:03

Ik ben er ook weer even klaar mee.
Sinds een week complete radiostilte vanuit mijn date.. :\