Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:35

sportfotos worden hem voor mij zowiezo niet, heb geen zin in een kerel die daar zo druk mee is en vast dan ook heel gezond bezig is :+

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:41

Of van die buik foto's alsof ze super gespierd zijn, ben ook ooit eens n foto tegengekomen van een komkommer oid in n boxershort. Ook heel fout _O-

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:41

vermakelijk! :D

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:49

Ik heb meer dan 350 matches maar praat en date Eigk nooit. Wel veel gedaan maar had te ff gehad

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:59

Relaxed schreef:
Ik verbaas me wel over de fotokeuzes bij de mannen.. Hoeveel er met kinderen op staan of zelfs alleen de kinderen.. Doe je toch niet op Tinder? :n

Of alleen hun auto. Een foto van kerels met een auto doet me meestal al niet veel, maar alleen een auto? Dan kun je voor de rest nog zo knap zijn maar dan heb je het gewoon verpest :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:03

BonteLisa schreef:
Ik heb meer dan 350 matches maar praat en date Eigk nooit. Wel veel gedaan maar had te ff gehad

Zodeju, zoveel kerels like ik echt niet!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:08

Haha ik heb 388 matches :') Maar ik zit ook wel al een tijdje op Tinder :')

Foto's met motor of sport of wat dan ook vind ik juist wel interessant, want ik hoef écht geen vent zonder eigen leven. Bleh. Lekker je eigen ding doen, en vooral niet zeiken dat ik ook (erg) druk ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:40

Motor vind ik prima, maar foto's met minimaal 3 verschillende sporten waaronder wintersport vind ik helemaal niks, aangezien ik a-sportief ben en een hekel heb aan wintersport :+

Maar waarom zoveel matches? Dat is toch zinloos... :?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:45

Waarom niet? Ik heb er geen last van :+ Als ik zin heb swipe ik wat heen en weer. Matches waar ik niet mee praat staan me ook niet in de weg, stap vaak al gauw over op what's app. Kan ze wel allemaal gaan verwijderen, maar waarom zou ik? Soms zoek ik nog wel eens een memorabele op om aan vriendinnen te laten zien :')

Wat maakt het uit dat iemand sportief is als jij dat niet bent? Ik houd van paardrijden, maar ik hoef écht geen vent die ook van paardrijden houdt :+ Zelfde met wintersport. Mooi laten wezen, je hebt er toch geen last van? Ik heb een aantal foto's van tijdens vakanties in Canada en Amerika, maar dat wil niet zeggen dat ik daar elk jaar zit :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:48

Wanneer mag ik je koppelen, Berdien? Ik heb echt de ideale man voor je gevonden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:49

Whaha yvonne het is dat we elkaar niet mogen anders hadden we vriendinnen kunnen zijn en samen op jacht..
Ben ook asportief en haat wintersport :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:50

Oh ik verwijder ze dus als iemand niks zegt, geen zin in lijstvulling.. Maar zo schoon ik ook Facebook en Whatsapp regelmatig op :+

Ik heb niets met die sporten, dus dan mis je op dat gebied al een klik/interesse.. Daarom swipe ik die weg als er verder niets interessants bij staat. Uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje, dus zulke foto's met een leuk verhaal kan alsnog wel een match worden, maar niet altijd ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:00

Als jij dat zegt word ik altijd een beetje bang Lee :') :D Maar kom maar door!

Ik heb nu een hele leuke, gezellige match die dol is op vissen. Als in, zo'n beest martelen met een haakje. Heb ik een grafhekel aan, maar verder is hij best heel oke. Als ik geen last heb van z'n hobby (en dus niet mee hoef :P ) dan vind ik het goed hoor. Het is een match die mogelijk tot een date leidt, ik hoef er niet de man te ontmoeten waarmee ik kwijlend en dement in Huize Avondrust beland :D En volgende week een date met een man die echt bruut sportief is, voor de lol kilometers door de modder ploetert (als in, zo'n hardloopwedstrijd. Niet zoals ik in de winter bij de paarden :') ) en zonder een druppel zweet kilometers holt. Uithoudingsvermogen dus {:} <<) Maar zolang van mij niet verwacht wordt dat ik mee ga doen, maakt het mij niet zoveel uit wat iemand als sport/hobby heeft.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:11

Laatst bijgewerkt door germie op 05-08-16 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:12

oeh, bokt-koppel-tinder! :D

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:21

germie schreef:
http://www.ad.nl/lifestyle/gebruikers-t ... ~a8d42fe5/

Ben gelukkig al gestopt. Heb nog paar chats lopen, maar reageer al een paar dagen niet.

Klinkt nu een beetje als 'ik ben gestopt met tinder, dus ik heb een hoger zelfvertrouwen' := Ik durf eerlijk te zeggen dat dat lagere zelfvertrouwen niet voor mij geld.

Hoe denken jullie trouwens over die nieuwe groepsfunctie die tinder gaat krijgen? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:24

Berdien schreef:
Als jij dat zegt word ik altijd een beetje bang Lee :') :D Maar kom maar door!

Ik heb nu een hele leuke, gezellige match die dol is op vissen. Als in, zo'n beest martelen met een haakje. Heb ik een grafhekel aan, maar verder is hij best heel oke. Als ik geen last heb van z'n hobby (en dus niet mee hoef :P ) dan vind ik het goed hoor. Het is een match die mogelijk tot een date leidt, ik hoef er niet de man te ontmoeten waarmee ik kwijlend en dement in Huize Avondrust beland :D En volgende week een date met een man die echt bruut sportief is, voor de lol kilometers door de modder ploetert (als in, zo'n hardloopwedstrijd. Niet zoals ik in de winter bij de paarden :') ) en zonder een druppel zweet kilometers holt. Uithoudingsvermogen dus {:} <<) Maar zolang van mij niet verwacht wordt dat ik mee ga doen, maakt het mij niet zoveel uit wat iemand als sport/hobby heeft.

Nou als hij terug is van vakantie ga ik het in gang zetten! Jullie hebben volgens mij zoveel overeenkomsten!

germie schreef:
http://www.ad.nl/lifestyle/gebruikers-t ... ~a8d42fe5/

Ben gelukkig al gestopt. Heb nog paar chats lopen, maar reageer al een paar dagen niet.

Ja gelukkig ben je gestopt.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:20

Dat artikel ik snap er niks van, hoe kan je jezelf als seksobject zien als je geen zelfvertrouwen hebt.

Eigenlijk zijn tindergebruiksters dan seksbommen alleen beseffen ze het niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:23

Hahaha!

Hier ook geen last van laag zelfbeeld, voel me juist beter dan ook. 20 kg kwijt en weer weten waar je zelf voor staat doet wonderen.

Tinder leraar was vanochtend m'n reddende engel. Kon m'n auto niet in dus hij heeft Me naar paardlief gebracht.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:52

Relaxed schreef:
BonteLisa schreef:

Zodeju, zoveel kerels like ik echt niet!

Een vriend van mij heeft er 1400 dus t kan erger :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:27

Hier ook niet echt last van een negatief zelfbeeld of weinig zelfvertrouwen :D Maar goed, ik gebruik Tinder ook niet om m'n absolute droomman die aan alle (al dan niet realistische) eisen voldoet te vinden :D

Ga jij dan in de bosjes liggen tijdens onze eerste date Lee? Of schuif je gezellig aan? :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:38

Berdien gebruik jij het dan om in je seksuele behoeftes te worden voorzien :+

Mijn opzet is toch mijn droomman en als anderen het lukt mij toch ook ;)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:42

Ik deed het in het begin gewoon voor de lol, matches waren ook wel goed voor het zelfvertrouwen :+
(Na een tijd gepest te zijn vroeger en door andere omstandigheden is m'n zelfbeeld niet altijd even goed). En 'per ongeluk' toch m'n droomman gevonden :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:47

Haha nee hoor, ik ben niet op zoek naar seksdates :)) Ik Tinder inderdaad voor de lol, zien of een leuke match inderdaad leuk is, af en toe ga ik een keer daadwerkelijk op een date en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren. Over het algemeen is dat niet meer dan een drankje/hapje ;) Maar ik heb niet de illusie om mijn absolute droomman via Tinder te vinden :D Kom ik hem wel tegen dan is dat leuk, maar ik ben er niet wanhopig naar op zoek. Ik neem Tinder niet zo heel serieus :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:47

Tinder zie ik ook meer als een lolletje. Vind het meeste toch niks en het zorgt er ook voor dat je heel kieskeurig wordt, door alle foto's. Denk niet dat Tinder meer als serieus datingapp wordt gezien.