Iemand een ander huis voor mij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:[***] schreef:Kunnen alle muggen even doodvallen in plaats van mij uit mijn slaap houden en steken? Het is oktober, ga weg
Ik sluit hierbij aan. De hele nacht gezoem. Heb er twee geplet. Maar vanmorgen wakker geworden door gezoem te dichtbij weer
fotolijstje schreef:Alweer uitgemaakt, maar nu voor het echt. Ik vind het zo vreselijk maar het lukte niet meer. Hij had 13!!! uur om wat te zeggen maar hij is altijd bezig met zijn klote games dus vandaag heb ik maar de knoop doorgehakt
Zebrastreep schreef:Dat ik een kans heb gekregen om mijn eigen bedrijfje op te zetten maar een beetje bang ben voor de sprong. Al denk ik dat het wel wat kan worden maar gaat heel veel werk en tijd in zitten maar ben er wel positief over! Ik heb een locatie aangeboden gekregen waar dit zou kunnen.
Niet dat ik mijn huidige werk niet leuk vindt, maar mijn droom baan is toch net even wat anders dan waar ik nu werk.
Benthhh schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik een kans heb gekregen om mijn eigen bedrijfje op te zetten maar een beetje bang ben voor de sprong. Al denk ik dat het wel wat kan worden maar gaat heel veel werk en tijd in zitten maar ben er wel positief over! Ik heb een locatie aangeboden gekregen waar dit zou kunnen.
Niet dat ik mijn huidige werk niet leuk vindt, maar mijn droom baan is toch net even wat anders dan waar ik nu werk.
Als het echt je droombaan is, zou ik echt alles overwegen! Misschien even alles op/uitschrijven? Alle voors en tegens? Weegt het tegen elkaar op?
M_D_H schreef:fotolijstje schreef:Alweer uitgemaakt, maar nu voor het echt. Ik vind het zo vreselijk maar het lukte niet meer. Hij had 13!!! uur om wat te zeggen maar hij is altijd bezig met zijn klote games dus vandaag heb ik maar de knoop doorgehakt
Maak van mensen geen prioriteit als je voor hun alleen een optie bent
Ik denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt, als je altijd na de game komt lijkt het mij geen gezonde relatie
Daarmee bedoel ik niet dat je als partners altijd maar meteen moet opspringen voor elkaar. Maar 13 uur iemand laten wachten op antwoord is wel echt belachelijk (tenzij je, zoals mijn man, aan het werk bent en je geen telefoon bij je mag hebben vanwege veiligheidsredenen)
Zebrastreep schreef:Als het doorgaat is dat wel echt iets wat ik vanaf kleins af aan al wil (dagbesteding voor mensen in combinatie met paarden en of paarden therapie) bedankt voor je tip ga ik doen!
Benthhh schreef:Zebrastreep schreef:Als het doorgaat is dat wel echt iets wat ik vanaf kleins af aan al wil (dagbesteding voor mensen in combinatie met paarden en of paarden therapie) bedankt voor je tip ga ik doen!
Oh dat klinkt echt heel erg gaaf! Ik hoop echt dat je het in overweging gaat nemen!
Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het maar even laten weten.. (geen idee met wat, maar misschien helpt een blik van buitenaf?)
GUSTIxBILL schreef:Staat iemand aan een rondpunt, op mijn vast traject in een gebied getroffen in de waterramp, die eten vraagt (geen geld, wil hij niet accepteren, echt alleen eten en drinken) En niemand, niemand die wat geeft.
Ik weet ondertussen dat hij daar geregeld staat en heb altijd wel wat bij voor hem. Maar krioelde van winkelende schooljeugd, maar niemand die die beste man wat geeft. Ik weet dat ik niet in iemand zijn porto mond kan kijken. Maar zelfs als kind leerde mijn ouders mij dat waar 1 iemand eet ook 2 kunnen eten,,,