Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:47

Pff een klant vond wel dat ik “ even naar beneden kon gaan” om te checken of zijn document was binnen gebracht.
Nou nee..
1 ik zat alleen
2 wie moet dan de telefoon op nemen ( in gedachte nemend dat diezelfde klant klaagde dat het allemaal zo lang duurde voor de receptie hem door kon verbinden.
3 ik zit op verdieping 6 en de receptie is op de begane grond en mag de telefoon niet onbeheerd achterlaten.
4 het schip word morgen pas verwacht en het is niet zo dat zijn goederen al op de kant staan en hij een truck klaar heeft staan op de container op te halen.

Kortom heb tot 3x toe herhaald dat hij even moest wachten tot ik het document daadwerkelijk op mijn bureau heb.

Boos dat ie was joh... terwijl een KWARTIER later ik dat document op mijn bureau had zucht.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:50

Anoniem schreef:
Ineke2 schreef:
Zwaar irritant ja, zoveel moeite is het niet om met je mond dicht te hikken.

Mijn hikken zijn net als mijn niezen hard en helaas niet bepaald controleerbaar ofzo. En inhouden van niezen kostte me een liesbreuk operatie. Doen we maar niet meer. Maar ik zou dan niet in de stiltecoupe blijven zitten ermee.

Apart, ik kan heel hard hikken met mijn mond open dus, dan hoort een hele coupe dat.
Maar ook met mond dicht en dan horen alleen de mensen die direct op mij heen zitten dat.

Als je al in een stiltecoupé zit en dan de hik krijgt, ga je dan verhuizen? Ik niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:56

Ineke2 schreef:
Apart, ik kan heel hard hikken met mijn mond open dus, dan hoort een hele coupe dat.
Maar ook met mond dicht en dan horen alleen de mensen die direct op mij heen zitten dat.

Als je al in een stiltecoupé zit en dan de hik krijgt, ga je dan verhuizen? Ik niet :+

Ik hou mijn mond niet bewust open natuurlijk. Maar ik kan hem ook niet dicht houden of stil hikken als ik zo een harde hikaanval heb. Dus ja ik zou verhuizen om dan geen overlast te veroorzaken.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:57

Dat is dan netjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:58

Ineke2 schreef:
Dat is dan netjes :)

Ben ik soms. O:)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:45

Oh en ik erger me ook aan mijn moeder omdat ze nu met haar dieet gestopt is met het consumeren van minimaal 10 kilo suiker per dag, en niet meer de energie drink blikjes drinkt waar ze al jaren aan verslaafd is. Nu heeft ze dus afkickverschijnselen :+ ze is super chagrijnig.

Als ik niet zo graag wilde dat ze gezonder gaat leven had ik per direct een blikje voor haar gekocht :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:51

Dat de vakantie voorbij is, en dat ik morgen een SLB gesprek heb en dat ik eigenlijk alleen maar denk "ppffrlllt" met mijn tong naar buiten... :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:52

Wat is SLB?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:56

Alles is gewoon zo zo zo veel.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 23:01

Ineke2 schreef:
Wat is SLB?

Studie loopbaan begeleiding

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 23:01

Ineke2 schreef:
Wat is SLB?

Studieloopbaanbegeleider :D

Edit: zeiden ze in koor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 02:14

Migraine en pijnstillers die niet goed werken. Zit de pijn ondertussen letterlijk uit te zweten in de zetel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 02:17

1,5 uur bij de apotheek gewacht voor mijn medicatie en vervolgens maar opgegeven :')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 04:34

Klanten…
Het (ondergrondse) laaddok is 3.0 meter hoog en onze kleinste truck 3.2 meter. Dus ik vraag of er een alternatieve parkeerplaats beschikbaar gemaakt kan worden omdat wij niet kunnen leveren als we de truck niet kunnen parkeren. Krijg ik als antwoord dat er WEL een parkeerplaats is, namelijk die in het laaddok.
Ja, dwaas!! Hoe ga ik die auto daarin frommelen, 20 cm van de bovenkant afzagen ofzo… 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 07:41

Aan de man die onze weide ging kopen, ons weken aan een stuk op onze zenuwen heeft gewerkt met biedingen, dan dat hij het zo snel mogelijk rond wou hebben. Hij wou ook persé een voorschot geven zodat wij het zeker aan niemand anders verkochten. Dus notaris in gang gezet, ook gezegd dat hij een voorschot wou geven. Dosier is opgemaakt, hij moest enkel nog eens langskomen met zijn paspoort en dan konden ze verder. Word ik nu na 2 maand gebeld door de notaris dat hij zelfs nog niets van hem heeft laten horen. Jongens toch... Ik ga er niet achteraan. Heb al genoeg zorgen en die weide is er momenteel geen van. Ik ga er ook geen van maken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 08:03

Barramundi schreef:
Klanten…
Het (ondergrondse) laaddok is 3.0 meter hoog en onze kleinste truck 3.2 meter. Dus ik vraag of er een alternatieve parkeerplaats beschikbaar gemaakt kan worden omdat wij niet kunnen leveren als we de truck niet kunnen parkeren. Krijg ik als antwoord dat er WEL een parkeerplaats is, namelijk die in het laaddok.
Ja, dwaas!! Hoe ga ik die auto daarin frommelen, 20 cm van de bovenkant afzagen ofzo… 8)7

:') :') :')

Zo had een een klant aan de lijn die zei: “ ja mijn container is vandaag gelost, ik heb betaald mag ik de vrijgave van mijn container?”

Dus ik: Wij gaan is even kijken meneer, mag ik uw zending nr?
Zie ik in de computer dat die container nog een week onderweg is naar Rotterdam ( en dus niet gelost is)

Ik: “ meneer ik zie dat de container over een week word verwacht in Rotterdam”

Klant: “ wat?? Maar ik moet vanmiddag leveren bij mijn klant?!”

Ik: “ Dat zal niet gaan, heeft u de zending niet gevolgd in het track en trace systeem? “

Klant: “ Nee ik ging er vanuit dat de container op dat en dat schip geladen was, wat kunt u voor mij doen?”

Ik: “ Op dit moment niets meneer, ik zou als ik u was zo snel mogelijk uw transport annuleren”

Wat had hij dan verwacht dat ik met een touwtje en helicopter die container zou zijn gaan halen?

Is grapje onder collega’s wij ergeren ons hier eerst aan en vervolgens liggen wij in een deuk :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 08:12

Flynnieman schreef:
casperzazoe schreef:
Dat ik koorts heb en bang ben voor malaria maar ook bang ben dat ik gewoon moet door blijven werken door m'n fantastische baas.
En hoe erg ze mij gekwetst heeft door een achterlijke opmerking te zeggen door een klein foutje.
Dusss ik wil gewoon naar huis en heb heimwee.

Bij malaria echt direct naar de dokter gaan hoor! Heb het zelf ook gehad en was blij dta ik er snel bij was, dan ben je er met een weekje vanaf. Maar als je langer wacht kan het erg lang aanslepen :n

Heb echt wel de symptomen, al dagen dat ik het ineens zó warm heb en ontzettend moe ben. Maar ze denkt dat het uitdroging is, want heb toch wel 2 uur gewandeld zonder pet. note: de zon scheen niet en het was 25 graden :+

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 08:38

Ineke2 schreef:
Wat had hij dan verwacht dat ik met een touwtje en helicopter die container zou zijn gaan halen?
Is grapje onder collega’s wij ergeren ons hier eerst aan en vervolgens liggen wij in een deuk :D
_O-
Heb je mijn vorige baan? :+ Toen wij nog in NL woonden, 3 jaar 'in de containers' gewerkt, dus dit soort situaties klinken erg bekend :=
Met stip op 1 staat voor mij de klant die 's middags rond een uur of 5 mededeelde dat zijn vracht de volgende ochtend voor 9 uur in de UK geleverd moest zijn. Toen ik uitlegde dat dat niet ging, aangezien de chauffeur op dat moment ergens diep in Duitsland stond te laden, kreeg ik te horen dat ik het niet begreep en dat ik het maar gewoon moest regelen _O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 08:40

Mensen die op een onverlichte weg wel even verwachten dat de buschauffeur netjes op de halte stopt zonder zichzelf kenbaar te maken met een lichtje of iets en dat de buschauffeur vervolgens vol in de ankers moet. Buschauffeur ging op de onverlichte 80 weg maar bij iedere halte zodanig afremmen zodat hij niemand voorbij zou rijden.
Ikzelf doe altijd, of de halte nu goed of slecht verlicht is, in het donker de zaklamp van mij telefoon aan zodat chauffeur kan zien dat ik er sta. Klein beetje meedenken lijkt mij echt zo moeilijk niet, zelfs niet om 7 uur 's ochtends.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 08:56

Aan mijzelf, dat ik niet thuis geslapen heb en nu een inschattingsfout gemaakt heb met hoe laat ik moest vertrekken... Even vergeten hoe druk het altijd is aan deze kant op de weg en ik nu sowieso te laat ga komen -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-19 08:59

Aan dat ik een brief krijg van een incassobureau en ik geen idee heb waarvoor het zou moeten zijn.. en ik compleet in de stress schiet nu

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 09:07

_Dreamer schreef:
Aan mijzelf, dat ik niet thuis geslapen heb en nu een inschattingsfout gemaakt heb met hoe laat ik moest vertrekken... Even vergeten hoe druk het altijd is aan deze kant op de weg en ik nu sowieso te laat ga komen -O-

The walk of shame! <<)

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik een brief krijg van een incassobureau en ik geen idee heb waarvoor het zou moeten zijn.. en ik compleet in de stress schiet nu

Chill, eerst maar even afwachten. Komt goed moppie!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 09:45

Aan mijn nachtmerrie, ik droomde dat ik 7 rekeningen kreeg van 230 euro, ik stond doodsangsten uit :=

Edit: laat maar ik heb net mijn salaris gekregen, mijn droom heeft het niet goed voorspeld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 09:59

lieveli schreef:
_Dreamer schreef:

The walk of shame! <<)

:')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 10:43

Als webshops zeggen voor bijvoorbeeld 23:00 besteld, morgen in huis. Zeg dat dan niet als je het niet kan waarmaken.