Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 23:37

Bij zeeman?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 23:54

Britta31 schreef:
Bij zeeman?

Uitverkocht

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 00:38

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 08:03

fjordjes schreef:
Een zwembroek voor mannen, zijn bijna overal uitverkocht. En dan niet zo'n korte maar 1 op de knie/net boven de knie. Liefst online, geen donkere kleuren. Ook geen smalle maatjes, man is wat breder.

Decathlon?
https://www.decathlon.nl/browse/c0-zwem ... /N-1l8bnyo

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 10:14

Amber_anne schreef:

Ja qua model is idd wat hij zoekt, zie alleen dat de grootste maat is uitverkocht.

Die van decathlon lijken zo kort, jammer dat er geen foto's zijn met een persoon die ze aan heeft voor vergelijking.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 10:24

fjordjes schreef:
Amber_anne schreef:

Ja qua model is idd wat hij zoekt, zie alleen dat de grootste maat is uitverkocht.

Die van decathlon lijken zo kort, jammer dat er geen foto's zijn met een persoon die ze aan heeft voor vergelijking.

De beige versie is er wel nog in xxl

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 10:27

fjordjes schreef:
Amber_anne schreef:

Mijn 1.86 m zoon heeft decathlon broeken. Ze zijn bij hem tot halverwege zijn bovenbeen

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 10:31

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 10:36

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 10:37

Voor mijn vriend zijn die van de decathlon veel te kort (hij is ruim 2 meter lang). Hij zweert bij de zwembroeken van protest. Hij bestelt vaak de normale variant (niet de korte), deze zijn voor hem lang genoeg. Bijvoorbeeld zoiets: https://www.protest.eu/nl/nl/tano-zwemshort-blue-mist

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 10:43

Bedankt ik ga ze doorgeven, hopelijk zit er iets naar zijn smaak tussen!

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 18:56

Ik zoek een zilveren ketting met hangertje van 50 cm. Een beetje minimalistisch ontwerp, geen steentjes of kleur.
En graag ook een beetje budgetvriendelijk.

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 21:41

droomy schreef:
tjaakje schreef:
Ik ben op zoek naar Fredsted thee, een deens merk en dan specifiek die in het linkje. 1 doosje gekocht op vakantie in Denemarken, super lekker, maar ik heb het in Nederland (of deense site die in NL bezorgd) nog niet kunnen vinden. Ja, op Luxplus, maar daar moet je eerst een betaald account aanmaken voor je kunt bestellen.

Nou ja, iemand met een Luxplus account die voor mij wil bestellen mag ook :D

https://cupsupply.dk/wp-content/uploads/2021/06/fredsted_hindbaer.png

Hebben ze die in de gemiddelde supermarkt daar?
Mijn man gaat over 2 weken een week voor het werk naar Kopenhagen (op hotel), als je wil kan ik hem vragen of hij daar eens rond wil kijken voor je :)
Wordt daarna wel opsturen want we zitten aan de andere kant van NL geloof ik haha

Dank je voor het aanbod. Ik bedoelde meer een adres waar ik kan bestellen. 1 pakje is in een week op, ik wil je man niet aandoen om met 30 pakjes aan sjouw te moeten :+

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 14:59

ik zoek een bepaling oid hoe hoog een vliegtuig over huizen mag vliegen. Ergens zijn daar regels voor maar ik kan het niet vinden. Ook als iemand weet hoeveel db aan geluid een vliegtuig max mag maken zou dat welkom zijn.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 15:12

mystery1980 schreef:
ik zoek een bepaling oid hoe hoog een vliegtuig over huizen mag vliegen. Ergens zijn daar regels voor maar ik kan het niet vinden. Ook als iemand weet hoeveel db aan geluid een vliegtuig max mag maken zou dat welkom zijn.

Kun je hiermee uit de voeten?

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/geluidsoverlast/vlieglawaai

Volgens mij is het, althans boven ons dorp, minimaal 2000 voet.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 15:18

fransje23 schreef:
mystery1980 schreef:

Kun je hiermee uit de voeten?

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/geluidsoverlast/vlieglawaai

Volgens mij is het, althans boven ons dorp, minimaal 2000 voet.

Niet helemaal, waar vind je de in jouw geval 2000 voet?

Ik heb melding gemaakt van een laagvliegend vliegtuig dat 230 meter boven ons huis bleek te vliegen. (zit wel in de aanvliegroute naar vliegveld maar dit lijkt mij wel erg laag) Ik had het gemeld vanwege de geluidsoverlast, maar misschien had ik hem beter als laagvlieger moeten melden dus ik wilde de regels even weten.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 15:26

4. Gelden er minimale vlieghoogten?
Ja, er zijn regels voor minimale vlieghoogten.

Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen de kleine recreatieve luchtvaart en de grote luchtvaart

Kleine recreatieve luchtvaart
De kleine luchtvaart is vliegverkeer dat op zicht vliegt. Deze vliegtuigen moeten in dichtbebouwde gebieden, het havengebied of het industriegebied minimaal 300 meter boven de hoogste hindernis vliegen.

Boven landelijk/natuur gebied, zowel boven land als boven water, geldt een minimale hoogte van 150 meter. Dit geldt ook voor natura-2000 gebieden, tenzij voor specifieke gebieden nadere regels van toepassing zijn.

Grote luchtvaart
De grote luchtvaart vliegt meestal niet op zicht, maar gebruikt speciale apparatuur (tenzij bijzondere omstandigheden ervoor zorgen dat het niet anders kan). Deze vliegtuigen moeten boven land op een hoogte van minstens 600 meter boven de hoogste hindernis vliegen.

De minimale vlieghoogten zijn altijd van toepassing, behalve wanneer lager vliegen noodzakelijk is om te stijgen of te landen.

https://www.dcmr.nl/veelgestelde-vragen-over-luchtvaart#4

Die 2000 voet was uit mijn hoofd, maar klopt met bovenstaande.
Schiphol en vliegtuigoverlast is wel een item in mijn omgeving.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 15:55

fransje23 schreef:
4. Gelden er minimale vlieghoogten?
Ja, er zijn regels voor minimale vlieghoogten.

Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen de kleine recreatieve luchtvaart en de grote luchtvaart

Kleine recreatieve luchtvaart
De kleine luchtvaart is vliegverkeer dat op zicht vliegt. Deze vliegtuigen moeten in dichtbebouwde gebieden, het havengebied of het industriegebied minimaal 300 meter boven de hoogste hindernis vliegen.

Boven landelijk/natuur gebied, zowel boven land als boven water, geldt een minimale hoogte van 150 meter. Dit geldt ook voor natura-2000 gebieden, tenzij voor specifieke gebieden nadere regels van toepassing zijn.

Grote luchtvaart
De grote luchtvaart vliegt meestal niet op zicht, maar gebruikt speciale apparatuur (tenzij bijzondere omstandigheden ervoor zorgen dat het niet anders kan). Deze vliegtuigen moeten boven land op een hoogte van minstens 600 meter boven de hoogste hindernis vliegen.

De minimale vlieghoogten zijn altijd van toepassing, behalve wanneer lager vliegen noodzakelijk is om te stijgen of te landen.

https://www.dcmr.nl/veelgestelde-vragen-over-luchtvaart#4

Die 2000 voet was uit mijn hoofd, maar klopt met bovenstaande.
Schiphol en vliegtuigoverlast is wel een item in mijn omgeving.

bedankt!
Helaas zie ik staan:
behalve wanneer lager vliegen noodzakelijk is om te stijgen of te landen.
Dat zal in mijn geval dan wel gelden, ik zit redelijk dicht onder de aanvliegroute. Heb enorm veel last momenteel ervan.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 17:41

Dat is flut he!

:(:)

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 22:08

Biks2 schreef:
Ik zoek een zilveren ketting met hangertje van 50 cm. Een beetje minimalistisch ontwerp, geen steentjes of kleur.
En graag ook een beetje budgetvriendelijk.

Heb je al bij Wiezewasjes gekeken?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 09:28

Mijn Adidasjes die zo lekker zitten zijn inmiddels echt op. Ik kom er alleen geen wijs uit welk model dit is, ben niet zo thuis in merkdingen. :')

Ik wil hetzelfde type schoenen, kleur maakt me niet zoveel uit,
kopen. Wie kan me helpen?

Afbeelding

Afbeelding

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 10:03

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 10:32

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 10:51

Dat is hem! Dankjewel!!

Weten jullie toevallig ook of die ZX-collectie allemaal hetzelfde valt? Ik heb verschillende Adidasjes maar allemaal andere maten. :+

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 12:53

Geen idee, ik heb gezocht met Google Lens en hem gevonden (met het artikelnummer alleen was het waarschijnlijk ook gelukt :+ ), maar geen ervaring met Adidas.