Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:CaptainJS schreef:Je kan twee landen niet met elkaar vergelijken. Dus over deze situatie is niet vanachter een scherm te oordelen.
Hoezo niet?
Je hebt al een jaar geen contact, het is iemand die je ‘ kent’ van een keer vakantie. Opeens heeft die persoon geld nodig. Tja ik vind dat op zijn minst nogal ongemakkelijk.
CaptainJS schreef:Ineke2 schreef:Hoezo niet?
Je hebt al een jaar geen contact, het is iemand die je ‘ kent’ van een keer vakantie. Opeens heeft die persoon geld nodig. Tja ik vind dat op zijn minst nogal ongemakkelijk.
Ik snap je helemaal maar qua situatie zitten we met alle landen op een ander niveau. Ja het gast er daar anders aan toe maar hier ook. Dat is gewoon niet te vergelijken. Ikzelf zou er geen geld naartoe sturen als je diegenen nooit meer gesproken hebt in een jaar tijd. Maar dat is wat ik zou doen.
Princess_ schreef:Escamilla schreef:Twijfel twijfel twijfel... Ik kan voor 330€ een nintendo switch ophalen, maar ik kan gewoon niet kiezenWat zouden jullie doen?
Als je er qua geld niet krom voor hoeft te liggen is dat wel een enorm leuke afleiding in deze tijden
Britta31 schreef:Wil je het heel graag hebben?En heb je het geld ervoor.En hoeveel kost het nieuw.Als alle antwoorden ja is dan zou ik het doen.En gebruik je het dan veel,niet dat het met een half jaar in de kast staat.
Lau schreef:lenaa_tje schreef:Dat is met spel die switch hoop ik? Hier 290 nieuw betaald...
Doordat er nu een run op is zijn de prijzen omhoog gegaan. Maar heb je een light of een gewone ook dat maakt een verschil. Ik heb ook 320 nieuw betaald een tijd terug voor mijn switch. Wat heel normaal is.
Escamilla schreef:Ik heb net gezien dat ze bij de Makro de 15e weer de nintendo Switch binnen krijgen. Voor €337. Die 2de handse die ik net kon kopen had de garantie papieren niet meer. Voor deze betaal ik dan 7€ meer maar dan wel met garantie. En een extra controller twv 25€. Lijkt mij een betere deal?