Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adelaide71 schreef:Desinteresse van sommige mensen; het ontbreken van empathie... nou ja, dat soort 'dingen'.
xPabloBokt schreef:Adelaide71 schreef:Desinteresse van sommige mensen; het ontbreken van empathie... nou ja, dat soort 'dingen'.
Nou, same.
Mijn groepje heeft doodleuk een opdracht voor dit college met iemand anders gedaan.
Voel me weer net zo buitengesloten en in de steek gelaten als op de basisschool. Ongelooflijk.
Ben echt klaar met deze minor op deze manier. En ik moet nog zo lang..
Britta31 schreef:Ik zou gewoon gaan.De nieuwe woning is toch belangrijker.Vooral zoal je nu woont.Mondkapje op en voldoende afstand.
Britta31 schreef:Maar als je niet gaat moet je misschien weer maanden wachten op een nieuw aanbod.Wil je nog zo lang in je huidige huis wonen?
xPabloBokt schreef:Ik zou ook gewoon gaan als je al bijna klachtenvrij bent. Desnoods een wat "zwaarder" mondkapje op, FFP2 ofzo. Hou netjes afstand en dan komt het goed, mijn vriend heeft een week met mij samengeleefd zonder besmet te raken en daarvoor ook al eens enkele uren met iemand face to face in gesprek gezeten op minder dan 1,5m en ook niets gekregen.
Contact is niet altijd garantie tot besmetting, zeker als fysiek contact uit blijft en beide partijen op de juiste manier een mondkapje dragen.
Bedenk je even hoeveel mensen je in theorie al bent gepasseerd in de supermarkt die het hadden.
Annet_Dottie schreef:Gaat me niet om de woningbouw maar meer degene die mee gaat die ik niet wil besmetten.. Heb m'n verantwoordelijkheid genomen en dat blijf ik doen, anders kan ik ook zo de winkel wel binnen stappen met mondkapje op om zelf boodschappen te doen denk ik dan. Ik hou me er gewoon aan, maar zoals het nu lijkt is er gelukkig geen enkele reden tot paniek aangezien ik op wat minimale dingetjes na klachtenvrij ben en als dat zo blijft kan ik morgen gewoon kijken inderdaad. Gaat me er meer om dat ze al meer dan een maand bezig zijn dit huis verhuurd te krijgen en nu pas bij mij aan komen (ik was 3e) en nu moet het ineens wel snel snel
Telpeva schreef:Offtopic maar hier zitten ook kattenliefhebbers, dan hoef ik er geen apart topic voor te openen.
Een van de buurtkatten zit nu in mijn tuin, en zijn focus ligt op het opeten van het strooivoer van de tuinvogels. Wat zouden jullie doen? Zou die iets mankeren of veel honger hebben, zal ik vanavond contact opnemen met de eigenaar want dit gedrag wijkt toch behoorlijk af?
Marcella schreef:Annet_Dottie schreef:Gaat me niet om de woningbouw maar meer degene die mee gaat die ik niet wil besmetten.. Heb m'n verantwoordelijkheid genomen en dat blijf ik doen, anders kan ik ook zo de winkel wel binnen stappen met mondkapje op om zelf boodschappen te doen denk ik dan. Ik hou me er gewoon aan, maar zoals het nu lijkt is er gelukkig geen enkele reden tot paniek aangezien ik op wat minimale dingetjes na klachtenvrij ben en als dat zo blijft kan ik morgen gewoon kijken inderdaad. Gaat me er meer om dat ze al meer dan een maand bezig zijn dit huis verhuurd te krijgen en nu pas bij mij aan komen (ik was 3e) en nu moet het ineens wel snel snel
Je wil denk ik niet weten hoeveel mensen dit dus gewoon doen en dan ook zonder mondkapje.
Zou dus gewoon gaan en de veiligheid regels in acht nemen.
Britta31 schreef:Als je niet gaat kijken,weet je ook niet of het huis goed voelt.