Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:46

Gruis schreef:
Boeken zijn heel moeilijk vind ik zelf. Zou hem voor het bod gelijk wegdoen. Ik heb onlangs voor drie (!!) euro The Godfather splinternieuw en nooit gelezen gekocht.

Thanks!! Ga ik meteen ff mailen!!

Gaat overigens om een studieboek...

Gruis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:47

Ooo een studieboek, dan is het een ander verhaal. Dan zou ik niet weten hoe dat gewoonlijk loopt. Hoe lang heb je hem er al op staan?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:50

Goed twee weken, heb gewoon maar gemaild. Was niet echt een specifiek boek hoor, grammatica in engels of iets dergelijks. Staat echt heel veel op marktplaats.

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:55

Oh zo, dan zou ik blij zijn dat ik hem verkocht heb :j :j

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:58

Heeft iemand enig idee hoe je kan uitvissen of iemand een beetje betrouwbaar is? Wil graag een jas van iemand overnemen maar als straks €70 kwijt is zou ik het zonde vinden ..

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:59

Er zijn site's waar je de bankrekening na kan trekken of hij geregistreerd staat en verder blijft het altijd een gok.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:01

En als de mogelijkheid er is,zelf op gaan halen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:03

Ik heb helemaal niks meer van 't kind gehoord, dus heb 'dr maar gemaild dat ik het zeer onsportief gedrag vind. Ben benieuwd of en welk excus hier op gaat volgen..

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:09

Waarschijnlijk gewoon helemaal geen reactie meer denk ik zo.

Morgen komt eindelijk mijn scapa deken *\o/* *\%/*

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 08:53

Ik heb 2 zadels te koop staan. Waaronder een nog heel goede Kn Symphonie. Heb 2 biedingen gehad van rond de 150 euro. Taxatie ligt rond de 500 euro aldus zadelmaker.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:41

Ergernis ten top, eigenlijk wordt het hylarisch...
Nog steeds die stal: belt er iemand met een Tinker van 1.60 en ik weer, nee dat gaat echt niet passen.
Het is maar een stal van 3x3.
Mens helemaal verbaasd, kwam haast niet meer uit haar woorden en vond het dus hoogst ongebruikelijk dat er iemand nee tegen haar zei, leek het wel.
Of ligt het nu aan mij?!?

Ik denk dat ik maar op zoek ga naar een grote Shet ofzo...
Iemand een leuke in de aanbieding? Krijgt iig een stal van 3x3. :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:46

Ik zie eigenlijk niet wat er zo raar aan is. Ik heb een Tinker van 1.50 meter in een stal van 3x3 en dat past makkelijk. Ik geloof nooit dat een paard van 10 cm hoger zo veel scheelt. Veruit de meeste stallen waar ik heb gestaan hadden stallen van 3x3 en daar stonden wel grotere paarden in.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:59

Yeahh mijn deken is eindelijk binnen

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:26

MarvanTom schreef:
Ergernis ten top, eigenlijk wordt het hylarisch...
Nog steeds die stal: belt er iemand met een Tinker van 1.60 en ik weer, nee dat gaat echt niet passen.
Het is maar een stal van 3x3.
Mens helemaal verbaasd, kwam haast niet meer uit haar woorden en vond het dus hoogst ongebruikelijk dat er iemand nee tegen haar zei, leek het wel.
Of ligt het nu aan mij?!?

Ik denk dat ik maar op zoek ga naar een grote Shet ofzo...
Iemand een leuke in de aanbieding? Krijgt iig een stal van 3x3. :D

Volgens mij is 3x3 best een standaard maat voor een paard toch?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:27

Mandy schreef:
Ik heb 2 zadels te koop staan. Waaronder een nog heel goede Kn Symphonie. Heb 2 biedingen gehad van rond de 150 euro. Taxatie ligt rond de 500 euro aldus zadelmaker.

Het valt te proberen natuurlijk toch? :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:08

ik vind drie bij drie prima kunnen hoor, ze staan toch geen 24/7 op stal. De hoogte van een paard zegt toch niet zo heel veel, het wil toch niet persé zeggen dat het ook een langer paard is.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:11

Ik ben een trouwe meelezer, maar post eigenlijk niet zoveel..

Maar nu heb ik zelf wel wat te koop staan en iemand had een bod gedaan, ik gemaild dat ik akkoord ging, niks meer gehoord, enkele dagen later nog maar eens gemaild onder het mom van dat ik hier vaak lees dat mailtjes niet over komen. Nog geen reactie.
Vervolgens doet iemand een hoger bod, daar maar op gereageerd en nu afspraak mee gemaakt. Krijg ik gister ineens een bozig mailtje van dame 1 dat zij eerder een bod had gedaan en dat ze wou weten of zij het mocht komen ophalen want haar mailadres deed het niet meer en ze kon dus niet zien of ik akkoord was gegaan en aangezien haar bod eerder was geplaatst dan andere.
Heb maar terug gemaild dat ik haar 2 mailtjes heb gestuurd en geen reactie kreeg en dus voor zaterdag een afspraak heb staan met iemand anders en dat als die persoon niet akkoord gaat zij de 1e is die het mag hebben voor haar bod.
Hierop krijg ik weer geen reactie, maar ondertussen heeft ze wel een hoger bod gedaan dan de persoon die het mag ophalen..

Hoe lastig kunnen mensen het maken..

Valt me trouwens wel op hoe slecht mensen advertenties en mailtjes lezen.
In de advertentie geplaatst dat het op 2 plaatsen opgehaald kan worden maar dat dit op afspraak moet omdat ik niet op beide aanwezig ben (1 woonadres ander adres is ouders).
Mail je wanneer ze het waar op kunnen halen, ongeveer voor een hele week verschillende mogelijkheden van maandag t/m zaterdag, onder het mom van zo flexibel mogelijk.

Krijg je terug. Maar kan ik het dan niet op die dag om zolaat ophalen? Euh nee staat toch in de mail die ik gestuurd heb?

Pfff ondertussen 5 mailtjes en 5 smsjes verder een afspraak kunnen maken, nu hopen dat ze komen opdagen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:14

Waardeloos!!
Maar ik zou inderdaad ook die tweede bieder afwachten! Hoop dat dat wat wordt!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:21

3x3 is wat klein naar huidige maatstaven, maar de meeste stallen zijn volgens mij nog steeds 3x3. 2,5x3 zie je zelfs ook nog ... Voor een tinker van 1.60 is 3x3 toch groot zat lijkt mij. Ik neem aan dat 't de bedoeling is zoveel mogelijk buiten te staan?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:38

Agggggg hier weer zo'n vreselijke irri puber 8)7
Ze doet ergens een bod op.
Ben daarmee akkoord gegaan. Gegevens uitgewisseld maar je raad het al geen betaling ontvangen.
Ik erachteraan gemaild met de vraag of ze nog interesse had.
Krijg ik terug wat is dat dan? 2e agggggg 8)7
Toen de vraag of ik haar wilde bellen..... want ze had geen beltegoed om mij te bellen.
Uhhh nee, je leg het zo maar uit.
Nou ja uhhhh het dekje was niet door haar gekocht maar door een vriendin die geen fb had.... Kreeg wel een naam van iemand. Maar die heeft al veel langer fb.
Dit ook tegen haar gezegd...... hoppa geen reactie's meer...
Jezus kind denk ik dan.... ga iemand anders vervelen.
Toen haar naam even ingetypt op die betreffende pagina..... een en al ellende met dat kind.... volop bieden en dan toch weer afhaken 8)7

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:48

oepsie...
Ik had iemand die interesse had in laarzen, maar had nog steeds geen betaling ontvangen.
De 10 de al mijn gegevens gegeven, en toen waren we al ruim 1,5 weken aan het mailen.
Nou had ik vanochtend een mail gezonden of ze nog interesse hadden, en een uur later worden de laarzen via de webshop besteld (uitverkoop dus laatste paar).
Dus dacht dat het die mensen waren.
Krijg ik vanavond ineens mail dat het geld over is gemaakt....

Morgen maar even een net mailtje maken en het geld terug storten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:50

Tja, eerlijk gezegd heeft ze tijd gehad.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 00:30

DeMolenhoek schreef:
Tja, eerlijk gezegd heeft ze tijd gehad.

Vond ik ook.
Ze heeft mooi pech, want de laarzen zijn al verzonden vandaag, en die ga ik waarschijnlijk / hopelijk niet terug krijgen :D

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 00:35

Dan had ze wat sneller moeten reageren, ze heeft tijd genoeg gehad. :)

Ik heb mijn nintendo 2ds voor een mooi bedrag verkocht, ook gelijk geld op mijn bank en waren super tevreden en ook een paar schoenen voor een mooie prijs verkocht en de beste ontvanger was er ook tevreden mee. :)
Ik heb daarentegen weer slechte ervaringen qua kopen.. Als ik iemand mail dat ik iets graag wil hebben om vervolgens geen mail meer terug te sturen. Week later staat de advertentie er nog op. -O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 10:44

Tjonge, jullie ook allemaal al van die trage klanten??? Ergernis is het!!!

Mijn boek gaat ook nog niet van harte zeg... Krijg maandag dus mail of ik mijn IBAN, naam én woonplaats wil doorgeven. Nouja, prima joh... Vergat ik het adres te vragen, dus gisteren een mailtje gestuurd dat ik was vergeten het adres te vragen. Kreeg ik gisteravond het adres met nogmaals de vraag om IBAN, naam én woonplaats. Beetje vaag, moet ik zeggen...

Maar ook mailtjes van mensen die hun spullen hebben ontvangen en er blij mee zijn! Superleuk is dat!