Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 21:16

Ik moest even heel hard om iets lachen. Dat ene meisje die iedereen hier meerdere keren volgt en ontvolgt, is de dochter van Tom Coronel. Blijkt nu dat hij precies hetzelfde doet maar dan op Twitter _O- . Is een artikel net online van gekomen op de Facebook van The Best Social media.

Familie trekje dus :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 21:18

ninaphilo schreef:
Ik moest even heel hard om iets lachen. Dat ene meisje die iedereen hier meerdere keren volgt en ontvolgt, is de dochter van Tom Coronel. Blijkt nu dat hij precies hetzelfde doet maar dan op Twitter _O- . Is een artikel net online van gekomen op de Facebook van The Best Social media.

Daar is dus maar één passende reactie op te geven: "Doeidoei!" :evaw:

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 21:29

ninaphilo schreef:

Geweldig _O-

Xyris

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 21:40

Zonde, ze woonden vroeger vlak bij mij en mijn zusje paste daar altijd op de kids, ik had de link nog niet gelegd maar ergerde me stiekem aan de verwennerij waar zij nogal in gedoopt wordt (wat achteraf dus niet zo gek is). Was voor mij dan ook de reden om haar te ontvolgen :p.

Anyways, los van twitter is recentelijk ook hun entertainment centrum en cateringbedrijf failliet gegaan, dus er gaat sowieso het 1 en ander niet goed daar :roll: en dan komen ze ook nog zo in het nieuws...

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:14

Doen jullie eigenlijk iets met mijlpalen? (aantal volgers oid) en zo ja, vanaf welke aantallen?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:42

Alleen blij mee zijn :')

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:13

Mij hoor je niet klagen :D.
Gaat hier hardstikke lekker, en het is zo leuk om te doen! :D
Heb ook een nieuw paard dus die heeft nu even een spam op mijn account :D Afbeelding

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:22

Jolien87 schreef:
ninaphilo schreef:

Daar is dus maar één passende reactie op te geven: "Doeidoei!" :evaw:

Raap mij maar op _O- _O-

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:44

Ik zie jullie nu pas! Ik heb een gecombineerd account maar vooral voor mijn kleine vos welke ik recent heb opgestart. Momenteel loopt het wel oke maar kan altijd beter natuurlijk. Ik volg mee voor inspiratie en mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie ons natuurlijk volgen :)

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 18:10

Afbeelding
Echt crazy dit :wow:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 18:56

Zo zeg! :oo

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:17

Wow :wow: 10000 volgers, gefeliciteerd!

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:36

Gefeliciteerd! *\o/*

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:37

Krijg je ook (extra) dekkingen binnen via instagram Tinnii? Of zijn het echt gewoon fans?

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:48

Ik krijg wel redelijk veel berichtjes voor dekkingen, maar de meeste zijn uit USA dus dat gaat niet :P

Nuja dekkingen heeft hij zoiezo wel genoeg, ik denk dat ik voor dit jaar al stilaan moet gaan stoppen, hij heeft er al een stuk of 25 op de planning staan en het is toch best wel intensief..

Het doet ook wel heel wat aan zn bekendheid, echt iedereen lijkt hem te kennen.. net heeft Cowboy Magic hem nog op hun fb account gedeeld met 600.000 volgers. Ik word ook dagelijks getagd door mensen waar hij ergens gedeeld wordt (dikwijls zonder credits dan)

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:06

Ik heb een paar nieuwe hashtags gebruikt bij mijn nieuwe foto. Werkt heel goed, weergaven via hashtags is nu al 1751 *\o/* .
Likes gaan nu al richting de 400 en de foto staat er nog maar 2 uur op!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-19 14:07

ninaphilo schreef:
Ik heb een paar nieuwe hashtags gebruikt bij mijn nieuwe foto. Werkt heel goed, weergaven via hashtags is nu al 1751 *\o/* .

Hoe dan ik heb nooit bereik via de hashtags

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:08

Nice!

Hmmz, waar de vorige keer mijn collage met setjes lekker vlot liep, loopt het vandaag totaal niet. Raar.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:16

Lau schreef:
ninaphilo schreef:

Hoe dan ik heb nooit bereik via de hashtags

Geen idee :') . Verschilt echt enorm per foto, soms heb ik een bereik van onder de 100 en soms echt duizenden

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:23

Ja er zit echt iets achter hoor, waarom hashtags wel f juist niet werken. Ik snap er tot nu toe helemaal niets van, ik gebruik bijna altijd dezelfde namelijk.

Ik zit weer rond 250 a 300 likes op mijn fotos, iets hoger als voorheen.

En ik heb vandaag mijn 900 volgers gehaald, als niemand mij nu snel ontvolgt haha

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:44

Ik gebruik bij Bright altijd dezelfde ##'s, en soms loopt hij storm op de ##'s en soms helemaal niet :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:59

Ben blij dat ik geen business account heb en het dus niet kan zien, hoef ik me daar niet druk over te maken :') .

Wat een super mooie foto heb je trouwens op Cas zijn account Josca!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 15:03

Aah dankjewel! Gaaf he? :+: Zo eeuwig jammer dat hij nooit wat kan doen in zijn leven qua werk, want hij is zo fantastisch. Had hem met liefde voor de wagen gezet! :wow: Maar gelukkig is hij iedere dag blij en ben ik iedere dag weer verliefd op zijn koppie, dus hij doet zijn job goed als gezelschap pony

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 15:11

Wat zonde, hij is zo leuk <3 . Maar fijn dat hij ook gelukkig is met zijn taak als gezelschaps pony.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 15:14

Ach, hij heeft zo ontiegelijk veel ellende mee gemaakt. Ik heb hem vorig jaar zwaar ondervoed, stokkreupel en met compleet vergroeide hoeven doodsbang opgehaald. Zodra ik de deur open deed om mijn stal gedeelte binnen te komen, schoot hij al naar achter in zijn stal.
Nu is hij mijn schaduw, houd hij van alles en iedereen, zolang je hem maar aandacht geeft. Alleen voetjes uitkrabben, aan zijn benen komen vind hij niet fijn, maar dat komt vanzelf wel. Zelf kan ik zonder problemen alle voetjes uitkrabben, maar andere niet. Maar ik ben gek op hem & Bright ook <3