Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 22:03

Tancreda4 schreef:
Nyaleti schreef:
De eigenaar van mijn vorige pony (15 jaar mijn vriendje) appte gisteren of ze even kon bellen. Stond alleen op het punt om weg te gaan en 's avonds ook weer onverwachts heel laat thuis. Vanochtend appte ze al direct: laat maar weten als je wakker bent dan bel ik. En nu zit ik al een uur naar m'n telefoon te kijken wachten tot ze belt.
Dit is niks goeds en ik zit nu al met tranen in m'n ogen van de stress..

Oh jee, dat klinkt niet fijn.... :(:)

Beterschap voor alle zieke!

Vanmorgen hele huis.gedweild en alles is ruk opgedroogd. Lijkt wel viezer dan daarvoor, iig qua vlekken. En nu ben ik als een oud huisvrouwtje aan t Google naar de beste dweil. Ik haat dat klusje, maar als k t doe moet het wel goed gaan.

Ik ben team redelijk nat dweilen en dan met een karcher nat/droog zuiger na zuigen.
Dat maakt echt echt goed schoon!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:20

Pis op de grond, zeker 30 cm voor de pot... Serieus, met een banketstaaf van 15 cm, moet je dan wel met je anus tegen de scheurkalender staan om daar te kunnen druppelen |o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:25

Daphne__ schreef:
Pis op de grond, zeker 30 cm voor de pot... Serieus, met een banketstaaf van 15 cm, moet je dan wel met je anus tegen de scheurkalender staan om daar te kunnen druppelen |o

:')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:36

Zo echt hoor Hagelslag! Wij hebben beneden een epoxy vloer en daar zitten de katten vaak. Tegenwoordig schrobben we de vloer en zuigen we hem daarna droog met de droog/nat stofzuiger die we sindskort hebben. Echt ideaal!

Bleh echt smerig Daphne!
Maar je hebt het wel grappig geschreven dus moest er wel om lachen :')

_Nancy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:59

Ik zit naar een heeeeeel frustrerende NFL wedstrijd te kijken -:(-
Echt verschrikkelijk!! ;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 00:17

Foaly schreef:
Polarize schreef:
Oplader vergeten en powerbank is leeg...hopen dat het hotel ook een USB aansluiting heeft ipv alleen stop contact, anders morgenochtend maar ergens een oplader scoren

Anders bij de receptie een oplader vragen? Die dingen worden bij bosjes vergeten door gasten dus als ze slim zijn, hebben ze een paar achtergehouden voor mensen die ze juist nodig hebben.

Er waren USB aansluitingen dus ik kon gewoon het kabeltje van mn powerbank gebruiken om op te laden *\o/*

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 01:00

GUSTIxBILL schreef:
Dat mijn paard onder de man blijkbaar zelfde bok salvo kan geven als in de sneeuw

Nuja, eigen schuld dikke bult. Ging ook verlicht zitten omdat hij in galop vertrekt als ik hem voel bollen. Nu besloot hij dus (combinatie te vettig en ik die hem toch probeerde te voorkomen om te vertrekken want te vettig) dat als galopperen niet mag bokken ook gaat…

Mijn gevoel zei mini bokje, alle mensen om mij heen en hun reactie en beschrijving is een bok steiger episode geweest door middel van bolle rug van 80-100cm hoog te springen en dan vanvoor of vanachter omhoog te gaan.
Mijn heup en zitvlak beamen dat ook :')

Volgend weekend nog eens oppakken en zien of het dan weer zo is. Want dan is het direct opladen en foto’s laten maken. In de 5j dat ik hem heb heeft hij nog nooit, maar dan ook echt absoluut nog nooit een pas verkeerd gezet (ja steigeren als hij heet is, maar dat weet ik en is dan ook mijn fout dat ik hem zichzelf tot dat punt laat brengen)

Was je geen "Jiihaaaa" bok??

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 03:35

Plafonddienst :roll:

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 05:26

Wakker, en veel te warm.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 05:46

Mijn vriend die de hele nacht gigantisch aan het hoesten is terwijl ik knallende koppijn heb. Hij is zojuist maar naar de bank verplaatst. Hopelijk kan ik nog even slapen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 08:06

Mijn ‘weekend’ begint op maandag, die van de rest van NL is dan over. Werkmannen beginnen om 6.45, ik vind dat stom…

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 08:59

Dat mijn weekend voorbij is _O-

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 09:15

Ziek

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 09:23

“Vrije” dag (van werk) maar moet zoveel doen voor m’n huishouden en studie. :z

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 09:25

Alweer vanaf 4 uur wakker.

En nog ergernis van vorige week. Fysio die afmelden vanwege zieke kinderen en geen plek meer had die week. Weet meteen waarom ik zo blij was met een fysio zonder kinderen die fulltime werkte ipv parttime met kinderen. Na veel gedoe vervanger gehad, want ik kan geen week zonder. Eigenlijk moet ik al over naar 2 keer per week. Blijkt dat die vervanger de expert in mijn ziekte is. Waarom is er serieus nooit overleg geweest? Ik ben al 2 keer overgedragen aan vervanger, omdat mijn fysio stopte en geen 1 keer is er dus overleg geweest? Helemaal de laatste keer, was zogenaamd heel moeilijk om iemand te vinden die geschikt was voor mij.

Ja, als jullie nooit met elkaar praten over patiënten?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:10

Wat een gedoe zeg MWM, heel onprofessioneel lijkt me :\

Mijn ergernis na een dagje strand met mijn paard, onopgevoede labra-f*cking-doodles en hun eigenaren. Wat mij betreft mogen al die schijtmormels een spuitje :evaw: nog nooit eentje gezien dat niet vervelend was.

En dat het bij mensen niet opkomt om hun strontirritante goldenmaltborderschnoodle ff aan een lijn te houden als die voor geen meter luistert :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:13

Fly_high schreef:
Wat een gedoe zeg MWM, heel onprofessioneel lijkt me :

Mijn ergernis na een dagje strand met mijn paard, onopgevoede labra-f*cking-doodles en hun eigenaren. Wat mij betreft mogen al die schijtmormels een spuitje :evaw: nog nooit eentje gezien dat niet vervelend was.

En dat het bij mensen niet opkomt om hun strontirritante goldenmaltborderschnoodle ff aan een lijn te houden als die voor geen meter luistert :')

Dit maar dan voor chihuahua's. Gaan helemaal tekeer tegen mij, paard en hond en de eigenaren staan wat dom te lachen. Corrigeer die beesten nou gewoon eens. Het is niet dat ze niet hoeven te luisteren omdat ze klein zijn...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:20

Dierenartsen en assistentes zijn serieus bang voor die kleine mormels, omdat ze 9 van de tien keer bijten.

Mwm nee, wat erg en zo onprofessioneel is dat met de fysio zeg!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:23

Wat een nacht. Geen oog dicht gedaan.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:27

Mensen in het bos die lachen als hun Beagle als een idioot tekeer gaat tegen andere honden.
Opvoeden die hap.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:47

Fietser die rechtdoor een weg wil oversteken maar dan precies zo rechts gaat staan dat ik niet rechtsaf kan. Terwijl voor mij de weg gewoon vrij was, alleen zij blokkeerde de boel.
En ze was ook nog onnodig lang aan het wachten.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:54

JudithGigi schreef:
Fly_high schreef:
Wat een gedoe zeg MWM, heel onprofessioneel lijkt me :

Dit maar dan voor chihuahua's. Gaan helemaal tekeer tegen mij, paard en hond en de eigenaren staan wat dom te lachen. Corrigeer die beesten nou gewoon eens. Het is niet dat ze niet hoeven te luisteren omdat ze klein zijn...

Maar ze kunnen geen kwaad toch, waarom zouden ze moeten luisteren :o?

Ik heb ooit (paar jaar terug inmiddels) van een eigenaar van zulke onopgevoede mormel te horen gekregen dat het mijn eigen schuld was dat het poedersuiker blaffend achter mijn paard aan bleef rennen want "honden hebben nou eenmaal jachtinstinct" >;) := dus ja, wat voor argumenten heb je dan nog over :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:00

En dan ook denken dat ze een goed, valide argument hebben gegeven :') Ik zou me kapot schamen als mijn hond dat zou doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:15

Dan zou ik zeggen paarden hebben verdediging instinct dus niet zeuren als je hond een tik krijg van mijn paard.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 11:17

Dat mijn koffie slap is....