Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonfight schreef:Ik wist niet dat fazanten zoveel eieren leggen! Is dat dan wel alleen tijdens het voorjaar?
Moonfight schreef:Hoe gaat het met de broedse hen Century?
Wij hebben dus ook een druppelslang maar vind dat die snel knikt in de bochten, iemand daar nog tips voor? Heeft die van gardena dat niet?
Onze 3 kalkoenen hebben het voor elkaar gekregen om samen 1 kuiken op de wereld te zetten. Wel droog om 2 hennen en 1 haan zo om dat kleine kuikentje heen te zien staan
Century schreef:Moonfight schreef:Hoe gaat het met de broedse hen Century?
Wij hebben dus ook een druppelslang maar vind dat die snel knikt in de bochten, iemand daar nog tips voor? Heeft die van gardena dat niet?
Onze 3 kalkoenen hebben het voor elkaar gekregen om samen 1 kuiken op de wereld te zetten. Wel droog om 2 hennen en 1 haan zo om dat kleine kuikentje heen te zien staan
Dit gaat nog steeds goed. Behalve dat de andere kippen haar toch lastig gingen vallen, maar nu zit ze echt apart. Ik weet alleen niet of ze wel goed eet/drinkt. Ze komt haar nest niet af, ze zit alleen maar. Ik heb haar er vandaag afgehaald, maar toen was ze echt even de weg kwijt en heb ik haar gevangen en weer terug op het nest gezet. Ze ging gelijk heel liefdevol over alle eieren zitten.
We gaan het wel zien
Foto van kalkoenkuiken? Ben wel benieuwd