Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nayan schreef:Ik moet mij eigenlijk altijd legitimeren, bij verschillende punten, maar volgens mij hoeft de legitimatie niet per se met de naam op het pakketje te kloppen? Mijn moeder heeft ook wel eens pakketten voor mij opgehaald. (Geen idee wat dan nog het nut van legitimeren is overigens...)
Smallheal schreef:Nayan schreef:Ik moet mij eigenlijk altijd legitimeren, bij verschillende punten, maar volgens mij hoeft de legitimatie niet per se met de naam op het pakketje te kloppen? Mijn moeder heeft ook wel eens pakketten voor mij opgehaald. (Geen idee wat dan nog het nut van legitimeren is overigens...)
Soms wel hoor op Vinted gebruikte ik mn getrouwde naam en op id staat alleen eigen naam kreeg t bijna niet mee.
Alja schreef:caro29 schreef:Hahaha jazeker. Ik zwaai met mijn pasje en zeg mijn nummer. Momenteel moet ik dus verplicht maar homerr in mijn wijk maar heb liever dhl in angelslo. Prima daar.
Oh ik vind ze zo irritant daar..
Ook al kom je er elke dag en weet je je nummer uit je hoofd dat je het nog niet mee krijgt zonder pas.
pmarena schreef:Sjips. Nu heb ik een probleem met een koper.... heb er lederen barefoot Koel4Kids schoenen op gezet.
Onze jongen heeft deze echt maar een paar weken alleen maar naar school gedragen, een maand ofzo. Het is deels suède dus daarop zie je na een paar uur dragen al gebruikssporen.
Waren 90 euro, heb ze verkocht voor 43 euro. Goede foto's geplaats. Er op gezet als staat "heel goed" en dat ze een paar weken gebruikt zijn. En nu klachten dat er gebruikssporen te zien zijn.... ja dat is toch logisch met dit materiaal....?
Ik wil nog best akkoord gaan met terugsturen maar ik wil er eigenlijk geen kosten voor maken.
Vind dat koper dat terugsturen maar moet betalen.
Wat zouden jullie hierin redelijk vinden...?
pmarena schreef:Tja dat zien we dan wel weer, ik heb gevraagd of ze ze terug wil sturen. Zij geeft aan dat ze twijfelt of ze voorzichtig zal proberen de grijzige stukjes te wassen en schoenen helemaal in te sprayen. Ik geef aan dat ik erg betwijfel of je die typische grijzige waasjes er überhaupt af kan wassen. Dat ik me er persoonlijk niet aan stoor als dat gebeurt, omdat ik dat suède wel echt heel fijn soepel materiaal vind, zeker voor barefoot-schoenen. En dat grijzige bij ons altijd na een paar keer dragen ontstaat.
Haar laatste reactie begin van de avond was dat het inderdaad wel heel fijn materiaal is / hele leuke schoenen zijn en ze er super comfortabel uitzien. De bal ligt nu bij haar vind ik, om te besluiten / overleggen wat ze verder wil gaan doen. Kans bestaat dat het hier bij blijft en ze ze gewoon houdt. Daar duim ik dan maar voor
tita schreef:Ashleytjuhh schreef:De laatste tijd heb ik steeds mensen die gewoon echt 0 willen onderhandelen in de prijs.
Hebben er meer daar last van?
Ik ben zo iemand, geen zin om te zakken dat doe ik na half jaar wel.
Wil korting koop je maar meer
Ashleytjuhh schreef:De laatste tijd heb ik steeds mensen die gewoon echt 0 willen onderhandelen in de prijs.
Citaat:Ik ben zo iemand, geen zin om te zakken dat doe ik na half jaar wel.
Maar het wel stom vinden dat iemand anders niet akkoord gaat met jouw bod...
Westhof schreef:Ik heb voor het eerst een kledingstuk gekocht op Vinted. Een sweater van één van m'n favoriete bands. Heel blij mee, maar moet toch even door die mentale barrière heen dat 'ie al wel gedragen is. Denk dat ik hem eerst 3x was voor ik hem aantrek
tita schreef:Ashleytjuhh schreef:De laatste tijd heb ik steeds mensen die gewoon echt 0 willen onderhandelen in de prijs.
Ik ben zo iemand, geen zin om te zakken dat doe ik na half jaar wel.