idinn schreef:Balen Pien! Laat je je op dag 5 nog een keer testen voor de zekerheid?
Nee. Ik heb dit echt voor mijn dochter gedaan, want vanuit overlopende oma liefde vond ik het alleen maar leuk dat mijn kleinzoon mijn flesje water pakte om te drinken waar ik hem bij moest helpen. Ik die zo kritisch ben en voorzichtig
was de covid echt totaal even vergeten en ik vond het zo erg. Dus zij weet nu dat ik toen niet besmettelijk ben geweest en daar ging het om. Of althans de kans is nu na deze negatieve test zo vreselijk klein geworden.We leven hier zo afgelegen én ik ben 2x met pfizer gevaccineerd, ik zie voorlopig toch niemand. En als ik iemand zie kan ik heel gemakkelijk afstand houden en heb heel goed maskertje. Ik hoef er ook niet uit voor boodschappen. In Nederland hebben we vooral ingeënte mensen gezien, hier zien we niemand uit vrije wil voorlopig, waren we toch al van plan want Nederland is echt heel rood vergeleken bij hier.Als ik klachten krijg dan ga ik wel even maar dan officieel naar de teststraat.
Mijn man mist de zon wel heel erg
Dus de "lepra"
vrouw vertrok en bij vertrek zei de vrouw van de garage: als nu iedereen eens zo eerlijk is als u, en zich zo precies aan alles houdt, dan hadden we niet al die besmettingen gehad.
. Bizarre tijden zijn het. Maar met oma gaat het heel erg goed→ dat is een feit. Ze straalt van binnen en de stress en heimwee van het alsmaar niet zien is helemaal weg. Het was fantastisch om iedereen weer te zien en met name die hele kleintjes. Het was het wel waard want ik werd ziek van het gemis. 
.
Bij de super u ook nog extra waspoeder meegenomen, handzeep en schoonmaakspul.