Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Ik snap niet dat mensen zo teleurgesteld zijn als ze zo weinig likes krijgenHallo er is meer in de wereld dan SM hoor...
De ene foto krijgt er nu eenmaal meer. Het is toch voor jezelf dat je dit doet, neem ik aan?
Melisje_92 schreef:gribaldi schreef:Ik snap niet dat mensen zo teleurgesteld zijn als ze zo weinig likes krijgenHallo er is meer in de wereld dan SM hoor...
De ene foto krijgt er nu eenmaal meer. Het is toch voor jezelf dat je dit doet, neem ik aan?
De ene foto krijgt idd meer dan een ander, maar dezelfde foto kan ook ineens minder likes krijgen. Heeft eigenlijk niks met de foto te maken.
gribaldi schreef:Even losstaand van of een (dezelfde) foto wel of niet meer likes krijgt, ik bedoelde gewoon het totale plaatje..
@Qimm, maar dan kun jij toch wel gewoon trots/blij zijn.
Ik snap niet zo goed waarom mensen alles voor de likes doen, je moet zelf tevreden zijn met je foto![]()
Maar wellicht ben ik daar te oud voor
EdkingEnzo schreef:Ik denk dat het meer is dat ik best een leuk aantal volgers heb, en ook een langere tijd veel likes kreeg. Ik snap gewoon niet hoe insta werkt en dan vind ik het jammer dat het zo enorm zakt. Ik ben zeker super blij en trots op mijn foto’s anders deel ik ze niet
ninaphilo schreef:Ik vind het ook dan jammer. Is heel menselijk, als je trots op iets bent wil je graag dat anderen dat ook leuk vinden of het erkennen (door te liken).
Net als van die moeders die elke dag trots foto's plaatsen van hun kinderen, doen wij dat met onze eigen foto's/dieren
Melisje_92 schreef:ninaphilo schreef:Ik vind het ook dan jammer. Is heel menselijk, als je trots op iets bent wil je graag dat anderen dat ook leuk vinden of het erkennen (door te liken).
Net als van die moeders die elke dag trots foto's plaatsen van hun kinderen, doen wij dat met onze eigen foto's/dieren
Jaa precies dit, dat zijn onze “kindjes”
Melisje_92 schreef:ninaphilo schreef:Ik vind het ook dan jammer. Is heel menselijk, als je trots op iets bent wil je graag dat anderen dat ook leuk vinden of het erkennen (door te liken).
Jaa precies dit, dat zijn onze “kindjes”