anne_bento schreef:Klopt Jibbel, er zijn inmiddels meerdere vagen dingen gebeurd. Hij heeft gister avond alles uitgelegd.
Heel kort komt het erop neer dat ie nogal met zichzelf in de knoei zit, zijn laatste relatie is nogal rot gelopen en daar heeft ie een klap van gehad. Nu het tussen ons wat serieuzer werd kreeg ie het moeilijk. Daarnaast had ie dus inderdaad nog contact met een andere meid die door begon te krijgen dat zijn aandacht niet meer bij haar lag maar bij mij, dus die vroeg ook om duidelijkheid, en dat werd hem allemaal teveel. Dus heeft ie besloten aan zichzelf te gaan werken want hij vind dit niet eerlijk tegenover mij en ook haar.
Ik heb er vrij nuchter op gereageerd, ik snap het ook en denk dat het goed van hem is. Op het moment dat ie weg wilde gaan kreeg ie het erg moeilijk, hij had de tranen zowat in zijn ogen staan en heeft er heeeeel lang over gedaan om weg te gaan.. en toen ie weg was merkte ik dat ik het er toch ook moeilijker mee had dan ik dacht..ben wel even klaar met die mannen en daten nu.
Begrijpelijk! Wat een apart verhaal, beetje suffig. Er zijn leukere jongens te vinden hoor