Zo... Hier komt het bericht der berichten: HET PAKKET IS ER!!!
Lieve Pimaude is mijn SS. Het is heel grappig; ik had haar een paar weken terug al geraden naar aanleiding van de hints op het kaartje dat ik kreeg. Pimaude snoeihard ontkennen, ik in de war, teleurgesteld.. MAAR HET IS ZO'N MOOIE STUNT WANT WE HEBBEN DEZELFDE VOORNAAM HOE KAN ZE NU TOCH MIJN SS NIET ZIJN?! (onze naam kom je precies nooit tegen, vandaar). Was compleet van de kaart. Blijkt Pimaude gewoon een liegend loeder te zijn; ze was wel mijn SS

En wat voor een, ik ben zo godsgruwelijk verwend.
Met echt een knoop in mijn maag was ik in de veronderstelling dat er voor haar geen pakket was, omdat die naar iemand anders was gegaan. Ik heb in een PB naar haar voorgesteld op eigen initiatief nog een pakket te sturen, maar ik heb begrepen dat het achter de schermen inmiddels is opgelost en ze niet met lege handen achter blijft. Gelukkig en fijn! Ga wel nog een cadeautje nasturen, maar dat vind ik gewoon leuk. Ik heb zo veel gehad jongens, echt niet te DOEN! Ik ben zo zo zo verwend.
Goed. Het begon allemaal met DEZE DOOS
[ [url=m/QHkliV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen kreeg ik de opdracht om eerst dit HELE CREATIEVE PUZZELBOEK TE VOLTOOIEN voordat ik naar de cadeautjes over ging
[ [url=m/CnI9Oc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puzzel, puzzel.. En toen ik ontdekte dat een hint zei dat we dezelfde voornaam hadden wist ik wederom genoeg

ER WAS GELOGEN
[ [url=m/nGmi2r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wrnPow.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GFPIKW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vhEuif.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wist dat Pimaude mijn SS was en schakelde over naar het uitstallen van de cadeau's..
[ [url=m/DgFTE3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke hints...
[ [url=m/87HLSL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan; alles uitgepakt en zo enorm verwend.

Alles raak, alles creatief..
[ [url=m/OGYa7x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plantjes!
[ [url=m/jPKOv8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pimaude heeft echt een waanzinnig pakket geleverd en ik ben heel blij dat ze mijn SS is geweest. Sjonge

Van plantjes tot tieten plantenbakjes tot het samenstellen van een persoonlijk receptenboek.. In het Gratitude Journal heeft ze de eerste bladzijde ingevuld. Ik heb een overgebleven alcohol voorraad gekregen. Zelfs in Maastricht is er aan me gedacht. Iedereen wil Pimaude als SS