Goede tip opzich denk ik maar ik vind leggings voor een jochie niet cool dus ik zoek nu maar allerlei broekjes die je kan aansnoeren, riem, verstelbaar elastiek in de band etc maar voor broekjes die ik al eerder had gekocht is die kennis wat te laat helaasch. Gelati maakt wel fijne dingetjes vind ik maar het is allemaal zo wijd dat ik rompers en broekjes daarvan maar niet meer koop.
Urbanus
Geplaatst: 04-05-18 19:37
Ohhh dat is jammer, ik vind leggings voor kleine jongens wel heel tof. En het zit zo fijn.
Wacht! Bij HM hebben ze volgens mij aansnoerbroekjes! En ik heb van Chiave een fijn setje gehad, ga het merk thuis opzoeken. Dat broekje had een verstelbare band in de binnenkant.
Wat zoek je dan...? Dat BA shirtje staat toch wel heel leuk eigenlijk
Maar ik dacht dat je een keer had gezegd dat jullie kleine zwart haar had
Urbanus
Geplaatst: 05-05-18 19:38
Hij wordt blonder maar ik vind hem nog steeds wel donker, jij niet? Ik ga de foto nog een keer checken.
Ik wilde een MR rompertje met paardjes of ezels of iets leuks van Bobo maar ze hadden niks voor jongetjes. Straks maar weer rompers bestellen bij Sleep no more. Met lange mouwtjes denk ik.
simongek
Geplaatst: 05-05-18 20:33
Goed geslaagd pantykous.
Niet mijn smaak die prints maar ben 1 vd weinig die het merk niet leuk vind geloof ik.
Name it heeft super mooie smalle broekjes.
We skinny ook. En dutch dream denim heeft knappe smalle broekjes.
Ik vind aansnoeren vaak niet mooi. Er zit dan wel elastiek in maar dan moet je dat aansnoeren en dan krijg je allemaal van die plooiwn erin.
Ik moet wel aansnoeren anders zakken alle broeken van de bips.
Weet iemand waar je bretels met knoopsgaten kan vinden? Het metaal van de bretels zijn geknapt dus onbruikbaar. Heb bij Hema en h&m op de site gekeken maar daar alleen klipjes. Het is een Hema broek
Heb nog babybretels liggen met knoopsgaten eventueel. Komen van h&m broekjes.
Wat een schatjes komen hier langs zeg
Hoort nog een oker gele legging onder maar was zo warm. Jurkje komt van de wibra, zo snoezig Ze draait heerlijk van rug naar buik en terug. Tuttebel....
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met Igor waterschoentjes?
Hij wil steeds meer zelf lopen en op de camping kan hij niet op blote voetjes lopen. Maar continu zijn gympies aan is ook niks. Hij loopt nu nog op Shoesme babyproofs. Een soepel zooltje en genoeg steun om niet langs de zool te gaan lopen vind ik sowieso belangrijk.
Urbanus
Geplaatst: 05-05-18 21:20
Keet schreef:
Ja zo stom.....mijn laatste baby en dan 1 met haast om groot te worden