Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Cassidy schreef:Kan je ergens terugzoeken welke reclame op een bushokje hing?
eilleen333 schreef:Stel: je hebt tien jaar gewerkt en je moet eruit. Dan krijg je 10 maanden WW toch?
Als je dan twee jaar ergens werkt en je contract wordt niet verlengd, hoe lang krijg je dan ww?
Janine1990 schreef:eilleen333 schreef:Stel: je hebt tien jaar gewerkt en je moet eruit. Dan krijg je 10 maanden WW toch?
Als je dan twee jaar ergens werkt en je contract wordt niet verlengd, hoe lang krijg je dan ww?
WW aanvragen, dan weet je het zo.
Ik ben twee jaar geleden korte tijd werkloos geweest. Alleen telden er heel wat jaren mee... Vanaf 2007 dat ik een vakantiebaantje had. Volgens mij had ik uiteindelijk recht op 7 maanden ofzo, omdat ik van één jaar te weinig werkdagen had en één jaar alleen maar stage heb gelopen.
eilleen333 schreef:Het is niet voor mezelf, maar een kennis heeft dit nu en die zegt dat ze nu weer 13 maand WW krijgt, dus geen baan gaat zoeken.
Ik wordt daar een beetje moedeloos van, ik werk me suf en moet het met de helft doen van wat zij krijgt.
Janine1990 schreef:eilleen333 schreef:Het is niet voor mezelf, maar een kennis heeft dit nu en die zegt dat ze nu weer 13 maand WW krijgt, dus geen baan gaat zoeken.
Ik wordt daar een beetje moedeloos van, ik werk me suf en moet het met de helft doen van wat zij krijgt.
Dergelijke mensen moeten ze een speciale politie voor opzetten... I hate it...
Maar na een keer WW gaan ze gewoon weer je volledige geschiedenis bekijken. Op den duur missen er natuurlijk jaren... Dus troost je met de gedachte dat ze dit niet oneindig vol gaat houden...
xMalibu schreef:lenaa_tje schreef:Of ik beter vanaf de trein van Utrecht naar den haag kan overstappen op Schiphol of op Amsterdam zuid.. laatste keer dat ik met de trein reed was in 2016
9292.nl?