Familie trekje dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninaphilo schreef:Ik moest even heel hard om iets lachen. Dat ene meisje die iedereen hier meerdere keren volgt en ontvolgt, is de dochter van Tom Coronel. Blijkt nu dat hij precies hetzelfde doet maar dan op Twitter. Is een artikel net online van gekomen op de Facebook van The Best Social media.
Familie trekje dus
ninaphilo schreef:Ik moest even heel hard om iets lachen. Dat ene meisje die iedereen hier meerdere keren volgt en ontvolgt, is de dochter van Tom Coronel. Blijkt nu dat hij precies hetzelfde doet maar dan op Twitter. Is een artikel net online van gekomen op de Facebook van The Best Social media.
Familie trekje dus
Jolien87 schreef:ninaphilo schreef:Ik moest even heel hard om iets lachen. Dat ene meisje die iedereen hier meerdere keren volgt en ontvolgt, is de dochter van Tom Coronel. Blijkt nu dat hij precies hetzelfde doet maar dan op Twitter. Is een artikel net online van gekomen op de Facebook van The Best Social media.
Familie trekje dus
Daar is dus maar één passende reactie op te geven: "Doeidoei!"
Lau schreef:ninaphilo schreef:Ik heb een paar nieuwe hashtags gebruikt bij mijn nieuwe foto. Werkt heel goed, weergaven via hashtags is nu al 1751.
Likes gaan nu al richting de 400 en de foto staat er nog maar 2 uur op!
Hoe dan ik heb nooit bereik via de hashtags