Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:40

Macyy schreef:
@ Lady, zeg maar gewoon Gerlinda haha! Op school is voor mij ook geen optie, moet vanaf het station nog best een eindje lopen.

Maaaar gelukkig gaat er een bus vanaf het station naar school! Altijd mijn tactiek als ik mijn hakken naar school aantrek.. En anders ga ik wel lopen, met goede hakken kan dat :)

Jaaa maar dan moet je nogsteeds staan, helaas! Haha ik moet inderdaad investeren in goede hakken, zou een boel schelen.[/quote]

Maaar.... daarna kun je bijna de hele dag blijven zitten:) Trek mijn hakken maar een dag aan, dan weet je dat je het kan gerlin! :)

Macyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:56

Dan trek ik die van jou zaterdag even aan, om te passen haha. Ben benieuwd!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:05

Ik heb net nieuwe hakken gekocht een gat uit mijn portemonnee maar ze lopen heerlijk! Voelt alsof je op sneakers staat! Dure hakken zijn dus echt wel een investering die het waard is!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:29

Welke heb je gescoord Saar :D ?

M'n jurkjes, broek en trui van Nelly zijn binnen & alles past <3

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:42

_mexx_lady_ schreef:
Ik heb net nieuwe hakken gekocht een gat uit mijn portemonnee maar ze lopen heerlijk! Voelt alsof je op sneakers staat! Dure hakken zijn dus echt wel een investering die het waard is!

Heb je een foto? :D

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:06

Macyy schreef:
Dan trek ik die van jou zaterdag even aan, om te passen haha. Ben benieuwd!

Doen we! :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:12

Ik ga morgen even een foto maken als ik ze aan heb :D

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:30

Ik ben ook heel benieuwd naar je hakken!

Trouwens ene vraagje, hoeveel geven jullie gemiddeld uit voor een paar schoenen? Ik begin namelijk een echte sparende student te worden dus vind tegenwoordig alles te duur...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:34

Normaal gaf ik nooit meer als 20 euro uit aan zomerschoentjes en moeder betaalde altijd mijn winterlaarzen. Tegenwoordig koop ik als student zijnde zelf schoenen van 120 euro :')
Merk gewoon dat de kwaliteit veel doet aan mijn voeten en rug

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:37

Als sparende student kocht ik gewoon dure schoenen (rond de 150 euro) maar die droeg ik dan wel ongeveer het hele jaar door. Ik had ook maar 3 paar schoenen: winterlaarsjes, sandalen en ballerina's. En ik deed er jaren mee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:37

enefde schreef:

Trouwens ene vraagje, hoeveel geven jullie gemiddeld uit voor een paar schoenen? Ik begin namelijk een echte sparende student te worden dus vind tegenwoordig alles te duur...

Gemiddeld wel 50-100 euro.
De schoenen die ik draag waren:
120, 130 en 80 (met 50% korting).
En laarsjes van 30 oid??? Die lopen ook ruk.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:42

Verschilt bij mij enorm. Ik heb een idiote collectie van 118 paar schoenen (echt waar) en daar zitten schoenen van 200 euro tussen en schoenen van 10 euro. De fijnste schoenen die ik op dit moment heb zijn laarsjes/kistjes van Bronx (zie vorige pagina, zijn nieuw :D ), die waren 130 euro. Maar vorig jaar had ik enorm fijne enkellaarsjes van Van Haren voor 39 euro. Ik vind het vooral belangrijk dat het lekker zit. :) Al merk ik nu wel het verschil doordat mijn rug minder pijn doet (heb al jaren een hernia). Dus ik ga toch wat beter letten op wat ik koop :j

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:46

Hmm. ja ik heb dus echt geen geld voor schoenen van 120 euro. Ben echt een arme student wat dat betreft. Nu dus geluk gehad dat mn moeder mijn nieuwe winterlaarsjes heeft betaald van 100 euro. Ik had niet meer dan 60 euro er voor over als ik niet in de problemen wou komen met andere betalingen zegmaar..

Wil dus ook nog nieuwe wintersneackers. maar ben bang dat ik ze gewoon niet kan betalen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:47

Zo duur hoef je het toch ook niet te maken? Even de sale in de gaten houden en dan komt het echt wel goed. Ik loop in de winter sowieso meer op laarsjes dan op sneakers, als het echt gaat sneeuwen heb je er geen drol aan

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:49

nee klopt maar als je een beetje degelijke schoenen wil ben je al zo 60 a 100 euro kwijt... Zelfde geld ook voor kleren trouwens... echt dilemma's hier xD

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:50

De sale! Is echt een uitvinding. Bij de vero moda/only hebben ze vaak sale, of soms precies dezelfde producten in de aanbieding bij de zalando, en de volle prijs bij de vero moda. Klopt echt geen drol van, maar ik maak er geen probleem van. *D

Ik geef liever wat meer uit aan schoenen, merk echt wel dat de prijs/kwaliteit verhouding gewoon een stuk beter is. Rond de 100/120 euro, dat ligt er maar net aan.
Laatst bijgewerkt door Macyy op 26-11-14 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:52

Ik liep vroeger ook op van die goedkope dingen, maar merk gewoon dat duurder schoeisel beter gaat voor mij.
Ik spaar dan voor een paar schoenen of hou wat aan de kant dat ik ze kan kopen als ik leuke tegen kom. Of zoek gewoon weer een extra baantje :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:55

Ik koop eigenlijk ook altijd dure schoenen. Al probeer ik wel op de uitverkoop te letten. Is toch mooi als je een paar van 100 euro voor 30 euro kan scoren! *D

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:28

elkee schreef:
Mooi jurkje! Misschien Boohoo.com?

Even gekeken! Zie inderdaad mooie jurkjes, maar klopt het dat je in pond betaald?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:36

Ik geef veel geld uit aan schoenen. Ik wil altijd echt leer of suède hebben, denk dat het rond de 100-150 euro per paar is (laarzen/laarsjes), sneakers tussen de 50-100 euro. Ik investeer liever in kwalitatief goede producten dan dat ik twee keer per jaar schoenen moet kopen die 30 of 40 euro kosten. Ik heb leren bikerboots van de invito en dit is al het derde jaar dat ze mee gaan en zien er nog super uit.

Ik ben ook student, maar ik merk dat ik op lange termijn minder uitgeef aan dure schoenen dan dat ik zou doen als ik telkens goedkopere zou kopen. Mijn schoenen zijn ook voornamelijk tijdloos. All stars, zwarte biker boots, taupe suède laarsjes, zwarte lange suede laarzen.

Ik heb ook 'rugproblemen' en daardoor zijn goede schoenen wel een soort van pre.
Laatst bijgewerkt door CCCCC op 26-11-14 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:37

Ik koop ook dure schoenen, maar echt wel wat vaker dan twee keer per jaar :P Vind het gewoon leuk om schoenen te kopen.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:40

Ik ben een enorme zeikerd wat schoenen betreft, dus ik ben al blij als ik mooie/goede kan vinden :Y).

Ik zou nog wel graag een paar Isabel Marant Bobby's willen. Maar dat is weer het andere uiterste van duur :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:20

Ik wil graag mijn jurkjes collectie een beetje aanvullen, maar is nelly betrouwbaar?
En waar zijn nogmeer leuke jurkjes online te koop? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:33

enefde schreef:

Schoenen bespaar ik niet op. Ik draag ook alleen maar merkschoenen eigenlijk. Ik vind 70 euro voor een paar schoenen normaal. Maar ik heb 2 weken terug schoenen van 150 euro gekocht en ben daar nu toch echt wel heel blij mee. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:34

Sheran schreef:
Als sparende student kocht ik gewoon dure schoenen (rond de 150 euro) maar die droeg ik dan wel ongeveer het hele jaar door. Ik had ook maar 3 paar schoenen: winterlaarsjes, sandalen en ballerina's. En ik deed er jaren mee.

Ik vind het niet fris als je niet af kunt wisselen. :o