Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:28

Ik ben best curvy dus kan oversized dingen (gelukkig) best goed hebben. Grote tieten zorgen ervoor dat het geen hobbezakken worden en het kleedt toch wat af

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:48

Jas is niet mijn stijl maar staat je goed! En je schoenen zijn ook leuk!
En de rest hier ook weer lekker geshopt!

Hier even geen shoppen, creditcard periode loopt tot de 25e haha, en deze maand teveel gekocht. Gewinkeld in keulen, incl nieuwe dure winterjas, en nog meer spul en kerstkado's etc.

Heb ook even niks nodig, behalve parfum. Hebben jullie dat ook altijd, dat al je flesjes ongeveer tegelijk leeg zijn? :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:53

Staat je goed die jas Emma! En die Adidasjes zijn leuk :j
Oversized dingen kan ik ook niet zo goed hebben, ben nogal klein (en vrij slank).

Die Asics zijn ook gaaf Drunksheep! Altijd leuk als het afgeprijsd is ;)

Geen last van Fioon, heb nog zeker vijf redelijk volle flesjes parfum staan 8)7
En ik gebruik er maar twee (YSL Black Opium en Prada Candy).

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:03

Mijn black opium is bijna op :'( En veel te duur haha. Deze maand voor €65 in de aanbieding bij Iciparis, even kijken of dat me nog lukt om te bestellen of niet.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:36

Hij is wel prijzig inderdaad, maar zooo lekker :))

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:29

Ik gebruik er 4, waarvan er een nu leeg is. Ik gebruik Black Opium, La Vie Est Belle, Classique van JPG en Cool Water van Davidoff.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 17:26

oe leuk. Een outfit- topic

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 17:28

LauraSaskia schreef:
Mooie jurk Jen, ben benieuwd naar een aanfoto!

En lekker truitje Rebec, maar als je al zoveel streepjes hebt vind ik m niet dusdanig speciaal om aan je collectie toe te voegen..

[ [url=m/d5T4pE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb net dit jurkje binnengekregen, is voor een "kerst" gala van mn werk. Had alleen het slangenprintje even gemist op de site :+ Ga m denk ik met een panty en mn docs combineren, want fok hakken met 1.86 lengte. En een hoge staart en mooie makeup, nu al zin in. Hij staat ook best mooi zonder bh, dus goede aankoop :)

heb hem ook gepast. heel erg mooi en niet duur maar vind meelf er toch niet mager genoeg voor. Je ziet daadwerkelijk ieder grammetje vet.. Jammer

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 17:51

Hoi!
Ik lees al lange tijd met jullie mee maar ik heb volgensmij nog nooit zelf wat geplaatst... :7

Leuke kledingstijl heb je emma! Je kunt t goed hebben inderdaad :)

Ik heb voor kerst een zwarte strakke jurk tot aan de knie met lange mouwen, alleen je ziet alle vetjes zitten. Waar o waar kun je goedkoop fijn shapewear kopen voor onder een jurk? En wat voor soort raden jullie dan aan?
(Goedkoop omdat ik nog maar 10euro te besteden heb, en omdat ik het verder bijna nooit zal dragen)

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 17:59

Waar kan je nu nog een badjas+badslippers halen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:00

Primark geloof ik? Action heeft ook wel shapewear.

Ik ben net terug van Maastricht... Heb van vriendje Uggs gekregen voor kerst :D Waren met 30% waardoor ze nu nog wel betaalbaar waren! Het zijn zwarte met 2 strikjes op de achterkant geworden en toch maar mijn eigen maat genomen.
Ook nog een jeanshemd gekocht, daar was ik al zo lang op aan het azen en nu maar gewoon gedaan.

En ik ben in de Mango nog een pilotenjas tegen gekomen, maar de mouwen waren veel te kort. Zit er nu wel nog constant mee in mijn hoofd dus de zoektocht gaat beginnen.
Iemand een idee waar je ze kan krijgen? Dit is die van de Mango
http://shop.mango.com/BE-nl/p0/dames/kl ... 157&page=9

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:16

Bonnyyyyyy schreef:
Waar kan je nu nog een badjas+badslippers halen?

Primark!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:18

daisssx schreef:
Hoi!
Ik lees al lange tijd met jullie mee maar ik heb volgensmij nog nooit zelf wat geplaatst... :7

Leuke kledingstijl heb je emma! Je kunt t goed hebben inderdaad :)

Ik heb voor kerst een zwarte strakke jurk tot aan de knie met lange mouwen, alleen je ziet alle vetjes zitten. Waar o waar kun je goedkoop fijn shapewear kopen voor onder een jurk? En wat voor soort raden jullie dan aan?
(Goedkoop omdat ik nog maar 10euro te besteden heb, en omdat ik het verder bijna nooit zal dragen)

H&M is niet zo duur, maar ik had een 'hoge' string besteld zegmaar, maar daar was de 10 euro niet de moeite waard omdat je amper verschil zag. Hunkemoller schijnt wel oké te zijn.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:29

Primark kom ik voor de kerst niet meer.. zal eens kijken bij hunkemoller!
Iemand ervaring met shapewear van hema?

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:34

Vind zelf shapewear heel persoonlijk, ligt er ook maar net aan waar je je vetjes hebt zitten.

Ik ben nu in de USA, heb bearfoots gehaald zijn de Amerikaanse uggs, had ook echte uggs gepast maar vond deze mooier en lekkerder zitten, heb er meteen een mooie tas bij gehaald!! Zal zo ff foto's maken :)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:38

Ik heb vooral lovehandles :j
Heb nu een hoge boxershort shaper, maar de pijpjes daarvan rollen op..
Ben nu dus op zoek naar iets anders..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 19:34

Ik heb een jurkje van de Hunkemoller. Zit loeistrak maar alle vetjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 19:41

Ik heb shape wear van de hema ;), bevalt prima.

Mijn grijze broek is van de only, voor degene die het vroeg :).

Ik heb tegenwoordig alleen nog bodymist van Victoria secret. Vind eau de parfum zo duur, dat ik het eigenlijk zonde van mijn geld vind. Maar eigenlijk draag ik zelden parfum. Ik douche eigenlijk altijd voor ik ergens heen ga, dan ruik ik al naar shampoo, crèmespoeling, zeep, deo, schoon wasgoed en spul in mijn haar om te stylen en soms ook nog bodylotion. Vind parfum dan eigenlijk best overbodig. Ik krijg vaker zonder parfum op van mensen te horen dat ik lekker ruik, dan wanneer ik wel parfum op heb.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:07

Ik heb laatst een hemdje van de Hema gehaald, die was wel prima. Body van de Hema viel dan weer erg groot en deed dus niks corrigerends

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:57

Bedankt iedereen! Ga dan toch even bij de hema in t dorp kijken aangezien de prijs :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:35

Ik douche ook elke ochtend, maar vind een beetje parfum het toch afmaken. :+: Ik heb zelf eigenlijk altijd bright crystal van versace.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:40

Lees al een poosje mee, maar vind eigenlijk altijd wel wat ik in gedachten heb :D maaarr ik loop nu toch tegen iets stoms aan; waar kan ik witte kniekousen vinden? ik dacht dat ze die bij de hema wel hadden voor een leuk prijsje maar mooi niet veel zwart en grijs en weer geen wit :+
Kunnen jullie mij helpen (het is overigens voor carnaval maar voor een hele groep dus 7 euro per paar gaat me iets te ver het is maar voor de leuk zodat het iets leuker aankleed)

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:57

Afbeelding

Afbeelding

Ben er echt blij mee, vooral met mijn tas, is van suède ook, zie je helaas niet zo goed op de foto!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 02:00

_classic schreef:
Voor kerst doen wij lootje trekken, en nu heb ik iemand die minion pantoffels wil :')
En een van de weinige site's waar ze minion pantoffels voor volwassen hebben is deze : http://www.modepolitie.com/shop/kleding ... wwodYigDdw

Heeft iemand toevallig ervaring met deze site? :)

:):) *\%/* DIE moet ik hebben! Even googelen of er idd ervaringen zijn met de website. Ken hem niet.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 11:07

ElineS schreef:
_classic schreef:
Voor kerst doen wij lootje trekken, en nu heb ik iemand die minion pantoffels wil :')
En een van de weinige site's waar ze minion pantoffels voor volwassen hebben is deze : http://www.modepolitie.com/shop/kleding ... wwodYigDdw

Heeft iemand toevallig ervaring met deze site? :)

:):) *\%/* DIE moet ik hebben! Even googelen of er idd ervaringen zijn met de website. Ken hem niet.

Heb de stoute schoenen (pantoffels :') ) aangetrokken en ze toch besteld!
En ze zijn binnengekomen! Hoe ze bevallen weet ik nog niet want ik heb ze direct ingepakt en onder de kerstboom gelegd..