Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:02

Ik heb zo'n constructie anderhalf jaar gehad. FWB waarbij we ook echt hele goede vrienden waren. Maar of het aan te raden is?.. We hebben nu dan wel een relatie maar het was bij vlagen echt niet makkelijk. Voor geen van beiden hoor. Dan moet je 'puur vrienden+seks' wel echt heel goed gescheiden kunnen houden van 'relatie-achtige gevoelens' :))

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:11

Love_Rosie schreef:
Het valt mij de laatste tijd trouwens op dat er steeds meer profielen bij zitten die een open relatie hebben (noorden). Nieuwe trend?

Meestal weet de andere wederhelft dat niet hoor :+
Weinig vrouwen die dat pikken

Tip: check FB en insta...als ze alles afschermen dan weet je genoeg.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:12

Love_Rosie schreef:
Het valt mij de laatste tijd trouwens op dat er steeds meer profielen bij zitten die een open relatie hebben (noorden). Nieuwe trend?

Ik kom ze ook aan de lopende band tegen. Ik bedankt ervoor :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:16

listiglistje schreef:
Love_Rosie schreef:

Meestal weet de andere wederhelft dat niet hoor :+
Weinig vrouwen die dat pikken

Tip: check FB en insta...als ze alles afschermen dan weet je genoeg.

Ik heb ook alles afgeschermd.. :\

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:18

Red passion, mannen lezen zelden een profiel :P heb ik gemerkt, zeker degene die op zoek zijn naar sex of fwb niet

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:41

Joh, jij bent een heerlijke vrouw, niet dat dat een garantie is, maar lekker swipen, daten en je kütex vergeten.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:50

Ik kon nooit FWB... Kreeg na een aantal keer sex toch bepaalde gevoelens waar de wederhelft niks mee kon. Vind het knap dat er mensen zijn die dat wel kunnen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:52

Kreeg ik maar sneller gevoelens. :=

Maar maandag dus date 2 met iemand waar ik wel wat voor zou kunnen voelen. Vet irritant dat Zwolle-Nijmegen zo ver uit elkaar is.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:56

MarlindeRooz schreef:
Kreeg ik maar sneller gevoelens. :=

Maar maandag dus date 2 met iemand waar ik wel wat voor zou kunnen voelen. Vet irritant dat Zwolle-Nijmegen zo ver uit elkaar is.

Zo jezus! Ik woon halverwege naar nijmegen en vind dat al een rotstuk steeds :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 22:00

Echt hinderlijk. Nog irritanter dat ik zowat zijn broers huis kan zien vanaf mijn bank. Die woont wel dichtbij.

Oh en dat mijn beste vriendin en z’n broer “history” hebben maakt het nog grappiger. Hoe groot is de kans dat je dat hebt met iemand uit Nijmegen. :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 22:07

Hahah ja heel klein! Des te meer reden voor hem om ri jou te gaan :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 22:12

Ja ik heb nu nog gratis OV dus ik ga maandag voor de tweede keer richting Nijmegen. :)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 22:22

RedPassion schreef:
Wat een slagveld is het. Ik ben heel duidelijk in mijn profiel; wil geen vaste relatie meer, maar een 'vaste' FWB waarin de vriendschap net zo belangrijk is als de 'benefits'. Sommige gesprekken beginnen best leuk maar na 10 berichten beginnen die mannen dan toch meteen over seks en dan niet op een respectvolle manier. Mijn eerste dickpic heb ik ook mogen ontvangen. -O-

En dan aan de andere kant types die wél een serieuze relatie willen en meteen allemaal hartjes sturen en mij wel kunnen laten zien wat echte liefde is. :roll:

Ik denk niet dat ik ga vinden wat ik zoek. :D

Op tinder gaat dat denk ik wel moeilijk worden. Alhoewel het mij ook wel wat lijkt (weinig zin aan een liefdesrelatie en gevoelens op dit moment maar wel behoefte aan vriendschap en seks) zou ik het zelf niet in m'n bio zetten. Maar misschien is dat de hopeloze romanticus in mij die toch nog naïef genoeg is om te denken dat ik er toch de liefde van m'n leven tref en die niet af wil schrikken. :')

Love_Rosie schreef:

Yup, hetzelfde bij de vrouwen. Veel van die profielen hebben ook geen headshots en dat vind ik dan wel verdacht.

Oh en net ook een opvallend profiel waarbij zij en haar man een 'bull' voor haar alleen (geen trio) zochten waarbij haar man alleen toe wil kijken. Ik snap weinig van de cuckolding fantasie maar ik oordeel verder ook niet... Different strokes for different folks. :D

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 01:01

Rawr ; oh bij de mannen staan er eigenlijk altijd wel gewoon foto’s bij

Net als die bondage profielen trouwens.. zouden daar mensen op reageren. Als je dat wilt dan wil je toch weten wie het is, straks is het je buurman _O- .

Ik heb 1 maand een gold profiel. Ik denk dat ik maar op vrouwen ga vallen ofzo. Echt sorry maar ik moet blijkbaar wat gaan doen dat ik andere mannen ga aantrekken _O-. 50% woont echt 120+ km weg die me liket. Dan heb je nog een groep waarvan je denkt ‘die liket iedereen die ie tegenkomt’. Dan alles nog die me niks lijken. En daarna zegt tinder dat ik beter wereldwijd kan aanzetten _O- _O- _O- .

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 02:30

Love_Rosie schreef:
Rawr ; oh bij de mannen staan er eigenlijk altijd wel gewoon foto’s bij

Net als die bondage profielen trouwens.. zouden daar mensen op reageren. Als je dat wilt dan wil je toch weten wie het is, straks is het je buurman _O- .

Ik heb 1 maand een gold profiel. Ik denk dat ik maar op vrouwen ga vallen ofzo. Echt sorry maar ik moet blijkbaar wat gaan doen dat ik andere mannen ga aantrekken _O-. 50% woont echt 120+ km weg die me liket. Dan heb je nog een groep waarvan je denkt ‘die liket iedereen die ie tegenkomt’. Dan alles nog die me niks lijken. En daarna zegt tinder dat ik beter wereldwijd kan aanzetten _O- _O- _O- .

Ik heb dat dus een keer gedaan, op zo'n profiel met maar 1 foto van een sixpack en een vage omschrijven gereageerd omdat ik nieuwsgierig was. Uiteindelijk heb ik ruim een half jaar een geweldige FWB gehad waar het enorm goed mee klikte en we zelfs plannen maakten om zaken te doen samen. :') Maar Zo'n ervaring is een extreme uitzondering :Y)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 08:35

En had hij zelf ook zo'n Sixpack :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 08:40

Haha, ik heb ook 1x op zo'n vaag profiel met sixpack foto gereageerd. Was een masseur en deed tantra massages, en ik was wel niewsgierig. 4 maanden leuke FWB gehad, maar hij bleek uiteinlijk samen te wonen met vriendin en kind... -O-

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 10:02

Jester_ schreef:
En had hij zelf ook zo'n Sixpack :D

Uh haha nee. :') Daar mocht ik hem dan ook graag mee pesten *\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 10:14

RedPassion schreef:
Het is ook wel een beetje een 'experiment'. Ik heb op dit moment geen enkele behoefte aan een serieuze relatie. Ik ben net opgekrabbeld na heel veel relatie-ellende en heb ontdekt hoe fijn single zijn is... maar ik ben 34 en wil ook niet als non door het leven verder.
Stel dat ik iemand vind en het toch niet goed voelt, dan weet ik dat ook weer. :)
Begon het bij jullie ook duidelijk als FWB? Of nooit echt iets uitgesproken in anderhalf jaar?

Nee het begon echt wel als FWB. Ik had geen behoefte aan een relatie, hij kwam net uit eentje dus vond het ook wel gezegend.

Een FWB kan echt wel heel goed werken hoor :j Maar wat ik al zei, dan moet je het wel echt als FWB kunnen en willen blijven zien. Wij raakten al vrij snel volledig verwikkeld in elkaars leven, ontmoetten vrienden en familie dus ja, dat werd toen wel een beetje ingewikkeld :') Ook voor de buitenwereld, die zagen ons als stel terwijl wij dat niet zo zagen. Zijn in dit topic ook nog wel de nodige discussies over gevoerd.

Gewoon lekker swipen en maar zien wie je tegenkomt! Je kunt het van tevoren allemaal nog zo goed bedenken maar de praktijk kan weer helemaal anders zijn :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:48

Ik heb dankzij Tinder al dik een halfjaar een fückbuddy en dat gaat redelijk. Soms is het wel lastig, je moet wel echt op één lijn zitten qua verwachtingen en behoeftes. En geen gevoelens krijgen. :Y)

Het is goed zoeken, want op sexueel gebied klikken is ook nog een vak apart heb ik gemerkt. :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:50

Margoooo schreef:
Haha, ik heb ook 1x op zo'n vaag profiel met sixpack foto gereageerd. Was een masseur en deed tantra massages, en ik was wel niewsgierig. 4 maanden leuke FWB gehad, maar hij bleek uiteinlijk samen te wonen met vriendin en kind... -O-

Haha omg nu moet ik echt aan Gooische Vrouwen denken. Weet niet of je de scene kent maar is letterlijk net als jou verhaal. _O-

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 17:14

Maar als je echt fwb hebt is het niet gek om bijv vrienden te ontmoeten. Je raakt toch nieuwsgierig naar waar je vriendin altijd mee afspreekt ed, tenminste bij mij en andersom wel haha

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 18:40

Oh nee dat heb ik niet, sprak ook niet dagelijks af met mij fwb.
Hooguit wekelijks.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 18:54

Jaa ik toch wel 2x id week, je hebt het toxh over zo iemand dus dan word je vanzelf nieuwsgierig

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 19:01

Jester_ schreef:
Maar als je echt fwb hebt is het niet gek om bijv vrienden te ontmoeten. Je raakt toch nieuwsgierig naar waar je vriendin altijd mee afspreekt ed, tenminste bij mij en andersom wel haha

Ja was hier ook zo! En omdat we ook gewoon goede vrienden werden ging hij mee naar borrels op terras met andere vrienden enzo. En ja, dan een keer mee eten bij familie en voor je het weet heb je je hele leven met elkaar _O- Maar goed, dat kun je ook tegenhouden natuurlijk!