Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 06:57

Leuk Berdien! :D waar ga je heen op vakantie?
LF, jammer joh :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 07:43

Ik ga naar Ierland! Ontzettend veel zin in hoor, maar het zorgt wel voor een extra uitdaging qua weer afspreken :))

Fraai Linda :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 07:47

Lf klinkt als nivo van fwb :roll: neem aan dat je geen moeite hebt gehad hem af te wijzen, maar zegt wel iets over hoe hij je ziet een beetje.

Berdien was dus leuk en heel netjes film gekeken :D . Vakantie is leuk toch, hoe lang ga je weg?

Aillil klinkt als een leuke date voor je,

Olympia :(:) maar gekke vraag kan het zijn dat je date het allemaal te dichtbij vond komen en nu zo reageert of voelt hij echt helemaal niks voor je (meer)?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 08:35

Klinkt goed Berdien! Komt hij uit de buurt? Gaat het nog lukken om hem te zien voor je vakantie?

Wat een banketstaaf LF 8)7

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 09:10

Wat stom LF! Lekker makkelijk natuurlijk als hij dronken is. Wat heb jij gezegd?

Ik had dus gisteren een date, hij is tot 3 uur blijven plakken, het was zo leuk! Ik wist als dat hij zes jaar een relatie had gehad en dat dat sinds een aantal maanden uit was, dus hij vond het best wel spannend om weer met iemand af te spreken. Hij had ook nog met niemand anders afgesproken.
We gingen bowlen, super leuk en gezellig! Daarna zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we geknuffeld, het voelde super vertrouwd. Uiteindelijk ook gezoend. Wat ik heel lief vond was dat hij vroeg 'mag dat' voordat hij het deed. Ik heb er echt een super fijn gevoel over! Ik vond het echt best wel een bijzondere date ofzo haha, omdat het zo vertrouwd voelde dus.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 09:20

Leuk lilchar :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 09:26

Lilchar, leuk! Geniet ervan!

Berdien, Ierland wat gaaaf. Veel plezier alvast :D

Heb fwb gezegd dat dat niet kan (ivm dochter). Hij begon ook over ons contact, dat hij wachtte op een gesprek van mij en ik op hem ofzo. Maar vanaf het eerste drankje dat hij deed gisteravond moest hij aan mij denken en miste hij me en wilde bij mij zijn. Hij zei ook nog wel meer dingen waarvan ik not amused was. Dus het was makkelijk om hem af te wijzen. Ik voel een gesprek aankomen vanavond :+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:17

Olympia, wat ontzettend jammer zeg, je vond hem zo leuk...

Berdien, gaaf zeg! Binnenkort weer een date?

LF, ben benieuwd dan vanavond!

Hier is het vrij rustig. Thuis een rollercoaster. Ben erachter gekomen dat iemand geroddeld heeft over mijn dates op het schoolplein. Heeft ontzettende nare dingen gezegd. Snap er echt niks van. Ze kent mij namelijk niet eens en heeft het via via gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:25

Dat meen je niet storm, waarom zou iemand dat doen? :n
Heb je je date nog gezien?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 11:35

Nou Berdien, superleuk!! En daten kan toch gewoon weer na je vakantie?

Vervelend storm, maar mensen doen dat.. het zegt ook veel over mensen die de verhalen geloven.. die ben je beter kwijt dan rijk hoor..

LF: jouw FWB moet niet zo zeuren.. wat een verveel zeg, sorry dat ik het zeg...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 12:33

Storm, wat vervelend.
Probeer er boven te staan en het je niet te veel aan te trekken.
Zo ben ik in mijn begin tijd van het daten, voor slet uitgemaakt door de nieuwe vriend van toendertijd mijn beste vriendin.

Omdat ik 3 jongens in 2 weken tijd had gedate en gezoend.
Niet eens seks, ik was in die tijd zelfs nog maagd.

Ik stond met mijn oren te klapperen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 13:29

Fem, dat soort mannen vind jou als vriendin van een bedreiging. Bang dat het de wilde haren in haar losmaakt met op stap gaan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 13:43

Ik ga twee weken op vakantie :D En na de vakantie afspreken kan natuurlijk (en gebeurt hopelijk ook :D ) maar we wilden elkaar graag voor die tijd nog even zien.

Wat bizar Storm! Hoe komen mensen erbij er wat van te vinden en dat dan vervolgens ook nog rond te kletsen.. :n En Fem :oo als dat je al een slet maakt.. Hoe komen mensen er toch bij :n

Date van gisteren appte vanochtend al hoe ik geslapen had, na de enge film. Nou verrassend goed :)) Scheelt als je de engste dingen niet ziet doordat je afgeleid bent _O-

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 16:55

Oee ik heb tot nu toe een leuke match.
Totaal niet mijn type haha :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 19:50

Spannend !

Enne, ik snap dat je af wilt spreken berdien maar dit houdt t wel spannend :')

Ik heb denk ik leuke matches maar tinder heeft besloten dat ik steeds uitlog en dan zijn ze weg... zou t een teken zijn :') #geeftgewoonop #foreversingle :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 20:37

Relaxed schreef:
Dat meen je niet storm, waarom zou iemand dat doen? :n
Heb je je date nog gezien?

Geen idee. Maar ik speel toneel en binnenkort hebben we een uitvoering en moet ik met haar man dansen. Ze is stikjaloers lijkt het wel. We moeten nu dus ook oefenen en dat doen we bij mij thuis omdat ik de kinderen altijd thuis heb door de weeks. Nou ja, je snapt het wel.

Date niet gezien. Ex is ingeklapt deze week en is niet in staat om de kids te hebben dit weekend.
Hij bleek 3 vriendinnen tegelijk te hebben en 2 daarvan zijn achter zijn ware verhaal gekomen. Gescheiden omdat hij meerdere keren is vreemdgegaan. Dat had hij ze niet verteld. Ik wist het niet eens maar blijkbaar is de wereld klein en bestaat er karma...

Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen Berdien! Echt leuk!

Jeetje Fem, wat een enorme rotstreek! Het raakt je echt wel, ook al wil je het niet.

Janine, snel de volgende dan! Mannen genoeg hahaha.

Cer, niet opgeven hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 20:46

Omg jouw ex.... :oo :r

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 21:01

Relaxed schreef:

Inderdaad.
En het ergste is, hij voelt zich het slachtoffer. En ik krijg het niet tot zijn narcistische verstand uitgelegd, dat het zo niet werkt.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 21:23

Karma is a bitch ~~}> (s)exloeder zeg.... :r

Die is gewoon stikjaloers Storm :+ ik zou er om lachen...
En beter dat ze over je banketstaaf dan niet over je banketstaaf, ben je iig nog interessant genoeg en jij hebt nog wel een leven :D

Fem :r misbaksel zeg...Ik zou zo'n vent direct dumpen, als mijn vriend zo over mijn vrienden/vriendinnen spreekt :evaw: stuk stront zeg...

LF wat een droeftoeter zeg je fwb....

Lilchar Leuk een geslaagde date! Klinkt goed!

Ailil ook een geslaagde date :)

Olympia dat is echt klote...sterkte! Mannen....stukken verdriet zijn het :(:)

Hier deze week 9 superlikes op Tinder en tig berichten via instagram en messenger,
maar ik heb geen zin in mannen...zelfs niet in FWB.
Ik heb 4 dagen een puber (met thuis problemen) in huis gehad, is deze middag laat weer naar huis.
Nu een avondje rust...me time! Wijn, pizza, chips en ijs :Y) samen met mijn vriend, knapper en liever vind ik ze niet

Afbeelding

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 23:24

Ll, knappe keerl! Ziet er ook betrouwbaar uit, wel een beetje mooi boy... :P

Storm; ik zou toch wel een heeel klein beetje leedvermaak hebben naar jou ex al zou ik in jou schoenen staan O:) (Niet naar de dames overigens die ik er in zijn getrapt)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 13:31

Storm schreef:
Relaxed schreef:

Inderdaad.
En het ergste is, hij voelt zich het slachtoffer. En ik krijg het niet tot zijn narcistische verstand uitgelegd, dat het zo niet werkt.

Dat je überhaupt nog de moeite neemt hem iets proberen uit te leggen. Zonde van je energie.

Hier stond mn ex ook ineens op de stoep. Hij wilde me graag zien, nou prima, kom maar ff binnen dan. Was gezellig, ff bijgepraat en geknuffeld.

Scharrel heeft ook door dat ik weinig behoefte heb aan ‘m. Hij kreeg weinig reactie op zn voorstellen. Na het ‘gedoe’ negeert hij me altijd een paar dagen en duikt dan weer op en doet alsof er niks is. Dat trek ik slecht en deze x heb ik er genoeg van. Hij heeft zich in lange tijd niet in zoveel bochten gewrongen om me bij m langs te laten komen. Helaas, werkte niet. Heb t afgekapt en gezegd dat ik mooi mn eigen bed in ging. :wave: stiekem best trots op mezelf!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:37

Goed zo jibbel! Alles lief leuk en aardig maar wel met respect!

Ik merk dat ik toe ben aan iets... Maar er loopt momenteel te weinig :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:53

Storm, jeetje er is lekker veel gaande bij jou zeg! Wat lelijk dat geroddel en die ex van jou maakt het ook lekker bont.

LL, dat avondje rust klinkt goed!

Nou dat was met het avondje wel weer, jeeminee :+ Een hoop stof tot nadenken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 15:34

Vertel.. :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:15

Het begon met drankjes, keihard huilen vanwege alles, keihard huilen en lachen tegelijk en vervolgens huilen van het lachen. Al met al een hele gezellige avond gehad, vervolgens gefaald met fwb, de kat en het spek verhaal...

Vanochtend een lang gesprek gehad met fwb. Hij begrijpt mij, ik weet hoe hij is. Dingen zijn duidelijker, maar kunnen maar minimaal veranderen. Ik heb aangegeven dat ik niet weet of ik ermee door wil. Maar voor nu kijken we het maar weer even aan (deuren dichttrekken is zeg maar niet echt mijn ding).

Komende week fwb maar even parkeren (dat is toch niet zo moeilijk), uitzoeken hoe of wat met spierbundelman en dan fwb uitzoeken.

Fwb droomt trouwens wel creepy, in zijn dromen ging ik voor zijn neus met zijn breed gespierde collega zoenen (en meer). Nu voel ik me best wel slecht -O-