Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:[***] schreef:Ik was zo blij met mijn scratch project, heel veel lol gehad met het maken en ik hoef alleen nog maar een loop toe te voegen. Nu op verschillende plekken gevraagd om tips en tot nu toe word ik vooral uitgelachen omdat ik niet creatief genoeg ben.
Ik ga terug naar bed, vandaag vind ik mensen stom.
Misschien kan een Bokker je een handvat geven?
nicole_floor schreef:Captain schreef:Dat iedereen vandaag tussen de 65 en 72 reed op een 80-km weg.
Sterf.
Ik vraag me altijd af hea. Je ziet toch dat er op een gegeven moment een hele trein aan auto's achter je rijdt. Wat denken die mensen dan, de moet dan toch een lampje gaan branden.
Captain schreef:nicole_floor schreef:
Ik vraag me altijd af hea. Je ziet toch dat er op een gegeven moment een hele trein aan auto's achter je rijdt. Wat denken die mensen dan, de moet dan toch een lampje gaan branden.
Ben je gek, als je de cijfers '80' levensgroot op de weg mist, en elke 100 meter een bordje waar '80' op staat ook niet ziet, kan ik me voorstellen dat ze ook geen weet hebben van het fenomeen 'spiegel' en 'andere weggebruikers'.
Captain schreef:Ben je gek, als je de cijfers '80' levensgroot op de weg mist, en elke 100 meter een bordje waar '80' op staat ook niet ziet, kan ik me voorstellen dat ze ook geen weet hebben van het fenomeen 'spiegel' en 'andere weggebruikers'.
Femke_Tweety schreef:Once again marktplaats mensen.
Chalet provincie Utrecht in de verhuur, voor 9 tot 12 maanden.
Mensen die super enthousiast lijken komen gewoon niet opdagen.
Mensen die als ze bezichtigen er helemaal voor gaan, liefst zo snel mogelijk.
En het laten afweten bij contract tekenen/sleutels ophalen.
Mensen die aangeven dat ze heel graag willen, op het moment dat ik twee geïnteresseerden heb.
Dan bel ik -zoals afgesproken - een paar uur later om te vertellen dat ze het inderdaad kunnen huren, en dan willen ze toch niet.
Of vergelijkbaar, maar dan hebben ze ineens al wat anders
Gedoe.
Ik wil dit voor elkaar hebben, want dan kan ik gaan reizen...
nicole_floor schreef:Captain schreef:Dat iedereen vandaag tussen de 65 en 72 reed op een 80-km weg.
Sterf.
Zebrastreep schreef:Goh wat ik nou weer heb meegemaakt
Ik bracht mijn 2 ponykinders naar de pensionwei die ligt op ongeveer 10 min lopen van stal hierbij moet ik een stuk over de weg. Maximum snelheid is daar 30 want het ligt nog steeds in het dorp.
Wordt ik ingehaald auto gaat vlak langs mijn jonge pony die daar echt even van schrikt maar gelukkig rustig bleef. En ook met een flinke snelheid. Ik zag ze daarna het terrein op rijden van een huis dus het ging om de overburen die er volgens mij vrij recent zijn komen wonen.
Ik ben er naar toe gegaan en heb natuurlijk een beetje geërgerd gevraagd maar wel netjes op deze manier zou u ( ja u nog wel) de volgende keer iets rustiger en ruimer om mij heen willen rijden het ging echt net goed. Zat ze mij een beetje schaapachtig aan te staren. Stapt er een man uit gelijkt een grote mond en beginnen ze over de paardenstront ( er lag niks voor hun huis) ik zei daarna weer ik bedoel het niet boos maar zou zonde zijn toch als u schade oploopt aan uw mooie auto? Gingen ze mij negeren ik heb ze een fijne dag gewenst![]()
Volgens mij hadden ze het niet verwacht dat iemand ze ooit aan zou spreken. Helaas bij mij ben je aan de beurt. Nu hopen dat mijn staleigenaren niet de boel over zich heen krijgen maar ik had aan haar gezicht te zien wel het gevoel dat mevrouw even dacht oeps ze heeft wel een punt maar snel over wat anders begon.
wyoming schreef:Zwemles met dochter is begonnen. Alleen de coördinator noemt mij steeds mevrouw “achternaam kinderen/ex” Ik heb tijdens de lessen van zoon al eens aangegeven dat we gescheiden zijn en dat ik “voornaam” heet. (Hij begroet mensen ook gewoon bij hun voornaam) Maar hij blijft mij dus mevrouw “achternaam kinderen/ex” noemen. En dat vind ik best irritant.
Appeltje_1 schreef:Pluisje1998 schreef:De prijzen voor Harry Styles kaartjes, echt wtf. Het is dat mijn zusje echt gaat huilen als ze niet kan gaan.
Wij gaan morgen proberen kaartjes te halen, maar ik zie er nog geen prijs bij staan
fotolijstje schreef:Appeltje_1 schreef:
Wij gaan morgen proberen kaartjes te halen, maar ik zie er nog geen prijs bij staan
https://www.ticketmaster.nl/artist/harr ... extra-info
Als het goed is staan hier de prijzen
Appeltje_1 schreef:Ik ga morgen uiteten met vrienden. Super leuk, maar 1 probleem![]()
Ze hebben voornamelijk veel gerechten met vlees en veel calorieën. En geen salade oid. En ik voel me met wat dan ook extreem schuldig na eten. Als ik dan salade kan eten is dat al een stuk minder. Maar met deze gerechten weet ik nu al dat ik het echt niet chill ga vinden, maar goed, we gaan het proberen.
Appeltje_1 schreef:Ik ga morgen uiteten met vrienden. Super leuk, maar 1 probleem![]()
Ze hebben voornamelijk veel gerechten met vlees en veel calorieën. En geen salade oid. En ik voel me met wat dan ook extreem schuldig na eten. Als ik dan salade kan eten is dat al een stuk minder. Maar met deze gerechten weet ik nu al dat ik het echt niet chill ga vinden, maar goed, we gaan het proberen.