Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 10:35

Mijn natte schoenen die aan het drogen waren lagen door de gang heen en er staat een verkeersbord in mijn gang.

Iemand een ander huis voor mij? :7

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 10:49

Zooooo moe en koud. Heb maar een tweede trui aangetrokken :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 10:58

Alweer uitgemaakt, maar nu voor het echt. Ik vind het zo vreselijk maar het lukte niet meer. Hij had 13!!! uur om wat te zeggen maar hij is altijd bezig met zijn klote games dus vandaag heb ik maar de knoop doorgehakt :(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:14

Dat ik al jaren roep graag bij onze ICT te willen werken, maar ze nu ineens iemand van een andere afdeling daar neergezet hebben zonder interne vacature of iets -O-
En als dat nou iemand was die veel van dingen weet, maar nee.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:27

karuna schreef:
[***] schreef:
Kunnen alle muggen even doodvallen in plaats van mij uit mijn slaap houden en steken? Het is oktober, ga weg

Ik sluit hierbij aan. De hele nacht gezoem. Heb er twee geplet. Maar vanmorgen wakker geworden door gezoem te dichtbij weer _-:(

Ja dit, ik heb gisteravond even mijn deur open gehad om iets naar buiten te tillen en daarna een stuk of 15 muggen moeten killen binnen. Ze bleven maar komen :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:33

Pijn in mijn schouder, nek, rug en pols na de heftige paniekaanval gisteren :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:46

fotolijstje schreef:
Alweer uitgemaakt, maar nu voor het echt. Ik vind het zo vreselijk maar het lukte niet meer. Hij had 13!!! uur om wat te zeggen maar hij is altijd bezig met zijn klote games dus vandaag heb ik maar de knoop doorgehakt :(

Maak van mensen geen prioriteit als je voor hun alleen een optie bent :o

Ik denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt, als je altijd na de game komt lijkt het mij geen gezonde relatie :o
Daarmee bedoel ik niet dat je als partners altijd maar meteen moet opspringen voor elkaar. Maar 13 uur iemand laten wachten op antwoord is wel echt belachelijk (tenzij je, zoals mijn man, aan het werk bent en je geen telefoon bij je mag hebben vanwege veiligheidsredenen)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:49

Computer scherm was vele malen zwaarder dan ik dacht. Ik ben echt doodmoe en heb pijn in mijn handen en rug van het sjouwen %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:04

Dat ik een kans heb gekregen om mijn eigen bedrijfje op te zetten maar een beetje bang ben voor de sprong. Al denk ik dat het wel wat kan worden maar gaat heel veel werk en tijd in zitten maar ben er wel positief over! Ik heb een locatie aangeboden gekregen waar dit zou kunnen.

Niet dat ik mijn huidige werk niet leuk vindt, maar mijn droom baan is toch net even wat anders dan waar ik nu werk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:22

Dat mijn huisjood sambal aan het maken is en ik dus boven zit met de ramen open. Sorry maar sommige dingen moet je niet zelf willen maken.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:29

MarcoBorsato schreef:
Dat mijn huisjood sambal aan het maken is en ik dus boven zit met de ramen open. Sorry maar sommige dingen moet je niet zelf willen maken.

:') Dit zou mijn vriend over mij kunnen zeggen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:45

Heb je z'n nummer voor me? Dan kan ik even m'n hart luchten.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:09

Veel te drukke kinderen in de bus, eerst de hele rit schreeuwen en op eindstation vervolgens mensen opzij duwen?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:11

Zebrastreep schreef:
Dat ik een kans heb gekregen om mijn eigen bedrijfje op te zetten maar een beetje bang ben voor de sprong. Al denk ik dat het wel wat kan worden maar gaat heel veel werk en tijd in zitten maar ben er wel positief over! Ik heb een locatie aangeboden gekregen waar dit zou kunnen.

Niet dat ik mijn huidige werk niet leuk vindt, maar mijn droom baan is toch net even wat anders dan waar ik nu werk.

Als het echt je droombaan is, zou ik echt alles overwegen! Misschien even alles op/uitschrijven? Alle voors en tegens? Weegt het tegen elkaar op?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:17

Benthhh schreef:
Zebrastreep schreef:

Als het echt je droombaan is, zou ik echt alles overwegen! Misschien even alles op/uitschrijven? Alle voors en tegens? Weegt het tegen elkaar op?

Als het doorgaat is dat wel echt iets wat ik vanaf kleins af aan al wil (dagbesteding voor mensen in combinatie met paarden en of paarden therapie) bedankt voor je tip ga ik doen!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:21

MarcoBorsato schreef:

Hahaha zeker met Trassi *\o/* :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:22

M_D_H schreef:
fotolijstje schreef:

Maak van mensen geen prioriteit als je voor hun alleen een optie bent :o

Ik denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt, als je altijd na de game komt lijkt het mij geen gezonde relatie :o
Daarmee bedoel ik niet dat je als partners altijd maar meteen moet opspringen voor elkaar. Maar 13 uur iemand laten wachten op antwoord is wel echt belachelijk (tenzij je, zoals mijn man, aan het werk bent en je geen telefoon bij je mag hebben vanwege veiligheidsredenen)

Blijkbaar wou die het al uitmaken, en daarom geen moeite meer in me stak, hij kon niet eens meer naar de keet want ja lange relatie :roll: voel me echt bedrogen en huil constant, ben weggegaan van school omdat ik me niet kan concentreren :(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:30

Zebrastreep schreef:
Als het doorgaat is dat wel echt iets wat ik vanaf kleins af aan al wil (dagbesteding voor mensen in combinatie met paarden en of paarden therapie) bedankt voor je tip ga ik doen!

Oh dat klinkt echt heel erg gaaf! Ik hoop echt dat je het in overweging gaat nemen!

Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het maar even laten weten.. (geen idee met wat, maar misschien helpt een blik van buitenaf?)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:41

chanicha schreef:
MarcoBorsato schreef:

Hahaha zeker met Trassi *\o/* :')

Ja! Wtf is dat?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:43

_O-
Dat is een garnalenpasta en als hij de goede heeft moet dat geroosterd worden :')
Stinkt vreselijk maar is lekker in gerechten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-21 13:46

Idd gerfermenteerde garnalenpasta. Ruikt muf gecombineerd met zweetsokken en vieze onderbroek.

Maar lekker is het wel :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 14:13

Benthhh schreef:
Zebrastreep schreef:

Oh dat klinkt echt heel erg gaaf! Ik hoop echt dat je het in overweging gaat nemen!

Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het maar even laten weten.. (geen idee met wat, maar misschien helpt een blik van buitenaf?)

Dankjewel voor je aanbod daar ga ik gebruik van maken :D ik ben er zelf ook heel enthousiast over en heb nu allemaal ideeën :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 14:19

Ben ik dik 100 kilometer verderop om kleding te passen en contract tekenen. Hebben ze bijna niks in mijn maat. :')

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 15:22

Staat iemand aan een rondpunt, op mijn vast traject in een gebied getroffen in de waterramp, die eten vraagt (geen geld, wil hij niet accepteren, echt alleen eten en drinken) En niemand, niemand die wat geeft.

Ik weet ondertussen dat hij daar geregeld staat en heb altijd wel wat bij voor hem. Maar krioelde van winkelende schooljeugd, maar niemand die die beste man wat geeft. Ik weet dat ik niet in iemand zijn porto mond kan kijken. Maar zelfs als kind leerde mijn ouders mij dat waar 1 iemand eet ook 2 kunnen eten,,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 15:30

GUSTIxBILL schreef:
Staat iemand aan een rondpunt, op mijn vast traject in een gebied getroffen in de waterramp, die eten vraagt (geen geld, wil hij niet accepteren, echt alleen eten en drinken) En niemand, niemand die wat geeft.

Ik weet ondertussen dat hij daar geregeld staat en heb altijd wel wat bij voor hem. Maar krioelde van winkelende schooljeugd, maar niemand die die beste man wat geeft. Ik weet dat ik niet in iemand zijn porto mond kan kijken. Maar zelfs als kind leerde mijn ouders mij dat waar 1 iemand eet ook 2 kunnen eten,,,

Ik heb een paar keer wat gehaald voor iemand, en ik kreeg alleen klachten dat het niet zo lekker was als de boodschappen die ik voor mezelf had gehaald. Meer kon ik niet missen. Ik ga dat dus ook niet meer doen...