Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 09:59

Desinteresse van sommige mensen; het ontbreken van empathie... nou ja, dat soort 'dingen'.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:11

Adelaide71 schreef:
Desinteresse van sommige mensen; het ontbreken van empathie... nou ja, dat soort 'dingen'.

Nou, same.

Mijn groepje heeft doodleuk een opdracht voor dit college met iemand anders gedaan.

Voel me weer net zo buitengesloten en in de steek gelaten als op de basisschool. Ongelooflijk.

Ben echt klaar met deze minor op deze manier. En ik moet nog zo lang..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:20

xPabloBokt schreef:
Adelaide71 schreef:

Nou, same.

Mijn groepje heeft doodleuk een opdracht voor dit college met iemand anders gedaan.

Voel me weer net zo buitengesloten en in de steek gelaten als op de basisschool. Ongelooflijk.

Ben echt klaar met deze minor op deze manier. En ik moet nog zo lang..

Dat is kl*te PabloBokt! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:24

De woningbouw die eerst vet begripvol was dat ik corona heb en daardoor niet huis kon bezichtigen. Nu zit ik nog thuis omdat ik nog geen 24 uur klachtenvrij ben en bellen ze me op dat ik morgen moet gaan bezichtigen en als ik dat niet doe gaan ze door. Oke dus ookal zou ik nog klachten hebben dan zeggen zij gewoon doodleuk boeiend je moet alsnog komen. Gelukkig gaat het een heel stuk beter met mij al maar ik haat dat soort mensen, snap de situatie best maar ik kan ook niks bij mij staat alles ook stil maar ik neem wel m'n verantwoordelijkheid..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:31

Ik zou gewoon gaan.De nieuwe woning is toch belangrijker.Vooral zoal je nu woont.Mondkapje op en voldoende afstand.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:35

Britta31 schreef:
Ik zou gewoon gaan.De nieuwe woning is toch belangrijker.Vooral zoal je nu woont.Mondkapje op en voldoende afstand.

Dit. Je hebt ze gewaarschuwd, ze dringen aan dat je toch komt kijken. Ik zou dan ook gaan. In de huidige mark kom je niet zomaar aan een nieuwe/andere woning, dat weegt ook mee, vind ik.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:36

Ik snap de woningbouw helaas ook wel. Zeker als ze meerdere gegadigden hebben.
En zeker met het aantal corona besmettingen de laatste tijd.

Zoals Britta al zegt gewoon een mondkapje op doen en gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:38

Gaat me niet om de woningbouw maar meer degene die mee gaat die ik niet wil besmetten.. Heb m'n verantwoordelijkheid genomen en dat blijf ik doen, anders kan ik ook zo de winkel wel binnen stappen met mondkapje op om zelf boodschappen te doen denk ik dan. Ik hou me er gewoon aan, maar zoals het nu lijkt is er gelukkig geen enkele reden tot paniek aangezien ik op wat minimale dingetjes na klachtenvrij ben en als dat zo blijft kan ik morgen gewoon kijken inderdaad. Gaat me er meer om dat ze al meer dan een maand bezig zijn dit huis verhuurd te krijgen en nu pas bij mij aan komen (ik was 3e) en nu moet het ineens wel snel snel :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:40

Maar als je niet gaat moet je misschien weer maanden wachten op een nieuw aanbod.Wil je nog zo lang in je huidige huis wonen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:43

Britta31 schreef:
Maar als je niet gaat moet je misschien weer maanden wachten op een nieuw aanbod.Wil je nog zo lang in je huidige huis wonen?

Liever niet nee, maar goed het kan ook tegenvallen allemaal dan ga ik er ook niet wonen dus dan blijf ik eerst ook nog hier tot er wat anders op m'n pad komt. Ik wil dan graag weg maar moet me wel echt goed voelen bij/in een nieuw huis anders ga ik niet verhuizen.

Edit ; als ik bot over kom sorry hoor net wakker voicemail of ik zo spoedig mogelijk wil bellen, zo'n gesprek met een vrij botte vrouw en heb nog steeds niet ontbeten dus als ik nu bot over kom is dat meer m'n ik ben net wakker en nu al overspoeld met informatie terwijl ik nog niet ontbeten heb brein :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:44

Ik zou ook gewoon gaan als je al bijna klachtenvrij bent. Desnoods een wat "zwaarder" mondkapje op, FFP2 ofzo. Hou netjes afstand en dan komt het goed, mijn vriend heeft een week met mij samengeleefd zonder besmet te raken en daarvoor ook al eens enkele uren met iemand face to face in gesprek gezeten op minder dan 1,5m en ook niets gekregen.

Contact is niet altijd garantie tot besmetting, zeker als fysiek contact uit blijft en beide partijen op de juiste manier een mondkapje dragen.

Bedenk je even hoeveel mensen je in theorie al bent gepasseerd in de supermarkt die het hadden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:46

xPabloBokt schreef:
Ik zou ook gewoon gaan als je al bijna klachtenvrij bent. Desnoods een wat "zwaarder" mondkapje op, FFP2 ofzo. Hou netjes afstand en dan komt het goed, mijn vriend heeft een week met mij samengeleefd zonder besmet te raken en daarvoor ook al eens enkele uren met iemand face to face in gesprek gezeten op minder dan 1,5m en ook niets gekregen.

Contact is niet altijd garantie tot besmetting, zeker als fysiek contact uit blijft en beide partijen op de juiste manier een mondkapje dragen.

Bedenk je even hoeveel mensen je in theorie al bent gepasseerd in de supermarkt die het hadden.

Jaa als ik met m'n vader heen ga zoals het lijkt dan doe ik sowieso in de auto wel zo'n mondkapje op. Hij is wel de laatste die ik wil besmetten en als hij zich er niet goed bij voelt neem ik hem ook niet mee maar hij is ook vrij nuchter er over. Klopt het zegt ook allemaal niet zoveel, mijn broer z'n hele gezin had corona ze waren gewoon bij elkaar en hij heeft alsnog niks gekregen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:49

Offtopic maar hier zitten ook kattenliefhebbers, dan hoef ik er geen apart topic voor te openen.

Een van de buurtkatten zit nu in mijn tuin, en zijn focus ligt op het opeten van het strooivoer van de tuinvogels. Wat zouden jullie doen? Zou die iets mankeren of veel honger hebben, zal ik vanavond contact opnemen met de eigenaar want dit gedrag wijkt toch behoorlijk af?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:52

Annet_Dottie schreef:
Gaat me niet om de woningbouw maar meer degene die mee gaat die ik niet wil besmetten.. Heb m'n verantwoordelijkheid genomen en dat blijf ik doen, anders kan ik ook zo de winkel wel binnen stappen met mondkapje op om zelf boodschappen te doen denk ik dan. Ik hou me er gewoon aan, maar zoals het nu lijkt is er gelukkig geen enkele reden tot paniek aangezien ik op wat minimale dingetjes na klachtenvrij ben en als dat zo blijft kan ik morgen gewoon kijken inderdaad. Gaat me er meer om dat ze al meer dan een maand bezig zijn dit huis verhuurd te krijgen en nu pas bij mij aan komen (ik was 3e) en nu moet het ineens wel snel snel :')

Je wil denk ik niet weten hoeveel mensen dit dus gewoon doen en dan ook zonder mondkapje.

Zou dus gewoon gaan en de veiligheid regels in acht nemen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:55

Als je niet gaat kijken,weet je ook niet of het huis goed voelt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:58

Telpeva schreef:
Offtopic maar hier zitten ook kattenliefhebbers, dan hoef ik er geen apart topic voor te openen.

Een van de buurtkatten zit nu in mijn tuin, en zijn focus ligt op het opeten van het strooivoer van de tuinvogels. Wat zouden jullie doen? Zou die iets mankeren of veel honger hebben, zal ik vanavond contact opnemen met de eigenaar want dit gedrag wijkt toch behoorlijk af?

Katten eten sowieso niet snel strooivoer, al hoe wel er vreemde vogels er tussen kunnen zitten :+
Ik zou contact opnemen met de eigenaar want het is wel raar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 11:03

Is niet normaal dat een kat strooivoer voor vogels eet. Zeker als je rekening hou met het feit dat een kat toch wel 99% vleeseter is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 11:11

Marcella schreef:
Annet_Dottie schreef:

Je wil denk ik niet weten hoeveel mensen dit dus gewoon doen en dan ook zonder mondkapje.

Zou dus gewoon gaan en de veiligheid regels in acht nemen.

Oh dat weet ik zeker wel, ik ken genoeg (teveel) verhalen. Maar dat betekent niet dat als anderen dat doen en daar makkelijk over doen dat ik dat ook doe. Zo ben ik absoluut niet namelijk ik blijf eerder een dag langer binnen dan een dag te kort. :P

Britta31 schreef:
Als je niet gaat kijken,weet je ook niet of het huis goed voelt.

Ik ga toch ook kijken zoals het nu lijkt? :+ Maar nee ik zou niet gaan als ik nu nog volop klachten zou hebben, en als ik nu wel weer meer klachten krijg vandaag ga ik ook niet. Het gaat de laatste dagen wat heen en weer maar was over het algemeen s ochtends het slechtst en dat valt nu al mee dus het lijkt goed :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 11:47

Buurkat eet ook mijn strooivoer voor de vogels op.
Zijn baasjes weten het.
Ik jaag hem weg. Wil hem sowieso niet in mijn tuin hebben.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 12:02

Aan mijn collega...we zouden om 10.45 even teamsen, moest echt om 10.45 en kon niet om 11.00uur...
Mogen jullie raden wie nog steeds aan het wachten is op de persoon in kwestie...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 12:21

Mijn werkgever of die echt niet snapt waarom personeel nog binnen de een paar weken alweer weg zijn. En dat laatste zelfs zonder ook maar een uur komen werken. :') _O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 12:23

The streamers gaan een concert geven. 3 weken na mijn uitgerekende datum :( had dat jiet een ander keertje gekund? Ik wil zoooo graag erheen.... Ben al 2 jaar niet naar VVAL gekund, ben er zooo aan toe!!

Snollebollekes festival kan ik ook al niet, die is 2 weken eerder dus dat word m al helemaal niet. Ook al 2 jaar uitgesteld :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:17

Dat de overheid er blijkbaar enkel op uit is om jou in de schulden te duwen. Wat een klote wereld ;(

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:59

Dat er nu al een rij staat bij het tankstation wat tussen 2 en 3 de prijzen van 20 jaar geleden hanteerd, gewoon 1.5 uur vantevoren al en dan ook gewoon allemaal gloednieuwe auto's...

In die wijk zitten meerdere scholen die om 2 uur/half 3 uitgaan, zal wel een grote chaos worden...

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:07

Dat ik plat lig door een gewoon verkoudheidje, vroeger liep ik altijd zo door, maar vandaag is niet te doen. Al hoop ik nu het ergste gehad te hebben. Alleen de hoofdpijn houdt maar niet op.