Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:37

anne_bento schreef:
Klopt Jibbel, er zijn inmiddels meerdere vagen dingen gebeurd. Hij heeft gister avond alles uitgelegd.

Heel kort komt het erop neer dat ie nogal met zichzelf in de knoei zit, zijn laatste relatie is nogal rot gelopen en daar heeft ie een klap van gehad. Nu het tussen ons wat serieuzer werd kreeg ie het moeilijk. Daarnaast had ie dus inderdaad nog contact met een andere meid die door begon te krijgen dat zijn aandacht niet meer bij haar lag maar bij mij, dus die vroeg ook om duidelijkheid, en dat werd hem allemaal teveel. Dus heeft ie besloten aan zichzelf te gaan werken want hij vind dit niet eerlijk tegenover mij en ook haar.

Ik heb er vrij nuchter op gereageerd, ik snap het ook en denk dat het goed van hem is. Op het moment dat ie weg wilde gaan kreeg ie het erg moeilijk, hij had de tranen zowat in zijn ogen staan en heeft er heeeeel lang over gedaan om weg te gaan.. en toen ie weg was merkte ik dat ik het er toch ook moeilijker mee had dan ik dacht.. -O- ben wel even klaar met die mannen en daten nu.

Begrijpelijk! Wat een apart verhaal, beetje suffig. Er zijn leukere jongens te vinden hoor :(:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:40

DanielleB schreef:
Tussen jullie is het nu afgelopen? Of neemt hij een time - out om alles op orde te brengen

Een time-out om zichzelf terug te vinden maar daar ga ik natuurlijk niet op zitten wachten.. dus wat mij betreft is het voorbij dan tussen ons. Ik merk dat we beiden de deur nog op een kiertje houden en er veel moeite mee hebben maar wat heeft het voor zin hiermee door te gaan als hij zo in de knoop zit met zichzelf.. -O- blegh, stom dit.

florence123

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:39

Echt jammer Anne :( dikke knuffel! Misschien geraken jullie er nog uit, anderzijds is het niet ideaal als het zo al is in het begin.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:01

Thnx.. ik had liever dat ie de deur hard had dichtgegooid hoor.. ik voel aan alle kanten zo zijn twijfel, als ik even mijn best zou doen zou ik hem zo overhalen om door te gaan hoe we bezig waren. Maar dat doe ik niet want hij moet inderdaad aan zichzelf werken, anders lopen we geheid tegen problemen aan en daar heb ik weinig trek in. Maar moet echt op mijn handen gaan zitten nu om hem niks te sturen -O- gelukkig is ie komende dagen in het buitenland aan het werk, maakt het misschien iets makkelijker.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:12

's avonds kan dat toch moeilijk worden om niets te sturen vind ik. Geef hem wat tijd om alles op een rijtje te zetten.

Ik heb het ook even lastig. Gisteren een heel leuke dag gehad met de ex tinderboy (van de skireis, met bindingsangst). Ik weet dat het beter is dat ik hem niet meer zie maar het is telkens zo leuk als we afspreken. Maar op die manier geraak ik ook niet echter verder want hij wil geen relatie. |o
Andere (tinder)dates heb ik afgekapt, ze zeggen me niets.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:32

Hmm vervelend Anne! Altijd lastig om niet te appen inderdaad. Wat je kan doen is zijn nummer verwijderen. Mocht je zijn nummer wel graag willen behouden dan kan je zijn nummer ook opschrijven maar wel uit je telefoon gooien dan is de verleiding toch minder groot.

Florence: Wat is de reden dat hij geen relatie wilt dan? De bindingsangst?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:37

florence123 ja lastig is dat, uiteindelijk denk ik niet vol te houden.. je wilt uiteindelijk toch meer en gaat misschien meer verwachten..

Shayenne93 dat is een goed idee van het telefoonnummer.. geloof dat ik dat maar moet doen -O- hoop dat hij het ook volhoudt.. en anderzijds ook weer niet :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 14:46

Pfft, ik heb vanochtend de stekker eruit getrokken... het werd me gewoon teveel. Ik weet nog niet of ik er nou goed aan doe, rationeel gezien wel, maar gevoelsmatig is het nog een heel ander verhaal

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:00

Ah nee :\ Jullie moeten elkaar nu niet allemaal gaan aansteken hoor en ermee stoppen, het ging net zo goed.

Knuffel voor iedereen :(:)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:07

Nou we gaan wel lekker he.. :(

hyppolyte ook sterkte..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:08

He wat een nare berichten allemaal :\ :(:)

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:39

Sterkte allemaal!! Onthoud! Na regen... Komt zonneschijn!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:44

Sterkte iedereen :(:)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:52

Vanmiddag examen, zat wel leuke dame bij, maar ja zij had 2 uur de tijd om het af te ronden en ik was na 10 minuten al klaar _O-
Helaas, mij wat te lang wachten :+

En heeft iemand lenzen voor Tinder? Zegt dat hij steeds geen dames meer kan vinden :x

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:01

Ga op Lexa Flessuh! Bomvol mannen, vast ook genoeg vrouwen.

Balen Hyppo en Anne..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:24

Jeetje gaat niet goed bij iedereen. Sterkte allemaal :(:)

Hier ook nog geen nieuwe date, helaas :') wil wel gezellig met iemand het terras op. Dan maar met vriendinnen :D

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:36

Wat jammer van al deze verhalen :(:)

Hier wordt het wel steeds leuker tussen date en mij <3

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:39

Nee..hyppolyte..het ging zo goed tussen jullie! Jammer zeg..geen kans dat t goedkomt?

Het is idd een wave van geluk en nu een wave van nare berichten..jammer dat t zo loopt bij jullie.

Tinderen in italie blijft leuk. De mannen zijn echt veel meer gentlemen, goed verzorgd en goed gekleed, én er zijn er best nog wel wat die lamg en breed genoeg zijn icm een knappe kop. Ik als blondje heb t ook wel goed, want iedereen die ik like is een match. :)) nog nooit zo succesvol geweest in NL :p ik weet waar ik naartoe verhuis dus!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:39

Succesverhalen zijn heel erg welkom hoor haha.. fijn dat het tussen jullie goed gaat! :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:51

Neeeeee wat jammer dames! Het ging allemaal zo lekker!

Hier gaat het nog steeds super tussen vriend en mij geloof ik! Even weer de positieve vibe in het topic!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 16:58

Haha, ja leuk toch jibbel! Italiaanse mannen zijn leuk :j.

Hier echt een poedersuiker, ik jank de ogen uit mijn kop momenteel. We hadden gisteren voor de zoveelste keer een discussie die uitmondde in een soort relletje, we hebben steeds van die ups en downs, vorige week ook op het punt gestaan om het uit te maken, maar niet gedaan. Ik kan er gewoon niet met de volle 100% achter staan, nu het echt de serieuze kant op ging kwam dat besef ineens binnen zeilen. Ik vind het verschrikkelijk, want ik hou wel van hem, maar wat wij met elkaar doen is echt niet gezond, er komen kanten van ons naar boven die gewoon niet goed zijn. Maar het voelt gewoon allemaal heel erg poedersuiker nu :'(...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 17:24

He dames wat een nare berichten allemaal!

Anne, wat onwijs balen.. maar een vent zo in de knoop met zichzelf is geen basis om wat op te bouwen samen. Snap dat het wat jou betreft dan voorbij is ipv een time-out te nemen. Maar dus nog erg lastig.. Logisch dat het lastig is om geen contact te hebben, zeker met al die twijfelgevoelens..

Hyppolyte, ondanks dat het nu absoluut niet leuk is, is het zo te lezen wel de juiste beslissing geweest. Continu ups en downs en er niet volledig 100% achter staan gaan op lange termijn niet werken. Dikke knuffel!

Jibbel, lekker aan de tinder in Italië.. leuk!

Colien, goed om te horen!

Vriendlief en ik zijn over ruim een week alweer een half jaar samen <3

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 17:49

Kom even uit m'n meeleeshoekje.
Jeetje wat een vervelende berichten de laatste tijd. Sterkte voor jullie Y;(

Om jullie toch nog wat hoop te geven.

Ik ben bijna een jaar samen met m'n tinderlove. Heb een andere baan gevonden en gaan binnen nou en twee weken samenwonen. We zijn super gelukkig met elkaar en een betere vriend kan ik me niet wensen <3 :+: dus houd de moed erin, ooit vinden jullie de ware :*

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 17:51

Hier toch een positief verhaal! Dit weekend voor het eerst een "normale" man in het wild tegen gekomen, super gezellig gedanst en geklets en zelfs om 4 uur nachts nog mee terug naar mijn tent gelopen. Toen die weg ging vroeg die mijn nummer, nu ben ik heel benieuwd of die mij nog iets gaat sturen.. Even afwachten dus.. nu weet ik niet of t relatie "materiaal" is, maar kom super vaak van die vieze enge jongens tegen in het wild die dan je zogezegd proberen te "fixen" Dit is echt voor het eerst dat een normale jongen mij aan sprak dus ben al helemaal tevreden hahaha, geeft weer een beetje hoop

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:01

Dani199764 schreef:
Hier toch een positief verhaal! Dit weekend voor het eerst een "normale" man in het wild tegen gekomen, super gezellig gedanst en geklets en zelfs om 4 uur nachts nog mee terug naar mijn tent gelopen. Toen die weg ging vroeg die mijn nummer, nu ben ik heel benieuwd of die mij nog iets gaat sturen.. Even afwachten dus.. nu weet ik niet of t relatie "materiaal" is, maar kom super vaak van die vieze enge jongens tegen in het wild die dan je zogezegd proberen te "fixen" Dit is echt voor het eerst dat een normale jongen mij aan sprak dus ben al helemaal tevreden hahaha, geeft weer een beetje hoop

Maar dat is niet in het wild dus dat telt niet -O-