Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Love_Rosie schreef:Het valt mij de laatste tijd trouwens op dat er steeds meer profielen bij zitten die een open relatie hebben (noorden). Nieuwe trend?
Meestal weet de andere wederhelft dat niet hoor![]()
Weinig vrouwen die dat pikken
Tip: check FB en insta...als ze alles afschermen dan weet je genoeg.
RedPassion schreef:Wat een slagveld is het. Ik ben heel duidelijk in mijn profiel; wil geen vaste relatie meer, maar een 'vaste' FWB waarin de vriendschap net zo belangrijk is als de 'benefits'. Sommige gesprekken beginnen best leuk maar na 10 berichten beginnen die mannen dan toch meteen over seks en dan niet op een respectvolle manier. Mijn eerste dickpic heb ik ook mogen ontvangen.![]()
En dan aan de andere kant types die wél een serieuze relatie willen en meteen allemaal hartjes sturen en mij wel kunnen laten zien wat echte liefde is.![]()
Ik denk niet dat ik ga vinden wat ik zoek.
Love_Rosie schreef:Het valt mij de laatste tijd trouwens op dat er steeds meer profielen bij zitten die een open relatie hebben (noorden). Nieuwe trend?
Love_Rosie schreef:Rawr ; oh bij de mannen staan er eigenlijk altijd wel gewoon foto’s bij
Net als die bondage profielen trouwens.. zouden daar mensen op reageren. Als je dat wilt dan wil je toch weten wie het is, straks is het je buurman.
Ik heb 1 maand een gold profiel. Ik denk dat ik maar op vrouwen ga vallen ofzo. Echt sorry maar ik moet blijkbaar wat gaan doen dat ik andere mannen ga aantrekken. 50% woont echt 120+ km weg die me liket. Dan heb je nog een groep waarvan je denkt ‘die liket iedereen die ie tegenkomt’. Dan alles nog die me niks lijken. En daarna zegt tinder dat ik beter wereldwijd kan aanzetten
![]()
![]()
.
RedPassion schreef:Het is ook wel een beetje een 'experiment'. Ik heb op dit moment geen enkele behoefte aan een serieuze relatie. Ik ben net opgekrabbeld na heel veel relatie-ellende en heb ontdekt hoe fijn single zijn is... maar ik ben 34 en wil ook niet als non door het leven verder.
Stel dat ik iemand vind en het toch niet goed voelt, dan weet ik dat ook weer.
Begon het bij jullie ook duidelijk als FWB? Of nooit echt iets uitgesproken in anderhalf jaar?
Margoooo schreef:Haha, ik heb ook 1x op zo'n vaag profiel met sixpack foto gereageerd. Was een masseur en deed tantra massages, en ik was wel niewsgierig. 4 maanden leuke FWB gehad, maar hij bleek uiteinlijk samen te wonen met vriendin en kind...
Jester_ schreef:Maar als je echt fwb hebt is het niet gek om bijv vrienden te ontmoeten. Je raakt toch nieuwsgierig naar waar je vriendin altijd mee afspreekt ed, tenminste bij mij en andersom wel haha