Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ineke2 schreef:Zwaar irritant ja, zoveel moeite is het niet om met je mond dicht te hikken.
Mijn hikken zijn net als mijn niezen hard en helaas niet bepaald controleerbaar ofzo. En inhouden van niezen kostte me een liesbreuk operatie. Doen we maar niet meer. Maar ik zou dan niet in de stiltecoupe blijven zitten ermee.
Ineke2 schreef:Apart, ik kan heel hard hikken met mijn mond open dus, dan hoort een hele coupe dat.
Maar ook met mond dicht en dan horen alleen de mensen die direct op mij heen zitten dat.
Als je al in een stiltecoupé zit en dan de hik krijgt, ga je dan verhuizen? Ik niet
Barramundi schreef:Klanten…
Het (ondergrondse) laaddok is 3.0 meter hoog en onze kleinste truck 3.2 meter. Dus ik vraag of er een alternatieve parkeerplaats beschikbaar gemaakt kan worden omdat wij niet kunnen leveren als we de truck niet kunnen parkeren. Krijg ik als antwoord dat er WEL een parkeerplaats is, namelijk die in het laaddok.
Ja, dwaas!! Hoe ga ik die auto daarin frommelen, 20 cm van de bovenkant afzagen ofzo…
Flynnieman schreef:casperzazoe schreef:Dat ik koorts heb en bang ben voor malaria maar ook bang ben dat ik gewoon moet door blijven werken door m'n fantastische baas.
En hoe erg ze mij gekwetst heeft door een achterlijke opmerking te zeggen door een klein foutje.
Dusss ik wil gewoon naar huis en heb heimwee.
Bij malaria echt direct naar de dokter gaan hoor! Heb het zelf ook gehad en was blij dta ik er snel bij was, dan ben je er met een weekje vanaf. Maar als je langer wacht kan het erg lang aanslepen
Ineke2 schreef:Wat had hij dan verwacht dat ik met een touwtje en helicopter die container zou zijn gaan halen?
Is grapje onder collega’s wij ergeren ons hier eerst aan en vervolgens liggen wij in een deuk
_Dreamer schreef:Aan mijzelf, dat ik niet thuis geslapen heb en nu een inschattingsfout gemaakt heb met hoe laat ik moest vertrekken... Even vergeten hoe druk het altijd is aan deze kant op de weg en ik nu sowieso te laat ga komen
xPabloBokt schreef:Aan dat ik een brief krijg van een incassobureau en ik geen idee heb waarvoor het zou moeten zijn.. en ik compleet in de stress schiet nu