Maar jullie hebben weer rust tot maart ivm de winterstop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Formule 1 is topsport, je moet echt heel fit zijn om dat vol te kunnen houden, lichamelijk erg zwaar.
Over f1 gesproken: ik irriteer me aan de succes supporters die nu opeens de laatste race kijken omdat Max toevallig kon winnen.
Mars schreef:Ik vind die Maarten van der Weijden een arrogante aandachttrekker. Rot voor hem dat hij leukemie heeft gehad en knap wat hij qua sport allemaal gepresenteerd heeft. Hij melkt het allemaal uit en zijn hele houding geeft mij ‘kijk mij eens goed zijn’ vibes.
Cer schreef:Ik heb het niet eens perse over de hoeveelheid, maar meer over de geschiktheid van sommige mensen om ergens voor te zorgen...
Veulen84 schreef:Cer schreef:Ik heb het niet eens perse over de hoeveelheid, maar meer over de geschiktheid van sommige mensen om ergens voor te zorgen...
Ik vind dat elke dierenhouder verplicht een jaar met een ervaren dierenbezitter mee moet. Met toetsing asn het eind.
Ik zie veel coronapaardjes op het moment, ze zijn gewoon zielig. En de eigenaren hebben veel te weinig kennis.
Veulen84 schreef:Cer schreef:Ik heb het niet eens perse over de hoeveelheid, maar meer over de geschiktheid van sommige mensen om ergens voor te zorgen...
Ik vind dat elke dierenhouder verplicht een jaar met een ervaren dierenbezitter mee moet. Met toetsing asn het eind.
Ik zie veel coronapaardjes op het moment, ze zijn gewoon zielig. En de eigenaren hebben veel te weinig kennis.
BeFunny schreef:Ja. Want jij bent een jaar bij iemand mee gelopen met toetsing?
Ik denk dat iedereen ergens begint. Dat waar een wil is een weg is.
Veulen84 schreef:BeFunny schreef:Ja. Want jij bent een jaar bij iemand mee gelopen met toetsing?
Ik denk dat iedereen ergens begint. Dat waar een wil is een weg is.
Ergens beginnen moet niet tenkoste gaan van onschuldige dieren.
(En ja, ik heb een papieren in de dierverzorging, gedragskunde, paardentraining en instructie.)